Hawa Mahal di Jaipur: a guida cumplessa

L'Hawa Mahal di Jaipur (Palazzi Wind) hè unu di i monumenti più distintives in India. Hè definitu l'icona più emblemàtica di Jaipur. A facciata evucativu di l'edificu, cù tutti quelli butthetti, ùn mai manca di spuglià curiosità. Questa guia sana à a Hawa Mahal vi diciarà tuttu ciò chì deve bisognu di sapè è cumu per visità.

Situazione

L'Hawa Mahal hè situatu à Badi Chaupar (Big Square), in a cità città veduta in Jaipur .

Jaipur, a capitale di Rajasthan , hè di quattru à cincu uri da Delhi . Hè parti di u Circumpu Turizativu d'Urgente urientale d' India è pò esse facilmente acquistatu per ferroviari , stradale o aria.

Storia è Architettura

Maharaja Sawai Pratap Singh, chì rignava Jaipur da u 1778 à u 1803, hà custruitu u Hawa Mahal in 1799 com una extension di l' zenana (quarti di a donna) di u Palazzu di a cità. A cosa più strippa di questu hè a so forma inusual, chì hè stata cumprata à a melale di u bugnu.

Appena, a Hawa Mahal hà un innumerable 953 jharokhas (windows)! E donne chì a donna reale sò daretu à guardà a cità sottu senza avè vistu. A curruzzione di u ventu travaglia in u ventu, duminendu à u nome "Wind Palace". In ogni modu, sta risa in u 2010, quandu parechji di i finestri eranu chjude à fà affacciari i turisti perli.

L'architettura di Hawa Mahal hè una mischia di Rajput indù, è i mudiche Mughal islamici. U disignu stessu ùn hè particularmente notuve, cum'è questu simili à quelli di palazzi Mughal cù traversi di ciumi screened pè e donne.

L'architettu Lal Chand Ustad hà pigliatu à un novu niveddu piendu, trasfurmendu u cuncettu in una struttura grandi fito cù 5 culori.

A facciata di l'Hawa Mahal hè creatu chì s'assumiglia a corona di Lord Krishna, cum'è Maharaja Sawai Pratap Singh era un ardente ardenti. U Hawa Mahal hè ancu dichjaratu chì hè statu inspiratu da u Khetri Mahal di Jhunjhunu, in a regione Shekhawati di u Rajasthan, custruitu in u 1770 da Bhopal Singh.

Hè cunsideratu cum'è un "palazzu di u ventu", ancu cù piaghji per facilità u flussu di l'airee in lignu di finestri è pareti.

Eppuru chì u Hawa Mahal hè fatta da rossa rossa è rosa, l'esternu era culuratu di rosa in u 1876, cù u restu di a Cità Vechja. Lu prìncipi Albert di Galesi visitò Jaipur è Maharaja Ram Singh hà decisu chì questu seria una bella manera di accettari, cum'è rosa era u culore di l'ospitalità. Questu hè cumu Ghjustu fù cunnisciutu da a "cità rossa". A pittura ancu sempre, cum'è a culore rossa hè issa esse stata esse di mantenuta da a leghje.

Hè ancu interessante, hè chì u Hawa Mahal hè stata suprattutura u più altu di u mondu di u mondu senza una fundazioni. Hè struitu cun una curve luminu per fassi per avè micca avè sta base forte.

Cume si scherzi in Hawa Mahal di Jaipur

I fronti Hawa Mahal a strata principali di a Cità Vechja, perchè andà in legatu à passà nantu à i vostri viaghji. In ogni casu, pareva più espectacularità in a prima matina, quandu e raghji di u sole cumplicate u so culore.

U megliu destinà à venerà l'Hawa Mahal hè à Wind View Café, nantu à a rochettu di u bastimentu stante. Sè avete guardatu cù curazioni trà i buttreghi, vi vede un petit passaghju è a scalinata chì guidanu. Enjoy the scene with surprisingly good coffee (i fasgioli sò di l'Italia)!

Ùn avete micca à pinsà chì à l'altra parte di a fachada di Hawa Mahal. Pudete fà stallà dopu à e so finestele, cum'è e so dames ralegra fubbe una volta, è participà à certi persone di vedere di u vostru. Certi turisti ùn anu cuntu ch'ellu hè pussibule in andà perchè ùn anu micca vistu una entrata. Questu hè chì u Hawa Mahal hè un alatu di u Palazzu di a cità. Per accessu, avete bisognu à circà a volta è avvicinassi da una strada diversa. Quand'ellu viaghja à l'Hawa Mahal, cammina versu l'intersezzione di Badi Chaupar (u primu intersezzione chì ghjunghje), piglià u dirittu, camminate una curta distanza, è turnate in ghjustu in a prima alleyway. Ci hè un grande signu chì apunia à u Hawa Mahal.

U prezzu di accissioni sò 50 rupee per indi è 200 rupee per stranieri. Un alloghju cumpostu hè dispunibule per quelli chì sò prugrammi di fà un grande paisanu.

Hè validu per dui ghjorni è ancu cumpresu Amber Fort , Albert Hall, Jantar Mantar, Nahargarh Fort, Vidyadhar Garden è Sisodia Rani Garden. U bigliettu custituta 300 rupee per indi è 1000 rupee per stranieri. Ogni passaghju pò esse acquistatu in ligna o quì nantu à u bigliettu à l'Hawa Mahal. L'Audio Guides ponu accade in l'uffiziale di u bigliettu.

L'Hawa Mahal hè apertu da 9 ore à 5 ore, ghjornu. Una ora hè abbastanza per vede.

Cosa cosa di Else to Do Nearby

Vi vinaranu in belli bettelli di vendita di u tarifu turisticu cum'è di u vestitu è ​​di u tessili, attornu à l'Hawa Mahal. Eppuru, sò tendenu à esse più caru chì in altrò, perchè bargain difficile sè ùn decide di cumprà nunda. Johari Bazaar, Bapu Bazaar è u basatu più chjamatu Chandpole Bazaar sò più megliu à fà cumercii à ghjutazioni è articuli di prezzu. Pudete ancu ottene un turbante!

A Cità Vechja, induve hè stata a Hawa Mahal, hà qualchì altru attraversu turisticu populari com'è u Palazzu di a cità (a famiglia reia ancu in a parti di ellu). Pigliate stu viaghju passendu guidatu guidatu da a cità vechja di Jaipur per passejar è scopre.

Oltre, si vulete immerse in l'atmosfera antica Cità, Vedic Walks offra perspettiva visitatibile per ghjornu à u matina è à a sera.

U Surabhi Restaurant è Turban Museum hè un cuncettu unicu à 10 minuti cammino nordu di u Hawa Mahal. Hè allughjatu in una vecchia casona, è furnisce una sperienza culturale per i turisti cù a musica di vivre è l'entertainment.

Pudete ancu piglià un viaghju per a memoria di strada in a nostalgica antica cafeteria indiana, ammucciata in una città di u MI Strada, vicinu à u Ajmeri Gate. A catinu di a ristorante Indian Coffee House hè a più grande in India. Data data di volta à l'anni 1930, quandu i britannici set-up per incrementà u cunsumu di cafè è vende i so prudutti di cafè. I caseddi più tardi diventonu postu leggendendu locu per intellettuale è attivisti suciale. Semplici però savuroso, u sirviziu indiano hè servitu.