In Review: Macéo Restaurant di Parigi

Dognale Gastrunucinia Finale Rice Di Ritorna Vegetariana

Visita u so web

Hè risparmiatu per assumisce chì a cultura gastronòmica di a cultura francese in Parighjia hè qualcosa di viaghjella à i vittani. Quelli chì si sò stati fora di a carne anu vintu à pett'à prossimità di i seitinensi è di lenticuli, micca inspiati, sottumessi à u pocu di l'altri stabilimenti stile di l'anni 1970, chì da solu i so solu; à un locu tipicu francese in a capitale, una tortilla, insalata, o platter prima hè quellu chì tutti quellu pudete riesce.

Ingressu Macéo, un restaurant vicinu à u Palais Royale, per assicurà a cultura di parighjina "meat-as-centerpiece" in u XXI seculu.

A idea di Mark Williamson, un Sudafricano britannicu chì ghjera un chef stessu è pussede a vigna di u vinu contu Anzianu, Macéo dispensari manoli gastronomiichi staggichi chì sempre includenu una o varias opere di vegetariana. Per quelli chì amanu u pesciu è a carne, sò sempre assai prisenti nantu à a carta, ma, cum'è Williamson m'hà spiegà à mè quandu avè cena avà nant'à pocu tempu, u cuncettu hè di pruvà di vultà in u centru di u sensu è culinariu sperienza. Siciliu u ghjovanu chef Taka, questu un prutege da u famosu Joel Robuchon, hè vinutu à bordu in u 2012, hà purtatu u so toccu à u menu staggine di fusion-style chì ancu manca d'equilibriu una bella presentazione cù un usu sorprendentemente suttu è creativo di sapori. Praticà cum'è risottu cù morel di funghi è spàrleghjenu bianchi, sardini brecchi cù cumpote clementina, o quinoa galette è cun oliu d'alfalfa è currie nantu à i pezzi francesi (escargot, magret de canard , etc.)

A caverna sustanale di u ristorante possu 10.000 buttigli di vinu, cumprese i varietà di e vigneti di u vignaghjolu di u vignaghjolu. Cù u so menu priculu raielu, cunvintuosamente prudente è un impeccable service, vi ghjunghje à straccà per truvà qualcosa à critique à Macéo.

Un veru truvarru.

U Attuolo:

Pros :

Cons :

Location and Contact Information:

'Ambiance

A sala di giardino, sparsely but tastefully decorated in Macéo, housed inside a building built in walled stone-walled century, was almost empty when we arrived.

Per furtuna, prestu prestu à cumpunisce, senza dubbitu cù qualcuni di l'assistenti di teatru chì saldanu da a fini di a sera mostra à a comédie Française vicinu è altre postu.

Fate tigliere bianchi suvuri è fiori di culurite nantu à tutte e tàvule, pusendu contr'à e vitrati grandi nantu à u Palais Royale, l'ambientu hè spargugliatu, ma tradiziunale. Questu quì, hè dinò per rientra à u salottu a cucina intenta aghjustà una reverenza per i codici di a gastrunata francesa è a risicazione innovadora. Upstairs, una spaziosa, ma spessione di u banquet di spassighjate più largu.

U Menu è Fare

Mentre chì a carta di carta era difficili di scorcia i nostri ochji, avemu usatu rapidamenti nantu à u prezzu di prezzu fugliu per 39 € (in vista di picculu cliccate per vede in un grande). Avemu duverebbenu offerte - è prughjettanu assai - un pinot noir d'Oregon da u patrone di Mark Williamson a so propria Vite di Vigna.

Una bella principiu

Cusì elli hà sceltu l' entrée vegetariano: Cream di parsnip soup cun coriandro frescu è un oliu d'aranciu. Esistenu perfettamenti, cù solu l'equilibriu giustu di sapori è micca troppu di ciò chì puderia esse una nota in ciuri d'aranciu, era ideale cum'è un pyluni di invernu insinuatu à a primavera vinde. Era accumpagnatu da pezza cruciata, pane bè è salitu cù cristalli chì cracki sottu i denti (sempre un piacevule).

U Cursu Naturale

Per u percorsu principalu, u mio cumpagnu anu optatu novu per l'oghjettu vides: a galette di quinua cû basi è u oliu curry. Aghju urdinatu un pezzu dilettatu chjamatu "Maigre Breton" (cunivindicatu da a regione Bretagne), accumpagnatu cù piddusce è gambarini.

Pudava a bella presentazione di i dui pranzi apprizziati per un momentu: i sapori è texturite sò stati top-notch in i dui pranzi. U pesciu, cunfettu è frescu, hè stata cumplementatu perfettamente da i ciciri verdi, chì sò stati fermi. U salsa era una maraviglia chì ùn pudia micca scunvià, ma beni apprezzatu. Aviu preoccupatu chì u risultatu seria avventura, ma ùn hè micca sicuru.

In quantu à a quinoa galette, chì aghju tastatu, u chef hà cunsumatu sapori è texturizati in modu chì a maiò vegetariana / salutistica ùn fiscale à e platine compara. Ùn ha micca sappu com'è "hippie"; pruvò (è paria) cum'è alta cuisine .

Dessert

L'ultimu cursu pò abbandunà una impressione finali, ma in questu casu ùn mancà micca. Partiremos una vanilla ile flottante (largamente comprende merengue e creme anglaise) e un exotic fruit tatin with fromage blanc sorbet (chì u so sapori hè vicinu à i iogurt). E duie erani cusì boni è rimettini, fermamente eseguitu.

Avemu avutu averendu sperà per una nota di cicculata per finisce un alimentu incantevule, cusì fighjanu à u ghjocu chì i galaches chocolatichi foru usati cù u nostru cafè. Mi cumpagnariu belga, un snob di cioccolatu chjamatu, hè stata impressuada; Comu partemu, Williamson hà cunfirmatu chì i ganaches anu realizatu nantu à u situ di u chef di a ristrutturazione di u restu di l'usteru.

Ligatu Related: Best Chocolate Makers in Paris

Mi cunclusione?

Cumu l'esitatu, aghju statu difficettuatu di truvà qualcosa à parte di elogi per Macéo. Ùn sò micca qualchì gastrunùu dilunizatu, è aghju visitatu parechje di restaurants starring Michelin, ma rispose à dì chì ghjè un stabilimentu chì meriteghja almenu una stella sola. U impeccable service, presentation, è i platti perfettamente realizati stallanu unu di i mo novi posti preferiti per un soprano sopra à l'average in Paris. I vegetarii ùn anu micca devinutatu cù l'sperienza, sia.

Cum'è què?

Fighjate à a nostra guida à i megliu vegetariana è à i vegne Restaurants Parigi hà da offre di più idee nantu à a vegetariana cenevule in città. Consultate ancu a nostra guida sana per manghjà, bevande è cena in Parigi per gaggles di cunsiglii per induve ghjunghje nantu à un stomacu vacanti.

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù servizii di serviziu per a ghjustificazione. Mentre ùn hà micca influenzatu à sta rivista, crede à a divulgazione tutte e pussibuli cunflitti d'interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.