L'Isula privata di Marlon Brando in Tahiti è Called Tetiaroa

Mentre chì parechji film hè statu filmatu in Tahiti , nisun attore americanu hè inextricabbile ligatu à sta nazione isulana com'è u tardu Marlon Brando, chì non solu hà fattu una cinunica allora, ma s'innamora, hà figlioli è pussedenu una isula sana. Quì sò quelli di u so esperjenzi in a so casa adopta in Polinesia Francese:

• Marlon Brando hà visitatu in u Tahiti in u 1960 in circundante di locu di film è dopu tirreru "Mutiny on the Bounty", in quale ellu u discretu mariner Fletcher Christian.

Duranti u filatu, Brando cadiu in amuri cù a so stessa copra Tahiti Tarita Teriipaia. Avianu dui figlioli, un figliolu, Teihotu è una figliola, Cheyenne.

• In u 1966, Brandu hè stata cuncessione di 99 anni di l'affittu di l'isula di Tetiaroa da u governu di Tahiti, facendu u so unicu propiu. Situatu à circa 30 chilometri da l'isula principale di Tahiti , Tetiaroa hà in veru un gruppu di circa 12 motus (o isletti) chì midonu di circa 27 km² è circundatu di una laguna, Tetiaroa avia a so stata a residenza privata di una successione di a famiglia di Tahiti . Coincidentamenti, i so primi visitatori europei eranu trè desertureri da l'HMS Bounty, chì inviani à l'isula in u 1789. In u 1904, a famiglia di Pomare di u Tahiti avia caricatu l'isula à u dentista Johnston Walter Williams è poi passò da parechji prupietari privati ​​prima di Brando hà capaci per assicurà a lease.

• À tutte l'anni 60, 70, è 80, Brando visitò Tetiaru sempre chì puderia, spessu passannu misi in un tempu nantu à l'isula, induve ancu hà custruitu un denominat Hotel Tetiaroa Village, chì consistia di una strapata è uni pochi rustique e chjappi in bracera corsi per visità i turisti circoncendu una aventura.

• In i 1990, una seria di tràggichi avvenimenti hà fattu l'amori di Brandu per Tahiti: In u 1991, u so figliolu Cristianu (cù l'attore Anna Kashfi) sippranu culpabili in u Los Angeles à filmà Dag Drollet, u novu à Tahitian di a so media chechine Erica. Beset per a malatie mentale, Cheyenne murìu dopu in casa di a so mamma in Tahiti.

• Brando murìu in Los Angeles in 2004 à l'età di 80.

Tetiaroa oghje

Tetiaroa hè statu cuncessu in un lussu eco-resort chjamatu, appellu, u Brando, chì apartu à a fini di u 2012. Cumu cunnessu furnitu da u privatu, u fiumu dispunì u lussu carefree à mezu à a natura pristina.

Un locu cumplessu cù 35 stanzi d'ospiti cume cada una cù u so spaziu privatu di spiaggia, staggione privata, è i finestalli cum'è porte chì ponu indirè à u soldu, u ventu è a vista di a laguna. A mura di lignu è i giurnali nurmali di a villa sò circundati da exquisite natura. U fiumu hè statu dissenu à i nuvole, energie rinnuvevuli, per prutege sta paradisu isulana per i ghjinirazioni per vene.

I risturanti di i ranchieri apparinanu a cucina polinesia è a French. I ospiti venerà ancu un spa polinésicu luxu, una barra di laguna, bar di mare, piscina, giardinu orgànicu, libreria, boutique è sport d'acqua. U Brandu hè unicu in cuncettu è scopu, cumminendu a purità di l'ambiente, u lussu è u polu persunale in una sperienzia à arricchimentu.

U sviluppatore di Brando, Riccardo Bailey, di Pacific Beachcomber, SC, hà ancu sviluppatu è operatu sei stazioni nantu à Tahiti, Moorea è Bora Bora, chì includenu l' InterContinental Bora Bora Resort & Thalasso Spa , l'InterContinental Moorea Resort & Spa è l' InterContinental Tahiti Resort .

Eddie di John Fischer