Historique Saint Pierre Quarter à Bordeaux

Historique Saint Pierre Quarter

Bordeaux in u passatu

Tutte e cità grandi sò nantu à i banche di fiumi, è a cità grandissima di Bordeaux hè micca escezione per questa regula. Dopu à u tempu di i Rumani, era u portu di u fiume di Garonne chì furnia à Bordeaux a so ricchezza è l'impurtanza cù u grande cummerciale cù u restu di u mondu.

Dopu à a partenza di i Rumani, u centru si trasfirìu da i mueschi à u distrittu solu ghjustu cù un ingressu à u portu righjunghjendu l'area cunnisciuta da Saint Pierre.

Questu hè u core di a cità, riceve u nome da Saint Pierre o San Petru, u patronu di i pescadori. In u XII seculu a cità hà sviluppatu cù u crescita di u cummerciu è l'artisani qualificatu chì ghjùnsenu per serve l'abitanti.

A St Pierre era custruita in u 15u è 16 sèculi nantu à u situ di l'anticu portu Gallo-Rumanu, in quellu tempu u centru di a cità vechja. Bordeaux hà prosperatu dopu cambiatu in u 18u seculu chì a parete medievale chì sipara u distrettu di San Pierre da u fiumu è u portu sò stati scatti. A cità apertu in l'era era oru di l'architettura neo-classica è Burdeosu diventò un locu di bonieddi, boniumentamente stati prufundini di petra amarica cálida.

Oghje, u quartieru di San Pietro questu questu questu hè sempre chinu d'edificazioni di sta stile grandi architettonica chì pudete facilmente chjudarà nantu à una tour guidata a caminari.

Passe à u Passatu

Accumincianu à a Place de la Bourse, chì s'aprenu nantu à u fiume è splash through the miroir d'eau , un specchiu di l'acqua chì riflette u Palori glorioso.

Allora cammie nantu à a piccula cabina Fernand Philippart (l'antica rue Royale) passendu a casa di u bastimentu Castagnet. U numiru 16 hè statu custruitu in u 1760 per amparà a ricchezza di Castagnet. À a fine di a strada vous à a Place du Parlement. A postu stessu hè un pianu architecturale cù una funtana à u centru.

Pigliate a Rue Parlement Ste Catherine, passatu nè 11, u primu Tycoon di Bordeaux, Nicolas Beaujon, hè stata natu in u 1718. Camini dopu in a Rue du Parlement à a chjesa di St Pierre, induve hè un mercatu eccu in u locu u ghjovi.

Questu hè una piccula parte ma bella di Bordeaux. Sò di bistros, bars è e butteghi indipindenti, st'offerta un sensu veru di a cità vechja. A postu stessu hè un pianu architecturale cù una funtana à u centru.

I strade stancu stralitu anu abbandunatu l'artisani qualificatu chì ghjùnsenu per fà stallà i so attività è sirvè à i mercaderi ricchi è di i vignaghjoli. Rue d'Argentiers era chjucu d'orefici, a rue des Bahutiers hà stallati l'omi chì facenu cunfitturi di lignu usati per almacenà è trasportu; i candelevuli in a strada di i Trois Chandeliers, è a grana hè stata guardata in a rue du Chai des Farines.

A fine di sti pochi viaghji chì vene à a Porte Cailhau di 35 metri d'altitudine, custruitu in u 1494 per commemorate a vittoria di Carlu VIII nantu à i Taliani à Fornovo è di marcà l'intrata trà a cità è u fiumu. In u fiumu hè una piccula fogera cù un linteau sopra à l'altru è un avutu chì dicenu chì Carlu VIII hè mortu in u 1498 da caminariate troppu rapidamente in questu dintu.

Parece un triste finalu per Carlu lu "Affable". Camina intornu a torre per l'esposizione chì vi mostra l'utile è e materiale utilizati à custruisce a cità è una visualizazione audioviali di u mondu di i muraturi di petra, l'eredi stampati di queste edifiziu maravigliosu.

Da quì avete una vista maravigliosa di u ponte più anticu di Burdeos, u Pont de Pierre .

L'Uffiziu Turistice di Bordeaux hà da benvite per i visitati di a strada di a strada cù a facciata di i grandi monumenti, cù l'uppurtunità di marchjà è visite a parte di l'internu. Anu ancu offerte viaghjà in un 2CV, viaghjate à u paese di vinu, è viaghjate in barca. Per dà un gustu, sò quì chì sò parechji volte e varietà dispunibule.

Bordeaux faci un centru maiò per passeghjanu a Costa Atlantica francese

Eccu alcuni suggerimenti di sughjetti di Bordeaux

Visita La Rochelle

Top 10 Attractions in Nantes

Rochefort è a fragata reconstructed L'Hermione

A Regione Vendée di a Costa Atlantica francese

U Parc du Parc du Puy - Siconda nunda

Isuli off a Costa Atlantica francese

Noirmoutier hà tuttu

Chic Ile de Re

Casale, encantador Ile d'Aix

Dove dormire à Bordeaux

Edita da Maria Anne Evans