Lista completa di Ristoranti in Hong Kong è Macau cù Michelin Stella

Home à u primu restaurant cinese per esse stata premiata una stella Michelin (hè questu trè), l'unicu quartier italià fora di l'Italia è i culinaria di strada culpiti stradiati duv'è pudete truvà ciò chì Michelene significa cun cambiamentu di petra di fà chì Hong Kong unu di i migliori posti per pruvà una cucina Michelin.

Questa avemu tutte e ricerche di tutti i stile di u Hong Kong di i starui di Michelin, è listinu u nome di tutti i vitturi in tutte e categurie stella.

Tutte e trè stile di ristoranti sò allora di ritornu, ma ci sò una meza doccia di novi nomi in una è dui stella.

In u 2017 ponu esse cuddinu Chì Beef Bar (una stella), induve truvà un menu unicu di platti di tartare è un bìaddu ghiaccio. In l'altru, u menzu di 8 corsi sirvutu à solu 25 posti hà turnatu i capi per a qualità di l'alimentu è l'intimità di l'sperienza. Per l'alimentazione Michelin più bellu, Tim Ho Wan avia mantinutu à e so stile è a so reputazione di Dim Sum per menu di $ 10.

Tertulia Michelin in Hong Kong

Bonu Innuvazioni
Ignite a prucessu corning cum'è X'treme Cucina Chine, u famosu chef Alvin Leung hà rendite i lista di i meglius ristoranti in Hong Kong per l'annata grazi à a so custanta constante però cura cù a culinaria Cantonese cù sapori internazionale.

L'Atélier de Joël Robuchon
Lu luminu illuminatu è stile di u stilu di focu è u focu di russu nantu à un fondo nìuru sò l'attuali signature di i venditori franceses moderni di Joel Robuchon.

Truverete porte di tapas tipificate di platti classici francesi prisentati cun un pocu gustu gallicu.

Lung King Heen
U primu restaurant cinese per esse stata premiata una stilla Michelin, u pulmun King Heen hè stata prima di u pranzu restaurant Hong Kong durante un bellu tempu. I grandi siordicce è i fiori freschi facenu un cuntenutu più contemporanu ca u vostru cantu mediu cantonese, ma a menzione principamente tocca direttamente cù una cullizzioni di platti tradiziunali di u Guangdong.

8 1/2 Otto e Mezzo
Questa hè a qualità di i chefs d'uccidintali attraeru à Hong Kong chì uni pochi anni, Otto e Mezzo hè diventatu u primu restu anticu Italianu fora di l'Italia per ottene stette stati Michelin. Ùn anu micca retrodutu cù un menù di platti moderni italiani chì ghjustu à a cucina milanesa.

Sushi Shikon
A cucina japonaise hè immensu populari in Hong Kong, ùn hè micca surprisa per truvà un restaurant dedicatu à a terra di u soli risanti cù trè stile. I dui menus di settimane offerte un viaghju à i platti di sushi è i pagliaghji parrinu appruntate da chefs seriu seranu à a tavula.

T'ang Court
Per un tradiziunale in classe culinaria di Cantonese, ùn viaghja più più cà T'ang Court. Da i draghici ripercussivi di a sala di cena à a coletta classic di carni torra, questu locu hè u Hong Kong da u culu à a cuda.

Dous star Michelin in Hong Kong

Amber
Caprice
Duddell
Forum
Kashiwaya
Ming Court
Pierre
Ryu Gin
Shang Palace
Summer Palace
Sun Tung Lok
Tenku Ryu Gin
Tin Lung Heen
Yan Toh Heen

Michelin star star in Hong Kong

Ah Yat Harbour View
Akrame
Beefbar
Cumpagnia di Famiglia
CIAK - In The Kitchen
Épure
Fu Ho
Golden Valley
Guo Fu Lou
Ho Hung Kee
IM Teppanyaki & Wine
Jardin de Jade
Kam the Roast Goose
Lei Garden (Kwun Tong)
Lei Garden (Mong Kok)
Lei Garden (North Point)
Loaf On
Man Wah
Mandarin Grill + Bar
MIC Kitchen
ON
Pang's Kitchen
Peking Garden
Qi (Wan Chai)
Sai Kung Sing Kee
Staciuni
Serge et le Phoque
Spring Moon
Sushi Tokami
Sushi Wadatsumi
Tate
Tim Ho Wan (North Point)
Tim Ho Wan (Sham Shui Po)
Tosca
VEA
Wagyu Kaiseki Den
Wagyu Takumi
Yat Lok
Yat Tung Heen
Yè Shanghai
Zhejiang Heen