L'Art Coolest Street Art per Ricerca in Queens

U graffiti hè definitu da l'Oxford Dictionary cum'è "scrittura o sculture scribbled, scratched, o sprayed illicitly in un muro o in altre superficie in un locu pùbblicu", è a so pratica volta à l'alba di a civilizazione (è ancu più in u passatu si cunte i petroglicii cernati in i pareti cave da i pòpuli preistorichi). Iè, di tempu immemorial, l'omi è e donne anu "tagged" i so nomi è i missaghji nantu à pocu à tutti i posti imaginanti.

I cosi ùn sò micca cusì sfarenti oghje oghje, ma ancu e mette anu cambiatu è e consiguienti di a so applicazione si sò più complexi. In NYC, artisti graffiti (cunnisciutu in a so cumunità cum'è "scrittori") anu una ribbelli di a società, una subcultura anti stabilimentu chì spressione a lingua di a cultura hip-hop. In i 70 à u principiu di u 90, u graffiti era cunsideratu di vandali è di difussu di a prupietà per micca solu di a lege, ma da l'abitanti di a cità, ancu comu tistimunziatu da i diversi irici nei nei chì si sò passati à i treni chì anu tagatu o "Bombarde" cù spray paint. Utilizà u termu "bomb" in a post-9/11 NYC, in ogni casu, hà di sicuru persu u so appellu, è a cità di u Giuliani post-alcuni hà vistu un novu mudellu di carichi di metulini brillanti, metalli chì all but eradicate l'una volta- i graffiti ubiquitous chì volta sirvìanu com'è wallpaper darrere ogni ricerca di u novicoru.

Ma a sottucultura chì era u graffiti cuntinuau di cresce è sparghje internazionale.

Quelli ghjorni, hè più comunmente chjamatu "arti di a strada" è i pratichi di sta stampa di l'arti speċjalizzatu vènenu da un gruppu assai più grande di persone cù sfarenti sfarenzi soċjali, etniculogichi è pedagogichi. L'arti chì vinarà nantu à e carrughji di a Nova Yorki oghje riflette i stili chì puderia ncludi murali politichi inspirati in u latinu americanu è stencil art, caricaturizati asiatichi, variazioni di l'arti d'alta cresce, omaggiu à l'anticu d'hip-hop, è più.

In u stigliu di una strada mare di gentrification chì trasforma a cità di novu à a spezii alarmanti, l'statu di l'arti di a strada hè ancu diventatu un sugettu di difficultà per discutiri. Invece di i murals di a strada sò celebrati cum'è l'emboli di l'immagine urbanu, hè ancu da esse temuti cum allusioni di u dirittu è i trasplante affluente chì traspendu in e quartieri, di u spustamentu è di l'appropriazione culturale per u cummerciu è u sviluppu immubiliare. Invece, l'arti di a strada in NYC cuntinua u cuntenutu sperimentate è piacevule à l'ochju.

Queens hè una tradizioni richia di l'arti di a strada è in parechji quartieri, vi trova l'abbundanza di l'arti per discipulà i vostri studenti. Eccu dui di e prime cità di Queens per fà appena chì:

I Strade di LIC

Una volta un tempu, era un locu in Long Island City (LIC), Queens, chì era cunnisciutu a "graffiti mecca" di u munnu: 5 Pointz. Quì, nantu à i muri di una fabbricale di fàbrica di 200 000 p. i metri d'acqua, assai cintinari di murali spazzulati da un'informazione internaziunale chì hè quale d'artisti d'aerosol legendari materialificati. Quandu u situ industriale prima diventa un tile di graffiti 'legali' in l'anni 1990, era cunnisciutu cum Phun Phactory, avendu rimanificatu comu 5 Pointz - per significà i quattru boroughs di a New York City chì venenu cum'è unu.

Sfortunatamente, in 2014, 5 Pointz cariu à u bagnu di u sviluppu di u sviluppu, ma in u so locu ha surgenti assai prughjetti di l'arte di strada vicinu, in dui di variità legale è illegale.

Cammisa per e strade di LIC, pudete esse ghjustu da parechji stencili in l'arti o murali di scala miniatura. Dà quantu artisti ani spaziu di studiu in u vicinatu, hè chì l'attitudini chì a scena di l'arti hè ancu ghjocata à e carrughji è l'edifizii.

Ci hè un prughjettu murali publicu in spiegenu in u locu vicinu chì copra a mità di un blocu di cità nantu à un edifici di trepenti; Hè provista assai tela per artisti particulari. U prugettu hè chjamatu Top-a-Bottom, una frase di graffiti chì si parlava à l'unica fà di a pittura u largu è l'altitudine di i treni. I murali sò visibili da a strada, da i ferries elevati di 7 linei di u metro, è ancu da u Ponte di Queensboro .

Un bon puntu di partenza per apprezzà u Top-à-Bottom hè in a intersezzione di 21st Street è 43. Avenue. I creazioni Technicolor sont sullenu à voi: Pigliate u tempu è cammina versu l'edifiziu - i murals venenu in ogni forma è dimensioni, cumpresu l'opere solo è e cullaburazioni (cun ​​uni disinni unicu in furmatu à l'strutture è l'ambienti). I 60 articuli cuntribbuti includinu un talentu assai cilibratu cum'è Magda Love, Daze, Crash, Cekis, Werc, Alice Mizrachi, Case MacLaim, Erasmo, Cern, Alexandre Keto, Li-Hill, See One, Icy & Sot è più - frutonu 14 paesi sfarenti (l'Almania, u Canada, u Mèssicu, l'Argentina, Bielorussia è più), è dinò in i cinqui boroughs di a cità, cumpresu, suprattuttu, Queens.

Avemu sempre in pettu à a perdita di 5 Pointz in LIC, ma u spiritu di l'arti di a strada vanu in questu locu dinamica.

Welling Court, Astoria

Ùn avete micca avutu u to cumpagnie d'arti righjunali di Queens. Avete in furtuna: Simu ghjustu annantu à l'Astoria vicinu, induve tuttu hè bè in u mondu arti di a strada in Welling Court. Nascinu à a marina di Vernon Boulevard è à u nordu, Astoria Park , questu chjucu à pocu distrughje hè un incubattu di risorsa di edificazioni residenzali è industriali, chì offre una varietà di superfici nantu à quali artisti pittura è sperimentate. I porti d'altri assecurati è retaglie di i parechji maggioni di u magazinu sò stati chjubuti cun l'articule, dà l'imprissione di maestri stampati di graffiti fissati nantu à un museu apertu à l'urrenesu urbanu chì cuntene di parechji blocchi. Ci sò dinò stampate chì curvaranu di pareti è fassi in fisselli, aghjunghje stale è una prufundità per l'sperienza di vista. A cumunità not only welcomed but invited organizers Ad Hoc Art to curate and supervise the manifestation of these magnificent masterpieces of mural (say that three times fast!). U risultatu hè un travagliu di 8 anni chì cuntinueghja a crescita in stature è scopre, cumu hà encapuzado da u fundatori Garrison Buxton.

I murali ponu esse gudutu in ogni modu, è ùn nisunu puntu di partenza puntuale hè cunsigliatu, dapoi chì a variante murali di a strada spreads out in many directions. Per unepo guidance, inclusi i nomi di tutti l'artisti particulari, verificate stu cartulare ; A nota hè sola aduprata finu à ghjugnu di u 2017, quandu parechji di i travaglii più antichi seranu dipinti di novi murals.

U 8 u prughjettu Annunziali per u cuncorsu di u cuntailu di u Patrimoniu di Welling Court è l'ufficiale ufficiale di un novu pacatu d'ochju meraviglioso è u dulce di u focu u 10 di giugno di u 2017. A creazione di e novi pezzi sarà una settimana prima di questu, cusì senti senza liberu di firmà da Allora puderebbe vede i artisti chì travagliani nantu à a so magia murali. In u 2017, più di 130 artisti di più di 20 paesi participeranu, cumpresu i bustie pisanti di l'scena d'arti di a strada cum'è Joe Iurato, Rubin 415, Werc è certi cuntribbuti femini fantastichi, com Katie Yamasaki è u ritornu di a legendaria Lady Pink, Queens- nativu di a strada di Ecuador è a "prima dama di graffiti" chì hè statu un "scrittore" attivatu da 1979.

In più di fruntiere

In più di sti prucessi cunzidenzii eccezziunati, l'arti di a strada pò esse scompanciata in tuttu u borough di Queens, sia crue o artighjanu expertemente; rispettu è cunsirvatu, tagged over and defaced, o esse ovu chì vanu cun u tempu. In quartieri di Queens, com'è Woodside e St Albans , trovu un murale offensiu chì celebrenanu cantanti lucale, attori, rappers, glubbali vicinu, eroie falluti è stanzi d'esperanza è perdita. Fà chì quarchi in questu mixta hè un artista di nascita, cercandu un ingrée in u mondu prufessiunale è lucruali di galerie, musei è merchandising; forsi u prublema Basquiat, Banksy, o Shepard Fairey. Or, possibbilmente, hè una persona chì face ùn serebbe bisognu, un misteriosu pittore di messagi persunali è codificati cù significati chì pudete micca mai capisce bè - poeti visivi di l'efemare, cumperendu a so visione in questa quì in Queens.