In a Wagah Border, bandiera è patriotismu in India

Cerimoniu di u Bandiera di u Coste cù l'India è u Pakistan un Must-See

Pruvate d'avè qualchissimu chì sò. Sò guardatu da centenari di suldati, è migliori di persone mi visitate ogni ghjornu. Aghju statu statu davanti à u Grand Trunk Road durante parechji anni, silenziu assistendu à parechji di l'attivitati politichi più impurtanti di l'aria.

Fatemu rigalu. Sò u Muratu di Berlinu di l'Asia Sud. Sò la Frontera Wagah.

Wagah History

Emu accustatu questu quandu a Radcliffe Line hè stata fatta in u 1947, in parte di a Partizioni di l'India è l'Indipendenza indiana da u regnu britannicu.

Questu hà separatu l'India è u Pakistan, è hà dividutu u paese di Wagah in e parti orientali è occidentali. A parti orientali partì à l'India è a parti occidentali à u Paese in paese.

Sò a porta chì visti u sangue di u Partition è l'esodu di i milioni di persone in tuttu. Aghju aghju apprezzatu suprana importància quantu aghju servitu cum'è puntu di cuntrollu internazionale trà l'india è u Pakistan.

Cerimoniu Bandiera di Bandiera Fronda

A cerimonia di rinuncia di u bandiera hè ghjucatu à u mo locu tutti i ghjorni à l'annu à u tramontu. Atrava più di 1000 pratica da i dui costi di u cunfini.

Per a ceremma, avete da vene beni prima di u portu per vene un postu sicuru in u mio teatru à l'aria aperta. Ci sò sedenti distinti per omi, donne è straneriate solu à 300 piedi di mè.

Sì vinutu da Amritsar , sò 19 chilomitri distanza. A megghiu modu per arrivà quì hè di piglià un taxi privatu o un jeep cumuni.

Una volta avete, pudete avè una sensa di celebrazione cù canzoni patrioti cuttati prima di l'annunziu propiu.

Pudete ancu marche nantu à a strada versu a me cù a bandiera ondeggiata in i vostri mani. A prucissioni hè marcatu cun forti vuci di patriottismu da i dui costi.

A prucissionione succorsa cù preminenza militari clinica è dura per about 45 minutes. Pudete vede suldati di a Forza di Assicurazione di u Forzi Indirizii bellu in u Khaki è u Rhettori Pakistani Sutlej vistutu cù un nìvuru intervene in a ceremonia.

Per a retazione a bandiera, i suldati viaghjanu versu mè, a porta di a fruntiera. A so marchja hè enerale è passioni, cù i pedi di i suldati marchese per sopra à i so fronti.

Quandu i suldati di i dui bassidici attaccanu à a porta, hè abbicutu apertu. I bandieri di i dui paesi, vintendu alta à u listessu altu, anu da esse bè cun rispettu tutale è purtate. I suldati si salutanu l'altri è cumincianu a bande d 'annunzià.

I cordi cù i bandieri sò anch'elli sò larghezzi è i bande d 'acqua hè immaculate chì i bandieri facenu un "X" simetricu à u puntu di travagliu. I bandieri sò cusì dilicatu currettamente, è i porti sò perseguite chjusu. Un sonu forti di una tromba annuncia a fini di a ceremonia, è i suldati si marcheghjanu cun i so bandieri rispettivi.

Tips per Visitar a Wagah Border