IAATO Annunzià a Turisticu Statale di l'Antartida

Per assai avventura di viaghjatore di l'Antartida hè a destinazione finali. Dopu tuttu, l'altri si sei cuntinenti sò ancu fàciuli d'acquistà, è ùn hè micca allu pocu cumu visità quelli posti in una varietà di sughjetti indipindenti o organizzati. Ma l'Antartida hà da pocu di sforzu - per micca di scurdà una quantità parenti di soldi - chì mette fora di u regnu di pussibilità di molti di viaghjatori.

Dice ancu chì, migghiara di persone visitate u cuntenenu ghjelu, ogni verbu australi grazzi à l'opera di crucera di l'Antartici cum'è Quark Expeditions è guida di viaghju, cum'è Network Network Aventure.

Molti di questi compagnie sò membri di l'Associazione Internaziunale di i Tour Operators Antartici (IAATO), una urganizazione chì si dedica à prumove un affarenu sicuru è sustinibili à l'Antartida. À l'annu, l'IAATO hà aiutatu à scrive un regula è guidate impurtante per i so membri chì sò dèttesi per guardà i viaggiante senza risparmiari longu a prutezzione di l'ambienti fragili di l'Oceanu u Antàrticu stessu.

L'Antartida da i numeri

Ogni annu, l'IAATO ponu qualchì statisticità interessanti nantu à a stagione Antartica più recenti, chì accadera dinò in novembre è passa à u feraghju. À quellu tempu di tempu, i visitori à a regione fara tuttu di piglià un crucero di lussu à esse di centu cinthi di milla à u Polu Sud, cù assai opere in l'entre. Ddi persunitati anu scupertu chì l'Antartida hè un locu esigenti è impenice in i tempi, ma chì hè ancu una bella è riccendienti.

U numaru cchiù interessanti per esce da l'alunione di l'IAATO 2016 hè chì 38.478 visitati l'Antartidi in questa stagione. Questu representa un incrementu di u 4,6% annantu l'annu passatu, ma hè sottupostu sottu a staghjetta alta di u 2007-2008, quandu 46.265 persone facia u viaghju à u fondu di u mondu.

Dice ancu chì l'urganizazione hà prughjettatu chì 43.885 persone si andavanu in ghjornu in a 2016-2017 staghjoni chì interessu in a regione creciente trà l'avventura di viaghjatore, è più persone anu u so ingranzu discretionariu chì li permettenu visità un locu remoto.

Cruising l'Oceanu Meridionale è a Peninsula Antartica

Forsi, ancu più interessante, hè tutte ciò chì tutti quelli di viaghjatori si ponenu in veramente in l'Antartidi. L'IAATO dice chì a grana maggistione di elle sò solu ghjunse per creà l'acque di u Ocèanu Australu è scopre u litorale fugliale nantu à u cuntenenu ghjelu. Sicondu l'urganismi di l'urganisazione, solu l'1,1% di i visitori si abbandunonu a costa è scopra l'internu di u cuntinenti. Hè degnenu per u fattu chì e regioni più remoti d'Antartida sò difficult to reach e e cundizioni climatichi sò ancu più duru ch'è ùn sò longu à a costa. L'altru 98.9% di i visitatori si stickinu à a Peninsula Antartica, cun un anu mai surtendu u so cruise ship per passà u pede da a terra. I tendenzi ùn vede ancu chì i viaghji di bastimènti chì offerenu passageru l'urizzioni di disembarghje di e so navi sò nantu à a risata. Quelli opcions sò solu in i battelli cù pocu di 500 passageru in ogni modu, chì ghjè in accordu cù u Sistema di Trattatu Antartici.

Visitar Nationalities

L'Amiricani è u Cinese sò i dui naziunalità chì visitanu l'Antartidi più, cù l'antica chì facenu u 33% di tutti i visitatori, mentre chì l'ultima vene in un distante segundu cù u 12%. I Nummari di l'IAATO anu ancu prupostu evidenze di u prominente di a china di u mercatu di viaghju, cum'è quelli turisti anu vistutu un forte uceanu di l'ultimi anni. Intantu, l'australiani, i tudischi è i vitturi britannichi rializzaranu a maiò parte di u visitori à l'Antartidi.

L'IAATO hè stata in opera di più di 25 anni, è cuntinueghja à circà modi per migliurà a industria turistiche sustentiba in l'Antartidi. Una di e maiori preoccupazioni di l'urganizazione hè cusì à gestisce u creixementu cumu l'intaressu di u viaghju per l'antartidi cresce. In più di crescate a costa, scelta di più d'avventura com'è l'ultima graduazione à u Polu Sud diventanu sempri più populari.

Hè permessu chì succede mentre chì sempre pruteghja i paisani remoti è fragilmente resta un ughjettu impurtante, particularmente cum'è u cambiamentu climaticu si ponu prublemi ancu più maiò per a regione.

Turismu sustinevuli in l'Antartida

In u publicazione di stampa annunzendu sti statìstichi, u Direzzione Etenimentu di l'IAATO, u Dr. Kim Crosbie hà dettu dì: "L'ultimi 25 anni avianu cuminciatu chì, cù una gestione curretta, hè pussibule per visitanti l'antartidi di l'Antartida senza avè un avversu impattu à l'ambiente. In ogni modu, l'appetite per visità l'Antartida hè chjaru sempre forte da queste IAATO vi vole nantu à i fundatorii stabilitu in u passatu per incuntrari i rete futuri è l'opportunità per sustene a conservazione longu di l'Antartida ".

Sè vo site di penseru à visità u Seventh Continent in qualchì tempu in u futuru, vi assicura chì quale avete viaghja cù hè un membru di l'IAATO. Quessi compiani anu prumessu di rispettà i normi di u turismo eticu è rispunsevule à a regione, chì currigia u risicu di stà in paese impurtentatu da u nùmeru di viaghjatori chì u visitatori annuali.