A Storia di Derry's City Walls

Derry da un altu altru è cume a storia.

Derry City Walls (o i mura di Londonderry; u nomu, cum'è tuttu in "Stroke City", assai depende di quale parte di u fasce chì vede à voi stà stand) sò una di, siddu ùn a più urbana emblema in Irlanda . Derry City Walls cuntanu a storia di i "Troubles" di l'Irlanda di u Nordu è sò rivali quarchi forse da l' Uffiziu Geneticu di Dublinu.

Doppu avè stati chjusu à u publicu di decadesni, in particulare per elli hè un puntu di vantagevule ideale per i frangipiti è l'arraggiate di pietra, u promente di paci hà permessu di diventà l'attrazione più visitata di Derry.

Derry City Walls in a Nutshell

Circundendu u vechju (è oghje à pocu) u centru di a Derry, i mura di a cità sò un fortificazione lucale è originali è stagnantemente completa di settore di u seculu XVII cun maravigliosi. Spertu guasi quì aghju vedà annunziate qualcosa, chì i mure ùn sò micca solu in elli stessi, ma ancu in una muntagna. Add to that the opportunity to literally take a walk through the history Irish, chì questu hè unu di i siti urbani emblemichi in Irlanda, cun una forte cumbattimentu à a storia di l'Irlanda di l'Irlanda.

Dopu avè dicu chì u passageru pò esse dipoziu in i ghjorni umiti è brudi, quandu tuttu hè grisgiu, è cun più di vista.

I Derry City Walls fùbbenu cumminati in u 1618 è principarmenti prughjettatu com'è una difesa di a cità prusperia contru i raiders irlandesi da Donegal . Sò culleghja à 26 pèsti altìssimi, è finu à 30 pèsti anch'elli, cumandendi l'antica cità di i mercantili (quandu era u soldi). I muri hanu vintu in u locu immortale in a storia Irlandese à u difendamentu di i figlioli apprentizi protestanti di Derry, chì i slamming di e porte in faccia d'un armata cattolica vicinu facenu i Muri di Derry un emblema emblemà di u Leale è l'Unionisimu.

Ciò chì Ghjunghje à u Derry City Pareti

Prima ciò chì prima: e Derry City Walls sò quandu, quand'è vo visitate a "Cidra Cittia" (chjamata perchè i so defensie mai eranu micca violatu). Derry ùn hè micca questu bedeeddu quandu vene à i spazzi di bellezza. A so storia è l'edificatori cunghjuntini cù a so visità valore da u puntu di vista di u turistanu, micca a so opulence.

Eccu, siddu vi scunendu i mura di a cità, Derry hè una di e pochi città in l'Isule Britanniche hè furtunata di mantene a so muralla cumuna completa, chì pruteghja suttà a cità, burgesi è (in questu casu speciale), a regula di u Protestantismu.

I Murs di Derry acquistò una famiglia immediata duranti i cinguli Protestanti chì a guarnigione di a cità era vicinu à rinuncia à e forze King James in 1688. Durante u episodiu di a Guerra Williamite , l'armata avvicina si circundava un vincitore sicuru, è i suldati cumunu di difenda a cità a decisione di furmà a inevitabbilità, questu cuncede alcuni cuncissione.

O ancu chì u pianu di andà, finu à chì u più praticanti di u Protestantismu locu impregnatu in a forma di un cunti di mutini apprentiziati, chì ùn n'avemu megghiu viulentamente, è cun un chiancinu di "No Surrender!" s'impatrunia di e porte aperte, i chjappà, chjude u chjappu, i bluccaru contra l'ingannatu senza è in ellu è cusì accuminciò l'Assediu di Derry. L'Assediu di Derry hè unu di i mumenti definite di a Ulster è di l'irlandese. U mitu di "Maiden City", di i difesi ùn anu avutu mai statu breached, è l'onore chì ùn hè statu mai statu impastatu da un straneru senza precu, si sviluppau.

Oghje pudete camanderà a larga di i mura è a vista di testimonii di una comunità ancu dividita, anche anch'elli anni di u Proċessu di Paci.

Puderete annunzià in i tempii Protestanti chì si pridichendu per esse "still under siege" è pudete vede una stazione di polizia, quarchi in una forte fortificazione, quasi mella à a muntagna cù a catedrale. Una chiesa assicurante hà fotografia di a distruzzioni dopu una bumma IRA mandò un pillar crashing through its roof. E da una battezza (in quantu pocu tempu oghje stillu cannunieri stavanu quindi) vi vede à "Derry libera", a scola catolica Bogside di numerosi disturbi è a disturbante massacra chì era "Domingo sanguinicu", quandu i paratroopelli britannichi apertu u focu in un Civil Diritti March.

Cù avà tutta storia recente in vista chjaru, hè una petite piacevule chì pocu visitori pareanu interessatu in e furtificazioni stessi. U distinuu di una cità wallata hè, in ogni modu, traccia sempre, da piglià u vostru tempu per fà.

I Murs di Derry sò definidamente rifurmati per passà in a storia Irlandese.

Hè generalmente aperti duranti l'argini di l'ore di ghjornu è guaranassi à passe (fà micca fà scoglii). Pudete vulete uniscini à un passaghju guidatu (ghjeneralmente sò urganizzati à u centru di l'infurmazioni turistiche ) se vuleva più infurmazione di u fondu.