Kells, Una Ville Historique

Quaint Town Known for High Crosses, una Torre Round è un "Faro"

Kells, a cità storica in u Meath County, hè u pezzu di bottiglia morse in a strada di Dublinu à u Nordu - finu à u 2010, u M3 hà apertu è a maiò parte di a prigiuneru sò cuntentu per passà a cità di Meath (ancu s'ellu hè un peda di strada pagatu). A cità deve esse in ogni modu à a lista di i lochi per visità in u Meath . Hè ramu di a storia è pussedi una di e follazioni più confusivi in ​​Irlanda per arrizzà.

Kells in pointe

Kells (o in Ceanannas irlandese, u nomu usatu in assai mape) hè una grande cità in u Meath, situatu à pocu pressu da l'autostrada M3 à 65 chilometri da Dublinu, è una mitità di un viaghju da u collu di Tara . Hè statu Kells pupulari à Dublineru chì viaghjanu circà una casa "in u paese", a pupulazioni di a cità criscinu enormementu durante u "Celtic Tiger" anni. In ghjornu 6000 persone viranu in Kells oghje.

Situatu in l'intruzione di l'antica N3 è a N52 significava caò di tràttile in a cità - di u 2010 sta junction hà stata tolta da a cità cù l'apertura di u M3 è u Kells Bypass. A gran parte di i cunfitturi di tràfficu spessu alluringamenti sò stati tuti fora di Kells, anchi si pò ancu avè incontru troppu prublemi vicinu à a parti sud di a cità quandu i scoli aperti o vicinu.

Una storia brevi di Kells

U nomu di Kells pò esse tracciata à "Kenlis", a versione anglicizata di l'irlandese " Ceann Lios ", chì a so vota hè solu una varietà di " Ceannanas Mór " - chì significava "forte di u capu" o "una casa di u grandi capelli", rispettivament.

Assicurendu chì una fortificazione impurtante è grande (ish) hà da esse quì.

U principale di a famiglia di a fama hè di u ecclesiastiche: U monasteru di Kells hè stata fundata annantu l'annu 800 da i monjosi fugitivi di u monasteru di San Colmcille in l'isula scozzese di Iona, in u muvimentu per invasioni Viking.

U Sinodu di Kells in u 1152 era quella l'avvenimentu più significativu in a storia di a Cristianità Irlandese trà a missione di San Paolo è a Reformazione cambià a chjesa da a so struttura monasticu in Irlanda à una basa in l'struttura diocesana più stesuta di Roma. Sfurtunatamente, u sinodu attuale fù trasferitu à Mellifont in u Louth (ma u nome Kells stuck), è cusì cunsulazione Kells hà diventatu un diocese in u so propriu dirittu durante qualche tempu.

I Anglo-Nurmanni (accuminciannu cu Hugh de Lacy, Signore di Meath da a fini di u XII seculu) patrocinò l'stabilimenti riliggiusi di Kells, ma ancu di un'esterno più mundiale in a cità. Prestu una guarnigione frontiereali impurtante di u "Pale" (a parte anglo-nurmanna d'Irlanda, chì radiava da Dublinu), Kells vistu batelli è scricchi più scarpi, duranti a rivolta di 1641 grandi parte di Kells fùbbenu calcati à a terra da l'O ' Reilly clan.

Durante a Great Famine, a populazione di Kells hà trasfirutu da quinc'èssiri cun u tempu di u travagliu è l'u ospitale infrantu.

Lugares per visità in Kells

Molti piazze d'interessu sò assuciati cù l'anticu monasteru - a torre di a tonda impunenti di Kells è micca menu di cinque chjorni altri si pò ancu esse vistutu oghje.

Quattro di a cruciera di Kells è a torre di Kells sò in a chjesa di a chjesa di San Columba (generalmente accessu liberu à i terreni annantu à l'ortu di ghjornu), marcendu u puntu più altu di Kells. A ghjesgia hè ancu curiosa chì hà una torre medievale senza attaccà à u palazzu propiu.

In u visitante di a ghjesgia di Santa Columba, ancu truvà un oratoriu più chjucu cù u soffiu di petra, centresnown com a Casa di San Colmcille. Dating from the 11th century, u picculu edificiu rectangular hè tipicu di una iglesia monacalera di u tempu. L'oratoriu ùn hè generalmente apertu à i visitadori, ma l'accessu pò esse disposti (i dati attuale si trovanu in a porta bloccata).

A quinta chjesa alta pò esse truvata vicinu à l'anticu tribunale vicinu à a N3 - u tribunale hà ancu duplicatu com'è museu è vicenteru finu à u 2009, quandu i fondi spallevanu.

U famosu Libru di Kells hè, in ogni modu, guardatu in Trinity College Dublin - è u magnificu Kells Crozier pò truvà ancu più allivatu, à u Museu Britannicu in Londra .

À u nordu di Kells (è accessibule via a strada di Oldcastle) hè u "Parque del Poble", una squadra comunitariu à u Pianu di Lloyd. Quì a "Torre di Lloyd" domina a muntagna, hè un memoriale è una locura da u 18u seculu, in forma di una grossa stagione Dorique cumpresa per una lanterna acristalada. Un faro aflitu in latu ... erettu à a memoria di Thomas Taylor, 1st Earl of Bective.

Circate ancu truvà a "Grapa di Paupers", un cimiteru induve un impurtanti nicu di travagliu di travagliu è e vittime di famine sò intrusciati è una missa speziale si celebrà annu.

Kells Miscellany

Kells hà qualchì cunnessione di filmi è "The Butcher Boy" hè stata sparta parò in Headfort House è a pelicula animata nominata in Oscar "U Secret of Kells" hè inspirata da a storia eclesiastica di Kells. E Dick Farrelly era un omu di Kells - hà compusivutu a musica à "L'Isola di Innisfree", un successu per Bing Crosby è u tema di "L'omu Silenziu".

In e strade à u punenti, i Cirugrafie di Strada di Kells sò stati regulamente - motociclista d'alta putenza in e strade carreti in calore sughjettu.

Ùn avete bisognu di a scelta di bronzu curiosa chì hà duppurtatu cum'è un banca vicinu à a "SuperValu" nanzu à a N3 versu Virginia è Cavan ... hè furmatu in forma di un libru apertu (u Libru di Kells, forsi?)!