I Idioti è Locuzioni Irlandese in l'usu Di tutti

L'Inglesi Spoken in Irlanda, o Cumu Sentunu di l'Irlandese

Cumu avè ottene linguisticamente in Irlanda, avete bisognu à parlà irlandese à tuttu, o hè abbastanza in inglese? Quandu in Irlanda, puderete esse sintendu parlà in Irish. In ocasu, almenu. Perchè menu quellu d'un percentu di a pupulazione utilizzava a "lingua materna" in una basa di ghjornu. Allura chì a ghjente si cumunicà in a vita di u ghjornu? Bonu, in English. Ma: a maiuranza di l'irlandese usanu a "vernacula irlandese", una versione località di l'inglesi, spessu chjamata Hiberno-Inglesu (ancu questu pò esse un accademicu massa).

Influenza da a tradizione, a storia , i idiomni lucali è a lingua irlandesa. E certi voti assai cunfusu per u visitore. Be warned! Per aiutà, cù l'idiomi Irlandese in u ghjornu di u ghjornu, quì quì parechji esempi di ciò chì pudaria scontru:

Sì d'accordu?

Questu hè u salutu di u salute di l'assistente di vende o bartender. Hè o ella ùn hè micca interessatu in a vostra salute o benessiri. A frasa traduce cusì "Sò prontu per serve, quale hè u vostru bramatu?" A risposta curretta hè di mette l'ordine, per ùn detalli e vostre malapuntura. Avete chì a frase pò esse pruferita in un tonu di voce chì "Cumu ti pretenite per esaltà?" puderia esse una traduzzione vàlida ancu.

Blow-In

Un strangeru o straneru, basalmentu qualunqui chì l'antenati ùn anu micca campatu ind'u vistu di a chjesa paròla per almenu deci generazioni.

Venite à mè!

Sì a persone chì dice questu hè digià vicinu à voi, puderete sèntelu chì u cuncettu di spaziu persunale ùn hè cunnisciutu in Irlanda.

Ùn simu micca affare, a frasa hè solu "scrivite".

Culchie

Un abbreviazione di "agricultural" è riferite à alcuni natu è razza fora di e pochi città di l'Irlanda. O fora di Dublinu.

Mortali

In a conversazione di u ghjornu, questu significa "assai bellu", cum'è in buzz morta (appruntely "a great time").

Feck

Questa qualificazione universale di qualcosa ("u ghjucu fecking chì l'omu m'hà datu") hè nè pusitivu nè negativu, hè simplice.

Questa qualità Zen-like can disappear rapidamente, in quale casu l'"e" hè spessu sustituitu da un "u". Assicurà à sente a f-palora più freti in corta, a relazione apparentemente normale chì in una filma di Tarantinu.

Good Man Yourself!

Una frase chì denota l'accordu o grazia è un pocu di rispettu. Hè ancu usatu cum'è una spezia di risponde non sequitur à u omnipresente salutazione "À l'omu?" (a forma curta di "Cumu hè?", vedere quì sottu).

Hole in u Muro

Unlesse chjaramente secondue à u pub più longu in Irlanda, a questa frasa hè un ATM.

Cumu stai?

Aduprate chì a persona chì dite chì hè un duttore, infermiera o paramedice, questu hè solu "Hola!" Ùn principià micca e cose persone. Solu respondeu cù a stessa frase o a cumuni "È sè?"

Jeanie Mac!

Una espressione allora equivalente à a formula cumuni cumuni "Ghjesù, Maria, Ghjiseppu è tutti i Morti di Santa Morti", evitenente di piglià u nome di u Signore in vain.

Knacker

A solitu, sta parulla qualchì un membru di a cumunità i travelling. Senza cum'è in "in vacanze", ma cum'è in "campà in una caravana per a strada". Hè definitivamente insulte.

Sambo

Un sandwich è un bon esempiu di a tendenza (principalment di Dublinu) per parolle mutate in qualcosa cun "o". Finu à u crimso di parte di Natibo per voi è di mè.

Shinner

Terminu derogatori di Repubblicani è Nazziunalisti, cuncetti specifichi, è sustinienzii di Sinn Fein.

Skanger

Descrizzione cumplicanti di i giuvintù irlandesi cultivà un certu aspettu. I Males scurdari sporti, capelli, traviati, capelli di baseball, è cateni d'oru in u collu. I femini inghjugru per un capelli longi, enormi ariani sparati, un midriffare nuvellu, è un bra push-up.

Snogging

Basgiate longa, cunnisciutu ancu (in particulare in Dubline) per trasfurmà .

Soft Old Day

A manera irlandesa di evitenà qualchì mottu di u clima dolore, anche si devirsi in vigore 10 vernici sempri serà "un ghjornu affucatu bigu" (almenu in u pub). Hè una cosa rilativa irlandese ...

Sicuru

Anchi si pruvucatu cù l'alta cunvinzione, questu hè sempre interpretable cum'è solu solu "in l'immubiliu di a pussibilità" (vede ancu "Sì" è "No" sottu).

Attenti!

Questu solitu significa "Adeweva", salvu un oghjettu di tutte e cose in a vostra direzzione. In questu casu pò esse prescrittu per literalse o hè addiu à voi.

Pigliate u Pesu di e so Pierri

Ùn un sapore sottili per leghje nantu à i dieti, ma solu l'offerta à pusà.

West-Brit

Terminu derogatori per qualsiasi citatini irlandesi troppu cunsigliatu nantu à a cultura, tradizione o posti pulitichi britannichi.

Chì ghjè a Craic?

Questa ùn hè micca riferite à u ceol agus craic ma solu traduttu cum'è "Qualchì notizia?" o semplice "Hello!"

Woah?

Questa parola ghjocu casi universale, scrittu per durà almenu dui seconde, hè appartitu traduzzione cum'è "Per disgrazia, ùn aghju micca bè chì, pudete avete ripetitu ciò chì hà dettu?"

Ier Man or Woman

Duna una persona chì si chjama ùn sia scunnutu (o ùn si pò micca richiamatu) ma quale l'identità hè presumintata da esse cunnisciuta à tutti. Pudete purtà à i scambii di diventate cusì
"Ùn aghju vede umanu in a cità d'ayer?"
"Ùn era micca ellu, era quellu chì era l'altru ..."

Sì è No

Irlandese ùn hà micca veramente un "sì" definitu, nè un "no" finali. Chistu spiega l'abhorrence cù quale l'usu di queste parole hè trattu. Sò evitati per u sianu possibbili. Solu solu prublemi una risposta clara hè stata dada - l'implicazione hè sempre chì e "sì" è "nè" sò in un flussu statale è sinonimu cun "bè, forsi, avemu vede".

Yoke

Un meccanicu o altru implementu, qualcosa da una pala in un disposicidore nucleari.

Qualcosa Dispunibulità di Distanzi, Direzione è Tempiu

U " milla irlandesa " hè assai flexible. U tempu hè fluidu. Mentre pudete aspittà da cresce trè à quattru milla cammendu in casa, questu hè micca applicà à l'Irlanda. In particulare, s'ellu ci hè di cresce cù l'indicazione di i vignaghjoli. Puderanu ghjucà a distanza da evità di scuragghieri caminarii, mannanu i stessi marchitanti in a "ruta scénica" o in pettini in puzzicheghja cumu "girannusi abbandunatu duva u ghjornu in generalmente u ghjacatu". Avete un situ.

Finalmente una nota impurtante - piglià tutte e spiigazione sopra à u culu di u salitu!