I tradizioni di Natale è Dumenificazione in Bielorussia

U Natale in Bielorussia, sìmulu à u Natale in Albània , spessu prende a seconda postu à e celebrazione di l'Eve di u Novu annu , un locu di l'occasioni Sovat, quandu l'ideulugia dumandava l'abbandunamentu di "Occidenti" è i festivi religiosi. Invece, Bielorussia hà una relazione storica cù u Natale, è a rispettazione di più diventà pupulari, è ancu se l'annu hè a festa maiò, u run-up à u primu di ghjennaghju incorpori parechji di i stessi rituli è tradizioni chì sò usati per Natale in altri paesi d'Europa uccidintali .

Ritu pagani è cristiani

Prima di u Cristianu, u periodu più oscuru di l'annu era assuciatu cù u solstiziu di l'inviu, è dui settimani sò stati risali per questa ora, chjamatu Kaliady. Bielorussia ricorda i so radichi, ancu chì u Cristianu (o atheism) hà rimpiazzatu u paganismu. Quelli chì sò membri di a Chiesa Ortodoxa celebranu u Natale u 7 di jinnaru, mentre chì i Protestanti è i Catòlichi celebranu u 25 di dicembre.

Dumenichi per u Kućcia, o Eva di Natale, sò simile à quelli di i paesi vicini. U tavulu pò esse sparghje cù fìanu prima chì a tela hè tutta di u vinu, ricunnisciutu di u fenu chì padded u manghione chì Ghjesù nascì. Tradizionalmente, a cena di Natale si sirva senza carne è cunsiste à almenu 12 pezzi, funghi è pezzi vegetali. U numaru dòde significa i 12 Apostuli. U pani hè spartutu frà i membri di a famiglia chì di cutà cun un cuteddu, è dopu à u cagnu si manghja, a tavola quede da manera chì u spiritu ancestrali puderanu tastà da a notte à a notte.

Caroling

Caroling hè ancu una parte di tradizioni navali di Bielorussia. Comu in altri paesi, sta tradizione hè a so basa in tradizzioni pagani, quandu i cumerci di caroleri diventeranu cum'è animali è bèstias fantastichi per scantu l'spiriti maligni è cullettinu di soldi o di alimentariu à u ritornu per i so servizii.

Oghje, normalment sò i zitelli iri caroling, ora ancu questu ùn hè micca cusì cumunu.

Annu è Natale

Molti di e tradizione chì serve com'è tradizzioni d'annu in Bielorussia serve com'è tradizioni navali in altre locu. Per esempiu, l'arvulu di u New Year hè essenzalmentu un arbre di Natale appastu per un'altura diversa. A ghjente puderà ancu cambià doni nantu à l'annu invece di Natale, secondu a tradizione di famiglia. Quelli chì ùn anu micca avutu una festa di vigenza di Natale sò invece tene un grande Cena di u Nuvellu cun bè da manghjarè è di bevi.

Inoltre, i città in Bielorussia cum'è Minsk organizanu cuncerti è rendimenti relatati à l'annu novu, anche si stanu natura seculare.

E persone da i paesi vicini , in particulare Rússia, vuleghju à Bielorussia per fughje i città assai fugliale è prutegge i più bassi. Hè per quessa Bielorussia vedere u risultatu in u turismu per i vacanze di Natale è di l'annu. Curiosamente, l'uppostu hè veru per i Bielorussi, chì cercanu à i paesi vicini per visitate per i vacanze di Natale è annu. E, a causa di i stati ligami stòrici trà Bielorussia è di paesi cumu l'Ucrânia, Polònia, Lituania è a Russia, Bielorussi possani ligami di famiglia in queste paese chì significheghji ch'elli pudaranu rinnovà e rilazioni cù i parenti.

U mercatu di Natale di Minsk

I Mercatini di Natale in Minsk sò nantu à a Kastrychnitskaya Square è vicinu à u Palazzu di Sport. Questi marcati sò serve per i celebrarii di u Natale è l'annu novu cù l'alimenti, i rigali è l'uppurtunità per cunsevi di u Signore Frost. L'artiggiani di Bielorussia vende articuli tradiziunali cum'è l'ornamenti di stampa, figurini di lignu, tessuti di filati tessuti, ceramica, valenki è più.