I tradizioni di Natale in Croazia

Dumenicu è Prutìcji Durante a Stazione di vacanza

U patrimoniu catòlicu Croazia ùn hè mai più apparentu cà à a festa di Natale, chì, cum'è i Stati Uniti, oghje u 25 di decembre. Se si in a citta di a Croazia, paghe una visita à u mercatu di Natale di Zagabria in a quadru principal. U Mercatu di Natali in Dubrovnik hè un altru bisognu à u topu di a destinazione croata.

Eva di Natale in Croazia

Eva di Natale, chjamata Badnjak in Croazia, si celebrà in modu simili à altri paesi di l'Europa orientali .

A palla pò esse situata sottu a tablecloth di u Natale. U pezzu, cum'è sustitutu per a carne, hè sirvutu, ma un platu di carne hè presentatu in presentazione com'è entrée in u Natale. Ogni pratiche include col coles, rotuli di rospi, è un torta fugliale cù fichi. Un ghjornu di yule pò esse credendu dopu esse sprinkled cù l'acqua sante o spiriti, è u so focu hè allista di tuttu a notte per chì a flame ùn estende micca di a negligenza.

A vigenza di Natale, u fruttu di Natale, chì hè stata frungiata da u 13 di dicembre di u San Lucy, hè allunata cù ribata in i culori di a bandiera croata-rossa, bianca è blu. A volte una candela in cumbinazioni cù altri elementi simboliche sò postu ind'i u triple. U granu pò esse postu sottu à l'arbre di Natale, è a so altezza, a densità è a suluzione generale si coincide cù a quantu furtuna chì u cultivatori pò esse espertu in questi mesi. U granu simbolizza u novu pane di u sacramentu di l'Eucaristìa.

U ghjornu di Natale hè passatu cù a famiglia o à a chjesa. Demu " Sretan Bozic" in croata si vulete desiderà l'altri un "Merry Christmas". A festa di Natale si metti à una cima cù a Festa di l'Epifania u 6 di jinnaru.

Santa Claus è Gift-Giving in Croazia

Certi croati anu aperta rigali in u Natale , ma Croazia anu ricunnisciutu ancu San Nicholas Day u 6 dicembre.

I rigali sò in qualchì volta à u ghjornu di Santa Lucy. U Santa Claus croata hè aduprata dettu Djed Mraz, chì hè a contraparte croata da Ded Moroz Russia. Djed Božićnjak, chì ghjè l'equivalente di u Babbu Natale, o u zitellu Ghjesù pò ancu esse accettatu cù rigalu di i ghjorni à i figlioli durante i vacanze. Invece di colpi una mucche, i figlioli crovanete ponu so scarpi in u canale per esse chjucu.

Croatian Decorations

In più di frutte di granu, i croati anu décoratu cù wreaths è arburi. Cumpucà i cori di Licitar-o cookies decorati à l'u solitu spessu i decorate l'arghjuli di Natale in Croazia. I Licitanti sò fattu di pasta di meli dolce. Hè un simbulu tradiziunale di a capital croata di Zagabria. Sò usati cum'è un rigalu ornamentali.

Cose di Natale, o Sculture di i pittori, sò ancu usati per a decorazione in Croazia. Varjeva varietale, cumpresi questi fugliali, hè un decoru tipicu di Natale. Palla, purtata à a casa, in parte, per una ricordialla di u mandibulu originale di Natale, hè assuciatu à a supersticione. Se un omu si trova nantu à a pudella prima, l'animali di a splutazioni pruduceranu prudue femina, ma se una donna si trova prima, u cuntattu hè successu, secondu a tradizione.

Christmas Gifts from Croatia

Sì fatti per rigali di Natale in Croazia, cunfundini prudutti lucali com'è l'oliu d'oliva o vinu. Altri rigali di Croazia include jewelery, broddusissimi è corpi licitaru chì sò venduti per vinditori chì offrenu un pruduttu tradiziunale.