In visita u museu di Genocide Tuol Sleng di Phnom Penh

A Memoria Ghastly of the 1970s Khmer Rouge Misrule

Guàrdati di u tirannu esclavi à una idea sola. Hè un tema recurrente di a storia, ma com'è una spezia anu cunfurmata di ritornu à quì ripetitu sottu à i gustu di Hitler, Stalin, Pol Pot ... è altre induve esperendu in l'ale.

E averebbii cunsequenze di "Potceru Zero" di Pol Pot - a so creda nonveria chì Cambogia ("Kampuchea") avianu bisognu di purificà da i royalisti, intellettuale è altru filth - pò esse vistutu in u spaziu di una dopu dopu, visitare u Museo del Genocidio Tuol Sleng de Phnom Penh Choeung Ek Killing Fields .

"Cambogia havi una storia traggica recente di u genocidiu, chì hè stata aduprata da u 1975-1979 è anu sempre u paese d'oggi in parechji livelli diffirenti", spiega Jennifer Ryder Joslin, un espatrista basatu in Phnom Penh è coautore (cù u cumpagnu Stevo) di u blogu di u viaghju Can Travel. "U museu dû Genocidimentu Tuol Sleng in Phnom Penh hè un spaziu impurtante per visità à avè un sapmu più impurtante di ciò chì u populu cambogianu attive.

A Scola, dopu u Campu di Tortura, dopu u Memoriale di Genocide

Tuol Sleng hè un anticu Khmer Rouge di prisenza è campu di tortura. Oghje hè un museu, una ghastly reminder of the dark days of the Khmer Rouge regime.

Fici un tempu Tuol Svay Prey High School , prima di l'edificazioni cumplessu fù scolvutu per u so rolu novu in u 1975. U complexe fù cambiatu in nome Prison Security 21 (S-21), u filu di stanchizza hè aghjuntu à u perimetru, è i finestichi eranu furtificati cù ferru bars.

E quattru edificatori principali nantu à u Tuol Sleng stanu nantu à una parata di patichi chì puderanu esse dumandesi di a scola prima di a so transformata grisly.

A custruzzione era a principal torture facility in Tuol Sleng; u Khmer Rouge hà travagliatu u so travagliu ghastu finu à l'ultimu minutu, cù l'ultimi vittimi à pocu davanti à l'invasione vietnamita in January 1979.

I 14 vittimi vitturi anu intruduciutu in una trama fora da l'Edificiu A; vi vinaru u cimiteru di pocu nant'à amparà.

Bâtiment B cuntene celluli di prisenza per i prigiuneri, è oghje oghje una macabra photo gallery di presosi chì fù fotografiati cum'è stati ammessi à l'edifiziu. U Khmer Rouge hà mantene infurmazioni detallati di i prigiuneri; e so e persone di e piacè chì ponu esse vistutu in massa, i so ochji dulcenti chì viranu da voi cum'è per vultà per vede.

L'edificiu C servia cum'è queste di casu di Tuol Sleng. U fondu di u culore hà abbandunatu i chjucchi di più chjucchi, ogni unghjunghjini un prutu prigiuneru in a catene à u pianu. E donne eranu cunfinati à u second floor. U terzu pianu eranu i celi di prigi di massa, chì tenia grandi gruppi catined à longu bars di ferru.

In questa st'edificiu si trova a "furca" in u courtyard, usata da i torturi di Khmer Rouge per infallu un tortu di tortu d'una tortura in sardicità.

U custruitu hè a Cumpagnia di u tardu artighjanali Cambogianu Vann Nath, creati da i ricurdimenti di vita di vita (cum'è) in Tuol Sleng. Vann Nath hè unu di u puvirtatu di i sopravviventi Tuol Sleng, chì eranu mantinuti per a "utilità". Lee a so biografia in u locu di u memoriale chì porta u so nome.

L'Horrors di Tuol Sleng

"Tuol Sleng hè un cattivu fretu à a realità di millioni di cambogiani faceddu sottu u regimu Khmer Rouge", spiega Jennifer Ryder Joslin. "Hè un horrify per vede chì l'omu sò capaci di fà uni l'altru di l'ideali, anu impurtante per vede per chì a storia puderia micca esse smegada è ripetuta".

Sì belli di diri, un dopu in Tullia Sleng, vi ferà sentite assai, assai, pisanti.

U geniusu genius di u Khmer Rouge ponu in l'attinzioni à i detti. I presosi è fotografiati è interrogati annantu à i so dati di a vita per avè chjinatu à e so celu. A sta cullizzioni impersonal è scurabile di data hè prisentata à u visitore, à l'uttaghjiemente stanza chjucu chjucu di ritratti di l'omi, i femici è i zitelli, cunnisciuti da u 20 000 prigiunieru chì intrinu in Tuol Sleng.

Tuol Sleng Ghjudicate

I prigiuneri eranu custrignamenti assai cambogiani, anchi si a presenza visti a so parte di l'americana, britannica è australiana. L'ideologia tuttata di u Khmer Rouge hà significatu chì qualchissia cun l'educazione, qualchissia chì ùn era micca da allà, ancu qualchissia chì facivanu vittura era sospetta, è puderia (è spessu aduprà) finiscinu di a so vita in Tuol Sleng.

Avete vede ancu una camera di tortura, in quasi a stessa cundizione cum'è truvata da i vitturi vietnamiani chì spiegavanu à u Khmer Rouge in u 1979. I dispositi di tortura sò ancu presentati, cù spiegazioni detallati di cumu si eranu drentu.

U risultatu finali di sti dispusitivi hè ancu vicinu - i casi di cranii appartenini à i vittimi scurdati di u S-21. (Tuol Sleng a l'attrazione grisly, un "scudelle map" di Cambogia in 300 culuriti, hè stata dismantled in 2002.)

Choeung Ek: I Campi di Killing

A visita di i "campi di morte" fora Phnom Penh cumpreta a figura grisly. Choeung Ek hè spessu parechjata cù Tuol Sleng in many itineraries - pudete visità o postu senza vede l'altru, ma ùn senti micca dirittu di abbandunà u locu induve parechji presoie Tuol Sleng anu passatu l'ultimi momenti.

I "Campi di Killing" eranu l'uni è dispusivi per i milioni di Khmer Rouge o quelli induve micca. Choeung Ek fù u destinazione finali per a vasta majuranza di i presos Tuol Sleng; circa 9.000 cutturoni sò sempre in i braccieri massimi in Choeung Ek.

Un stupa buddite hà sempre loom di supra à Choeung Ek, a basa cumplicata d'acríliu chjamata circa 5000 cattivi calvi umani, i restani di presidii chì sò stati morti. Molti ciuciunati anu purtatu signali di colpi annantu - per salvà nantu à e balocchi, e vaghjuli à Choeung Ek utilizatu pickaxes o fuselli di carrette per eseguisce e so vittime.

Tips per i visitori Tuol Sleng

Getting to Tuol Sleng. A S-21 hè in Tuol Svay Prey sub-distrittu, circa elecente metri a sud di a capitale Phnom Penh. (Situazione nantu à Google Maps)

"Tuol Sleng hè facilmente accessibule da tuk tuk o moto," Ryder Joslin rici. "Ci hè ancu i busibus turistici chì andonu direttamenti à u museu, ma chisti sò micca necessarii nè ricurdati, cumu pudete andà cuntinuà una guida à u situ, si vulete". ( Cumu sguardu di tuk-tuks in Cambogia ).

Quandu andà. Pigliate à u clima tropicale di Cambogia durante u viaghju di Tuol Sleng. "Vì u primu ghjornu o dopu à a fini di dopu meziornu per evà a parte più caliente di u ghjornu chì ùn ci hè nuddu apparicatu arricobiu", cunsigliu Ryder Joslin.

Guides à Tuol Sleng sò l'opcioni, ma à a mo mia, necessariu bè. Tuol Sleng hè quasi immersu bruttu, è avete bisognu di qualchissia per allistà a morte è u dolore in u cuntestu. I guida u costu di USD $ 6 altri nantu à u tarifu di u USD $ 2 per Tuol Sleng. (Aghjunghjite nantu à soldi in Cambogia).

Pigliate lentu. "Pigliate u vostru tempu mentre passate u museu per sentu è dolore è dolore, ciò chì vulete bisognu", suggerisce Ryder Joslin. "Hè una prufessione tremenda, ma unu chì vi cuntentate deve avè bisognu di capisce a Cambogia è ciò chì e persone è e so famiglia sò stati passate".

Hè devi assai grazzi à Jennifer Ryder Joslin per i so prughjetti vali. Fate un solu sulidu è visitate u blogu di u viaghju Can viaggio o vedi a pagina Facebook di u blog.