L'assassiniu di u Lester

U 3 di marzu di u 2008, una scena orribiliu fù scuperta in u Binghampton vicinale di Memphis, Tennessee. Dopu ricivete una chjama di una famiglia interessante, i Pulitichi di Memphis intrinu in una casa à 722 Lester Street per verificà à i so occupanti. Ciò ch'elli eranu troppu scandalizante, ancu à i officius tempurati. I corpi di sei persone, variendu di età di 2 à 33, eranu spargugati in tutta a casa. Inoltre, trè oltre figlioli eranu truvati gravemente danese.

I vittimi assassini eranu pronti identificàvanu com'è:

I ferti sò identificati com'è:

Ancu s'ellu hà pigliatu pocu tempu per sorte, i rapporti di autopsia eventualmente dimustratu chì e vittimi adulti eranu sparati parechji volte è chì i zitelli eranu stati parechji volte è suffrentu trappu in forza in forza. I vittimi supravviventi anu aghju sguardu fèrminu, unu di quale si truvò cun un cutiddu ancora stuck in a so testa.

Quandu a cumunità hà cullata da u scunditu di a scuperta, i rumori eranu sparghjera in quantu à a mutivazioni possittiva è l'autore di stu crime. Per parechji ghjorni, u cunversu ginirali era chì l'assassini anu avutu toccu in gang. Dopu tuttu, quale altru si scherzi a tali brutalità?

Cù sta filetta di ragiunamentu in mente, era particularmente inquietante quandu a polizia annunziò pocu ghjorni dopu a l'assassinazioni chì anu arrestatu è impunite Jessie Dotson, 33 età di u delittu.

Jessie Dotson era u frateddu maiò di a vittima Cecil Dotson. Jessie era ancu u ziu di tutti i cinqui di i zitelli impegni. Sicondu una contu di una di e vittimi sopravviventi di a massacra è una confessione per Dotson, ellu stessu, Jessie hà sceltu Cecil durante un discorsu. Tandu pruvatu à tumballu tutti l'altri in a casa per esceculà qualchì teste.

L' investigazione di l'assassiniu di Lester Street fu prisenti in u spettaculu A & E, a Prima 48 . A cunfessione di Dotson hè stata custata in u storicu. L'assassiniu era cupartu da i medii naziunali à u puntu.

Jessie Dotson hè stata culpita di 6 stanzi di l'assassiniu di primu cursu dopu a prova d'ottobre di u 2010 in Memphis. Hè statu cunnannatu a pena di morte.

Actualizata Marzo 2017