U Turminu di Tara - un anticu paisaghju cù Monumenti

Unu di l'antichi locu anticu, u Hill of Tara (in irlandese chjamatu Cnoc na Teamhrach , Teamhair , o a più frequenti Teamhair na Rí , "Tara di i Re") pò esse truvatu menu di quattru chilomitri à u sudu di u fiumu Boyne , tra Navan è Dunshaughlin in u Meath County . Hè ben vallata, soprattuttu cum'è parte di u Boyne Valley Drive . Ma Tara stessu pò esse un pocu sottuvisu in prima vista.

Cumu hè parechje cum'è solu un altru campu da a stradale ... ma solu hè un cuntestu arseniale, impurtante, archeologicu di i travaglii antichi è di i monumenti più ricchiati chì hè tradiziunale pussibule per esse a sedie di u Rice Righi d'Irlanda . E un locu "magicu", "sagru" in generale, perchè assai di sta classificazione particulare à i sistemi di credi individuali è a spessu apprezzante interpretazione di i scarsi cose fatti chì si sò sapi da Tara.

À u primu sguardu - Hè Tara?

U primu impressione chì a maiò parte di visitatori sò hè una strada di strada longa è strada, da un parcheggio (spessu sia più affullatu), certi signali è ... qualcosa assai reminiscente di un cursu di golf di qualchi uncintu è certamenti difendenti. Cù i visitanti cuspira è moltu nantu à u locu, per capita quasi persu in una larga anguria di u campu Irlandese, cun quarchi fossils discernevoli è munti chjucchi è quì.

Sì vinutu à circà una versione hiberniana di Camelot, pudete esse ancu partiri issa. O simpricimenti un cafè.

In fattu, Tara hè più un statu di mente chì un attrazzu reale tangibile in u sensu di (una volta) enormi manifestazioni di splendore reale. A verità esse dichjarata, l'unica erezione antica antica stigatoria secondu l'Lia Fáil.

Chì, venenu à pensalli, è nantu à l'inspezione visuale da certi angulosu, certamente hà un simbolismo falo impurtatu. Ma invechjenu per esse menu esplubbevule da quant'è monumenti più modernu per esse truvatu nantu à u situ. Essendu solu una petra, à tuttu.

Fighjine nantu à ciò chì pudete truvà nantu à u collu di Tara, anu bisognu di scopre è camminate un pocu. Staying in the car park, o ancu in a chjesa (i dui sò l'estremità finta di i viaghji preparati) ùn hè micca scelta.

Antichi Monumenti di Tara

Se vulete spirarà Tara, avarete bisognu à fà (à volte chì sciddicate, sempre imparu) finu à u cimi di a muntagna. Da quì, hè dichjaratu almenu, pudete vede micca menu u 25% di u cuntinente ulandese in Irlanda. In un ghjornu chjucu, crede dinò, in parechje altre ghjornu, pare pare un sustegnu assai esageratu. Ma ùn hè micca a vista chì avemu avutu, hè?

À u cimi aghju trovu un furmagliu di furmagliu di l'Iron Age, un "forte forte di l'altru" senza misura di 318 metri da u nordu à u sud, è un 264 metri d'est à u punente. Questu hè circundatu di una fossa interna è di un bancu esternu, in termini militari cum'è pumelle nantu à i pezzi, è un indicatore chì era un locu cerimoniu solu.

Duranti l'annu fù cunnisciutu com'è u Forte di i Re ( Ráith na Ríogh ), o u Compiu Rughju. À l'urdinariu sò più terreni, un forticura di anellu è una clochera cù dù sèmpie - sò cunnisciuti da a Cormac's House ( Teach Chormaic ) è a Royal Seat ( Forradh ).

À u centru di u Forradh , avete bisognu di una petite stata solitaria, quasi orgànnica. Questu hè stata creata a Chjesa di Destinu ( Lia Fáil ), u locu anticu di corona di i Re di Alta. A legenda hà dettu chì a petra chianciarà (à livellu à esse intesu in tuttu l'Irlanda) si hè tuccatu da u rè leppittone, chì hà avutu ancu bisognu à (i cuncilià) riittori ancu à esse permessi à una distanza trasparenti.

À u nordu di tuttu chistu, ma anu sempre in u Cunsigliu Rialpinu, truverete trova un tombu di passaghju neoliticu mudificatu di modu modestu, questu hè cunnisciutu com'è u Mound of the Hostages ( Dumha na nGiall ).

Si custruita circa 3.400 aC, hà alcuna carvitura fina in u passaghju curtu, chì si dice chì hè stata orientata à u soleste à l' Imbolc è à Samhain .

In più vicinu à u nord, fora di u Ráith na Rí , hè un fortificante cù no menu di trè bancari, ma parzialmente distruttu da a chjesa. Questu hè cunnisciutu com'è Rath of the Synods ( Ráith na Seanadh ). Strangely abbastanza unu di i pochi piazze in Irlanda quale l'artifacti Imperi Imperu sò stati truvati. Ùn hè micca truvatu quì, anche u megliu sforzi di l'israele britànnicu ridottu circa à u 1900, era l'Arca di u Pattu. Ciò chì sti cinle religiososi hà sappiutu, però, era a distruzzioni di e parte di u situ. Per scavà capunanzu.

Una distanza corta vicinu à u nordu novu puderà esse prudutti à una longa è estrema, a pianta casi rectangular, quasi cum'è una strada chì porta à Tara. Hè chjamatu chjamatu Sala di Banqueting ( Teach Miodhchuarta ), Ùn ci hè micca evidenza chì avutu mai statu un salottu here (in uppusizione à u salone chì era in Emain Macha vicinu à Armagh ), cusì i primi impressioni pudiani esse più vicinu à a verità - pò esse una avenida cerimonialicu vicinu à u situ principali. Certamente si senti cusì cun viaghjà più à u mezu di u "Banqueting Hall", quandu u coghju è versu Cormac's House.

Puderebbe avanzatu, cum'è a Trincia di Sloping, Fort de Gráinne è Forte di Laoghaire pò esse truvata in u Turminu di Tara, tutti sò signaliti. Cumu hè l'attraversu massofrughju cunnisciutu cum'è Rath Maeve à qualchi centu centu miridiunali, è un Santo Spentu si passanu in modu. Ci hè ancu un arbre vulintaru, ma hè una altra storia.

La Chiesa (è Centro di Visita)

A chjesa di u Palme di Tara, dedicatu à San Patrick , hè assai di l'antica ... è hè stata permessa di distrughjera parchì i monumenti antichi. Cumu stà oghje, St Patrick's fù custruitu in u 1820, nantu à un situ chì pò avè avutu avutu una ghjesgia da l'anni 1190. Hè una ghjuridizione à i Cavaleri Usteri di San Giovanni (Ordine di Malta in parlance mudernu), perchè a teoria cù l'Arca di u Pattu benunata hà principiatu in u tempu medievale.

A storia puderia esse dichjarata chì vene un circhiu tutale - a crescita di a cresia cristiana hà longu stata aduprata, è fù dopu attivata com'è centru d'un visitore da Heritage Ireland.

Quì una parolla di precazione hè in modu: Sì Google per u cullettivu di Tara, pudete ancu trova assai siti chì dà l'uparazioni è una tarifa d'admission. Tutti dui sò solu appartienti à u centru di u visitore (chì hè strettamente opcione, ancu ricivutu à scorri rapidamente nantu à u fondu di u Hill di Tara). A cullina, cù tutti i so monumenti antichi, hè aperta in tuttu l'annu, in ogni mumentu, ancu a notte.

In attu, u megliu di visita hè stata fora di a staghjunazione è fora di l'urdinate di ghjornu ordinariu - vi ricumandemu Abril (quandu a maiò parte di l'erba hè fresca è a ravaggione di u turismu ùn sò micca quì ovidu), o principesu ottobre o nuvembre à ogni matina, in un magnificu solitu.

L'infurmazione bisogna nantu à u collu di Tara

Accustà à u collu di Tara ùn hè micca cumplettu - ponu truvà a strada d'accessu (signalatu) à u sudu di Navan, à u punenti da u R147 (l'antica N3, chì ancu avete peda di autostrada ). Sè vo site per autostrada, abbandunate u M3 à Junction 7 (firmatu per Skryne / Johnstown), da turnà à u sudu à u R147. A strada lucale chì avvicinà u Poghju di Tara hè stretta è chjucu, pigliate quì.

A stazzione hè limitata à u collu, hè aspetta un pocu di maneuvering, è forsi un passatu curtu. In attu, ancu avè ottinutu à u parcheggio pò esse un prublema in oghje affaccendate - pudete bisognu di truvà un spaziu à u latu di a strada un pocu di manera. Attentu à ùn mancunu alcuni entrances à i campi chì circundà Tara, è per abbandunà un vastu spaziu per un altru trafficu per passà. Nota chì "altru trafficu" cumprendi coaches è (più impurtante) a grande maquinaria agricula.

L'accessu à u cullettivu di Tara hè 24/7 pè i porti sfruttati o nantu à stiles.

Fighjate chì u Cerru di Tara hè un paisaghju naturale (più o menu) naturali, ùn sia micca adattatu per a caddidera di a carriera o per i persone cù una mancanza di più impetu à a minima. Tutti l'altri l'abbicinu anu stufa cù prudutti boni (ingaghjatu), è portanu un bastone per piglia si hè necessariu. In i ghjorni umani, Tara hè un assortiment di slippelli di pezzi è di cuglieri d'animali.

Ci hè parechje serviziu vicinu à u cullettivu di Tara, una buttiglia d'altri, una librairies antiquarii è un studiusore cum-gallery .