Macadamia Nuts è Hawaii

Unu di i primi cosi un viaghjatore di Hawaii avvisti à a so ghjunta in l'ariaportu o a prima visita à alcuna uttine di cunvene hè a grandi manifestazioni di i prudutti macadamia, cum'è paesi di rigalu di frutti torte sicchi, zucchero corsi cubbi è macadamia intramazale bracciata. A selezzione hè casi interminable è i prezzi sò maravigliose, menu di a mità di ciò chì avete pagà in u cuntinente per i stessi punti.

Macadamia Nut Capital di u Munnu

Cumu hè questu possu?

Eppo, a risposta hè simplici. Hawaii hè ancu unu di i più grandi prudutori mondiale di macadamia, è era cunnisciutu dinò a macadamia di a capitale di u mondu, chì cresce u 90% da i macadamia nocera di u macadamia.

Chiddu què fa questu più maravigghiusu hè chì u macadamia nut tree ùn hè micca nativu di Hawaii. In fattu, era micca solu finu à u 1882 chì l'arbre hè statu postu in u Hawaii vicinu à Kapulena nantu à a Big Island of Hawaii.

Un immigratu australianu

A macadamia nut tree origine in Australia. A macadamia hè stata classificata è chjamata in modu di u Barone Sir Ferdinand Jakob Heinrich von Mueller, direttore di i Jardin Botànic in Melbourne è Walter Hill, u primu superintendentore di i Jardini botani in Brisbane.

L'arbre hè statu chjamatu in onore di l'amicu di Mueller, u duttore John Macadam, un attore assicuratu in quimmeterum praeuticu è teoricu in a Università di Melbourne, è un membru di u Parlamentu.

William H. Purvis, u succorsu di piantazione di zuccheru à a Big Island, visitò Australia è fù impressuatu da a bellezza di l'arbre. Hà purtatu e semi di volta à u Hawaii induve si piantau à Kapulena. Per i quessi 40 anni, l'arburi eranu stati primarmenti cum'è arburi ornamentali è micca per i so frutti.

Primu Pruduzzioni Commerciali in Hawaii

In u 1921 un omu Massachusetts intitulatu Ernest Shelton Van Tassell stabilitu a prima pianta macadamia vicinu à Honolulu.

Stu tentativu primu tentativu hà sappiutu cun fallimentu, postu chì i pianti di u stessu arburu adupranu spessu pruduce di frutti è qualità. L'Università di Hawaii intrì in l'impresa è hà imbarcata più di 20 anni di ricerca per migliurà a cultivazione d'arburu.

A pruduzione di grande Scale

Ùn era micca finu à l'anni 1950, quandu l'intrattenimentu più grande hà trasfurmatu u rituru, a pruduzzione di macchiori macadamia per a vendita cummerciale diventanu sustanciosu. U primu investitore principale era Castle & Cooke, patroni di l'Dine Pineapple Co. Da pocu dopu, C. Brewer è Company Ltd. iniziu l'accatta di i macadamia.

In seguitu, C. Brewer hà compru l'opera di macadamia di Castle & Cooke è hà iniziatu a publicità di i so frutti sottu à a marca Mauna Loa in u 1976. Da quandu, a so macadamia di Mauna Loa anu seguitu cultivà in pupulazione. Mauna Loa resta u più grande productore di macchii macadamia in u mondu è u so nomu hè sinònimu di macadamia nut products.

Operazioni Smaller Thrive

Ci hè ancu una quantità di cultivatori crescenu chì prudenze frutti. Unu di e più cunnisciutu hè una piccula fugliale nantu à l'isula di Molokai pussibuli di Tuddie è Kammy Purdy. Hè un locu duvutu per stà per piglià una lezzione persunale nantu à a cultivazioni di nutizie Macadamia, è per pruvà è cumprà frutte fresca o torrada, è ancu altri macadamia.