Iberostar Grand Hotel Rose Hall Dining

Upscale all-hotel internaziunale hè un buffet di luxe è specialità restaurants

A sughjornu in qualsiasi resort di lussu hani postu un enfasi in l'allughjamentu còmicu, instalazione superiore, è cene di classe mundial. U luxu Iberostar Grand Resort à Rose Hall, Giamaica , hà stabilitu a bar alta per piacere gastrunomi è sferenu ancu i palati più exigente - all-inclusive o nè. A cava hè una parte importantee di qualsiasi vacanze, è una bona parte di u budgetu di u viaghju tipicu saranu versu l'alimentariu è u bè.

A fierce cumpetizione per i rivolti di i viaghji di viaghju hà obligatu l'allughji inclusi per allora u buffet standard.

"Hà cambiatu assai in quarchi l'ultimi sei anni", disse John Long, vicepresidente sèculu di vendita è marketing di Iberostar Hotels & Resorts, chì avarà corsi d'altre finale, all-inclusive à a so prupietà di a Grand Collection. "Hè fattu chì u cliente senti cusì sò in u ambientu upscale allora u tempu hè quì."

In l'età di i canali di l'alimentu 24 h di ghjorni, appuntamenti tipichi di carne è verdura anu diventatu propensu viulente, è i diners sofisticati dumandinu una larga gamma di sapori è sensazioni. L'Iberostar Rose Hall hà intensificatu à u sfida cù u so ghjurnale di quattro fantastichi à a carta; Japanese, Gourmet, Italian è un steakhouse classico americanu.

Tutti i quattru ristoranti sò guidati versu una stonda intima per e parenti è gruppi chjuchi. L 'illuminazione piacevule, cunti cunfinanti è colture miste è vulgari, à longu a musica sua, è un staff attenti, attentatu l'esperimenti.

A maiò parte di cena tene à trè à cinque centri è una larga lista di vini d'Espagne, Francia, Sudafrica, Australia è Californie. I cabfalets argentina è Tempranillos da Spagna sò assai ricunnisciute.

Un prucedimentu di i corsi à La Toscana, u ristorante italià di u resort, includenu una insalata Caprese, soprapore minestrone classico, pappulatu di palla d'espriella agriturismi cun pignole è boni albaulia, è pezzi macerati in grappa è vistutu cù chocolatur fondant.

Truverete trova ancu risotto di cammotto è l'aiguardu di zuppa, roulade di filet di viteddu cù l'espinacasi sirvuti in una salsa di casgiu di colza, è a tortellini di viteddu. A presentazione hè incredibile - chì qualchissia in u nostru gruppu disse: "Avete avete odiatu à manghjà è messu!"

In Galleon, u steakhouse americanu, i tagliati freschi di a carne si prisentanu à l'intrata. In certu, ci hè una scogliera di rive di Nova York, ribeye, è filet mignon, ma ancu truvà un puddaru di a granja insurata cun una cugina di lignate è chimichurri salsa, è i frutte d'ardi macinatu cù u melatu è a pranzu nantu à i rosemary.

Un tema culinariu cumuni trà i menus quì hè "fusion", è esemplate boni pò esse truvatu in Es Palau, un restaurant gourmet chì utilizava elementi di a cucina Francesina, Americana, Sudamerica è Caraibe: lasagna calabacina, i gambarini, è salmon a grancera nantu à un patevule di muscoli estruciuti.

Per quelli chì vulianu una sperimentazione più chjave, u buffulu internaziunale casale sò i platti fugliali chì integrenenu i sapori lucali di u jamaicanu. I parechjimi pò partake in un coppiziu romanticu di quattru cursi in a spiaggia.

L'Helming l'operazione in l'Iberostar hè u Executive Chef Mario Gonzalez da a Spagna chì furmà à u prestigiu IES San Fernando, parechje di i staré famosos Michelin d'Extremadura è Madrid, è L'Atelier di Joel Robuchon in Londra.

O portavozi di famosa Antonio Banderas ponu vede ancu a so ricchezza Anta Banderas di vini premiati nantu à i vini di vini di i iperti iberoiti in u mondu.

U muttu di i Iberostar hè "piace à stà una stella", è chì certe voli chì senti cusì unu dopu chì abandone a mesa di cena in unu di i so boni fine restaurants.