Induve Quandu Puru find Roman Ruins in Barcelona?

A cità principia cum'è colonia romana

Avè cuminciatu a vita cum'è colonia stabilita da l'Imperu Rumanu Imperu Augustu trà u 15-10 aC à u picculu muntagna di Mons Taber, Barcellona cuntinuau a parti di l'Imperu Rumanu per più di 400 anni. Un impunenti smattering of landmarks romani è l'artefattiti ponu ancu vedute oghje, ma chì parechji sò stati assurbili in u quadru di e custate è strutturate più avanzati.

I sights romaines de Barcelona sò centrati nantu à u Barrio Gòticu .

In particulare, l'aria vicinu à a Catedra di La Seu è longu à u limitu di Via Laietana, unni partia di i mura di a cità corse.

Qualchese percorsu temàticu rumanu culminate in una visita à u Museu d'Història di la Ciutat, chì cuntene una ricchizza di artifacti da u periodu. Questa sottu hè una guida prima per i primi capimachja in Roma.

Ma i più belli rughjoni rumana in l'area di Barcelona sò in Tarragona, una cità chì hè un trenu di corta ferita in la costa. Leghjite nantu à i visitori di Tarragona da Barcellona .

Vede ancu:

Portal del Bisbe

Barcelona hè stata prutetta da i muri fortificati cù quattru porte di a via. U quadrangulu di u 4u seculu turrette di una di e porte di a via pò esse visitata à a Puerta del Bisbe a piazza Nova. Quì, in u spedizione di u palazzu eclesiastiche medievale, a Casa di l'Ardiaca (Santa Llùcia 1), ci hè ancu una réplica muderna di l'acuedutus chì una volta induciutu à a campagna vicinu da a porta di a porta.

U Carrer Regomir

Restana di una altra porta è a pavimentazioni romana originali pò esse invucati nantu à a Strada Regomir à u Centre Civicu di u Pati Llimona, chì era ancu questu di Baths Roman.

Piazza Ramon Berenguer

In parte à a catedrale nantu à Via Laietana, questa piazza presenta una di e secchi più spettaculari di e vie mur da cità.

A maiò parte datanu di u 4 ° Seculu, i mura sò stati coronati da una capella gòtica, a di Santa Àgata.

Templo d'Augustu

Justu da piazza Sant Jaume à Carrer del Paradís, in u courtyard di u Centru Excursionista de Catalunya, sò quattru stesgiunate di stampa attraversata à novi metri d'altitudine. Scultura in l'stile Corintu, sti pilcheghji sò tutti quelli chì resta di quella chì era era u Tempiu d'Augustu di Barcellona, ​​custruitu in u primu seculu aC.

Piazza, villa, de, madrid

In questa quadra vicinu à a cima di a Rambla sò i restos di una necropolisu romana, cume i 2e è 3e seculu tombi erani scupertu ricuperati è sò diventatu u puntu focu di un pezzu annantu bordatu da e stili di a moda è cafe.

Museu d'Història de la Ciutat de Barcelona

L'attrazioni tematica romana di Barcelona, ​​stu museu hè custruitu nantu à i restos di una fabula romana di garum è un attore di tinte è hà cullucatu centosi d'artifacti recuperati da u periodu romain.