Iowa City Gay Bars Guide - Iowa City Gay-Friendly Dining

Comu a maiò parte di i cità chì anu una grande unità universitarie, Iowa City ùn hà scapitu di bars animati, funky coffee-bars, è ristoranti bi prezzu. A maiò parti di a cità sò assai gay-friendly, ma Studio 13 (13 S. Linn St., 319-594-5198) hè u locu unicu in a cità chì invece cumprate un club gay. Antunmente cunnisciutu com'è u Cat Alley, è appughjendu qualchì parechji hetero-amici di a cumunità ancu, u bar hè locu centru, passeti da u campus di l'Università di Iowa.

U studiu 13 hà una pulitica di accadera di u 19 di più (avete esse 21 à vìviri), è parechje avvene per voi interessanti - arrastbe shows, karaoke, etc. Dopu à quì u bar ciiscenu, a ghjente si sparisce in u rughju cuntenutivu, induve a jovialità è u pocu di pocu pressu di cruccanti si trovanu per una altra ora.

À un passaghju di 30 minuti à nordu di Iowa City in Cedar Rapids, Belle Basix (3916 1st Ave. NE, Cedar Rapids, 319-363-3194) hè l'altru opere di notte di gay di nozze chì serve l'area. Hè un locu famusu per ballà è arraggiate mostra u ghjornu di findi è bè avutu specials u restu di a settimana.

In u centru di Iowa City, u Deadwood Tavern (6 S. Dubuque St., 319-351-9417) hè un salatu anticu, cù qualchi posti di spiagge, una squadra genovese, uni tablee, è una scena d'accostu chì à l'assai incaricata di ricuperazione in a cità. Ancu s'ellu ùn hè micca un bar gay per se, vi vede parechje glbt folks in quì nuttati di a notte.

Un altru situ cù qualcosa di un oghje gay hè a libreria indie india, Prairie Lights (15 S. Dubuque St., 319-337-2681), chì hè apertu à 9 ore nuvione eventu (à 6 o domenichi) è hà una vita animata A cafe que sirve un bon alimentariu, u vinu è a cervecita, è u cafè è u tè.

Iowa City hà parechji piani live-music, cumpresu u Santuariu (405 S.

Gilbert St., 319-351-5692), cunnisciutu per blues è di jazz contemporaneo è vintage. Stu spiaghjolu acchè muratu in pezza sirvizzia pizzas, bar munchies, e insalati, è u so menù di cerveza aghjunghjenu più di 130 marchi.

In fatti, hè una grande cità per cene. Per a basa di u sustegnu spagnolu sustegnu di u vasco, diventa una manghjà in Devotay (117 N. Linn St., 319-354-1001), chì hà ricumandatu apprufusamenti critichi pè a sofistija di cucina di u propuneru d'alimentu lentu è l'autore Cookurt Kurt Michael Friese. Piglia l'ingredienti lucali comu spessu di i pussibuli in i platti tradiziunali spagnoli com patatas bravas, chourizo jerez-sainte, sardi sandwich d'alloghju bascu, stew lamb, è paella tradiziunale.

One Twenty Six (126 E. Washington St., 319-887-1909), chì occupanu una tenda intima cun parechje murale sottumessu, serve qualcosa di a megghiu tarifa americana cuntempuranale in cità. Pruvate a manzana affumicata Iowa Berkshire porch chop with sweet potato-black bean-plantain hash, è un pagliaru chimichurri di salsa. Ci hè una lista di vinu largu. Atlas (127 Iowa Ave., 319-341-7700) hè un piscine principale cù un salottu stazzundu. A cucina rivolta e grande parte di a tarifa eclettica, da l'insalata di pollo tailandese à u latti asparagine cù u brou di zucchero.

I capri è fanni di nutizie naturali ghjurà per i prudutti freschi, pani, i prudutti biologici, è i bietini sandwiches venduti à New Pioneer Co-op (22 S. Van Buren St., 319-338-9441), chì hè ancu una fine postu per coglie i nostri goodies gourmet per a strada. Masala Affordable (9 S. Dubuque St., 319-338-6199) sirve cusciutta indiana vegetariana è vegana, cumpresi la masa dosa (crescente risque è lentila stuffed da patate è servitori cù chutney coconut è stufa verdura). In a Down-Home Hamburg Inn No. 2 (214 N. Linn St., 319-337-5512) pò esse counted on for cheap, greasy, but great tasting diner fare. Dopu à u principiu in u 1948, hè statu una surgente per maltosa lussannusi è e tàvule di sandwich vindimii rossu sottumessi in salsa. Hè ancu diventatu quarchi cosa di una istituzione cum'è un'erazione populari per i candidati presidenziale da i dui i bandi di u navada.