Isle of Taboga - Voyage di u ghjornu da Panama City

Isle of Flowers Was Once Home a Paul Gauguin

Taboga hè una piccula isula in u Golfu di Panamà vicinu à l'ingressu di u Pacificu à u Canale di Panama. Hè una isula assai limpia è un locu tranquillu per visità in un cruise à nave pocu à traversu u Canale o un ghjornu di u Panama City.

Pudete sorpresa chì sapete chì assai navi di cruccianu trasfurmanu u Canale di Panamà, ma ùn anu micca un portu di cridenza panamanianu. In ogni casu, a Republica di Panamà face un tentativu per atraisce i turisti à sta nazione tropica, è u paese pò esse un veramente bargain per l'americani.

Quand'ellu viaghju à Panamà uni settimane di ogni annu da u 1993-1998 nantu à i cummercialtziu, aghju truvatu i citatini di esse amici è u paese è a so storia per esse summamente fascinante.

Anu tornu à Panamà parechji volte da quì in un cruciaghju, più riceranu in una strada di città / cruise cù Grand Circle Cruise Line. Questu tour di Grand Circle hà include nuvèsima noite à u catamaranu di Discovery in u Canale di Panama, è spent spend hours in l'isula di Taboga.

Certi barche crucera ponu scalpà nantu à l'Isule San Blas in u Mari Tarraniu o vicinu à a cità di Panama in u Pacificu di u Canali. Se avete un ghjornu in Panamà è vulemu avè un esempiu di u prezzu pressu, un viaghju à l'Isula di Taboga, circa 12 chilometri da a capitale, pò esse ghjustu ciò chì necessite. Ferries abbandunate u muelu in a Amador Causeway dui o trè volti à ghjornu, accuminciannu a circa 8:30 a mo. A barca fa un percorsu di 45 minuti à Taboga per circa $ 11 a vittima di ritornu.

(U Panamà usa munita di carta americana - senza cambiu necessariu). Questu hè un veramente bargain! In a strada avete ottene vera vista di a cità di Panama in latu di u corpu. Inoltre, pudete piglià un stimu attenti à e quarchi navi à cuddaru, aspittendu u so turnu per transitu di u Canali.

Taboga hè un viaghju di ghjornu famosu da a cità di Panama, perchè u barcu pò esse dispunibule, in particulari i ghjovi.

Ùn aghju micca mai un'un viaghju chì avemu fattu in un primu sàbatu. U ferri era affullatu, a musica era alta, è ogni ghjornu era in ballu è diventendu u ghjornu off. Eiu cun i mei cumpagni, è avemu avutu i solu l'americani à bordu. I locali ci animatu à uniscini a diversione, è avemu avutu un grandu tempu in u nostru travagliu di barca.

Prima di settore nantu à a spiaghja, vi scopre l'isula. Ùn pigliarè micca longu per vede a "cità"! L'isula hè circa à 2,3 metri di chilò (5,9 kilometri di chilometri). Ci hè una strata, è uni pochi chjassi. A "strada principali" vi porta da un coppiu di pub di l'aria aperta è dà l'uccasione di vede cum'è Taboga hà rivinutu u nomu, l'isula di fiori.

Pudete tandu avè uppurtunità di scuntate parechje persone interessanti in queste aria aperta. Taboga hè un portu popularu di chjamà pè veleiros chì aspetta per passà u Canal. Un Amerindianu fichira di una conversazione cun noi in u baru à unu di i stati quandu ellu intesu i nostri accentu. Hà abbandunatu a Californiu pocu mesi dopu è avia allughjatu à a costa di u Mèssicu è l'America Centrale, firmendu in u viaghju. Hà riittutu à sente a "nutizie di casa", è spent spendse una tempu di parlà cun ellu. Ellu ci hà dettu qualcuni stori grandi di e timpeste chì avia navigatu è a vita à u mare.

Ci sò parechji fasini fascinanti, un cimiteru anticu interessanti, è a spiaggia hè abbastanza limpia è restuita. Pudete passà a strada principali in circa 10 minuti si ùn avete micca firmà. Se sente inérgicu, pudete camminisce a reta di viaghji sempre mantinuti à l'isula, assai di quali sò inturniatu cù una varietà d'orchidi è altre fiori. Sicondu a storia di l'annu, pudete vede parechji milioni di pelicani annantu à u partitu di l'isula nantu à u mercago di veduta. Pigliarete circa trè o quattru ore per scopra l'isula.

Mentre ghjera in l'isula, pudete pensà à u rolu storicu chì sta petite isula hà ghjucatu. U famosu espluratore spagnolu Vasco de Balboa hà scupertu l'isula in u XVI sèculu. Unu di i primi settlers era Padre Hernando de Luque, deganu di a catedrale di Panama. Custruìu una casa conforta à l'isula, è si stete nimu di u tempu.

Padre Luque hè famoso perchè era u finanziatore è mentor di Francisco Pizarro, cunquistatu di l'Incas. Pizarro hà avutu ancu una casa nantu à Taboga, i restani di quali sò in l'isula.

Un altru famusu residente di Taboga era u famu artistu francese Paul Gauguin. Hà vicinu à l'isula in u 1887 per parechji mesi dopu à travaglià per un pocu tempu nantu à a custruzzione di u Canali di Panamà fatti da i Francesi.

Taboga hà servitu com'è un portu impurtante per a flotte nord-americana è in l'inglesa à u principiu di u XXu seculu. Hè dinò una fonte di respira da u calore di a cità è di l'epidemii. Per una isula chjuca, u so passatu hè assai sapori. Avà, a maiò parte di a genti piaci a natari un pocu, assicuta in l'ombra (o u sole), è savore a pacìfica panamata di Panama è u golfu di Panamà in l'Oceanu Pacificu.