I Missaghju è Locuzioni di Natale Hawaiiana è di u Novu annu

Cumu di dichjarà Scaglii di vacanze in l'Island Language

U populu hawaiiu ùn celebrava u Natale appena prima di l'arrivu di i missionari Protestanti da New England chì prima introdutte e festione religiosa à i paesi hawaiani. Comu u risultatu, parechji parolle è di frasi staggiani chì ùn eranu micca alcune equivalente di lingua hawaiiana anu traduciutu foneticu.

Mele Kalikimaka hè a traduzzione fonetica di "Merry Christmas" in Hawaiian. Bing Crosby publicò una famosa canella di Natale cù u stessu nomu, perchè si avete scurdatu di manera di dicu "Merry Christmas" in u vostru vacanze, solu ricurdate da a canzone "Mele Kalikimaka".

Una altra frase impurtante per ricurdari durante stu vacanze rigalumahalo nui loa , chì significa "ringraziu assai!". Eppuru u trattatu à un manghjà à un restaurant hawaiiano o avutu un regiu isulanu tradiziunale, dicendu chì mahalo hè una grande manera d'espresione a vostra apprezzazione per a benezza.

A storia di i vacanze invernale in Hawaii

U primu Natale Hawaiianu era in u 1786, quannu u capitanu George Dixon hè accuglitu à l'isula di Kauai cù l'armata di u so navchju mercante, a Queen Charlotte. In u 1800, a tradizione hè stata utilizata com'è una offerta di corona di bona trà l'omi è un di Thanksgiving di sorte per i paesi hawaiani.

U Natale u Natale in u celu oghjinca durante u listessu tempu di l'annu chì i ha Hawaiiani tradiziunarmenti a terra per l'averebbi bunziatu à manghjà per ùn permettenu micca guerri è cunflitti per esse posti. Stu periodu di restu è festa si chjamava Makahiki (mah-kah-HEE-kee) è durò 4 mesi.

Perchè Makahiki puru significa "annu", a frasa hawaiiana di "Felice Anu novu" hè statu "Hau'oli (happy) Makahiki (annu) Hou (novu)" (how-OH-lee mah-kah-hee-kee ho). Quandu u Natale è l'annu hè quì vicinu, ancu pudete dì " Mele Kalikimaka me ka Hau'oli Makahiki Hou ", o "Merry Christmas è un felice d'annu".

Avvenimenti Importanti Speechi di Vacanze Hawaiian

Quand'ellu visitava u Hawaii in i vostri vacanze di Natale, pudete sèntelu alcune di i haurdiani oghjettini chì utilizanu certi parole isulani in pezzi tradiziunali. Da Ahiahi Kalikimaka (Christmas Ever) a wehi (ornament), i paroli haiani per a tempesta di vacanze include:

A cunnuscenza sti paroli è i frasi l'aiutabili in u locu in i vostri vacanze d'invernu hawaiiano. Scender the cheer di festa, desidernanu vostri amici novi "Mele Kalikimaka", è sì sicuru d'amparà u vostru Natale Hawaiian.

Inoltre, ùn abbandunate micca in a ceremonia annuale di Honolulu City Lights à l'Honolulu Hale (City Hall) si vi si visite l'O'ahu o vedi certi avvenimenti festivi nantu à quasi tutti l'altre isula duranti a sesta di vacanze.