Li Top 15 Sites Mayan in Central America

La Maya d'America Centrale avia unu di i più grandi civilisazioni antichi di u mondu. Era cunsiste di cintunari di e città grandi è ricchi diffunditi supra u Sud di Mèssicu, Guatemala, Belice, El Salvador, è u fondu uccidentale.

Trà 250-900 CE, a civilizazione Maya era in u piccu. Fu durante stu piriudu chì i cità più maravigghiati è icòcichi sò stati construiti com'è u risultatu di i so avanzati di a custruzione. Era ancu duranti stu tempu chì i Mayas fete scuperti storichi in e duminii cum'è l'astronomia.

A fini di quellu periculu è i centri Maya principale cumincià à annunzià per i ragiuni ragiuni chjarificati versu i stòrici è i scientisti. A dicadenza rimessa in l'abbandunamentu di e grande cità. À quellu tempu l'espanole anu scupertu a regione, i Mayas eranu digià vicinu in i cità più chjucchii è putenti. A cultura è a cunniscenza maia sò in u prucessu di esse perduta.

Molti di l'antichi cità eranu rivultati da u boscu mentre passava u tempu, chì ultimamente hà cunservatu assai di e strutture chì sò state stati data. Mentre chì ci sò parechji centesimi siti archeologichi maia in l'America Centrale, quì quì sò parechji di i nostri favori.