Maison de Victor Hugo di Parigi

Enjoy "Les Miserables?" U museu celebrà u so Autoru

Panorama di u museu:

Victor Hugo, l'autore di classico cumminatu cum'è u Hunchbank di Notre-Dame è Les Miserables è u humanista impassed chì passava a so vita inspellendu per a causa di i poviri è l'oppressu, hà vivi in ​​l'Hôtel de Rohan Guéménée à 6, Place des Vosges ( Allora Place Royale) trà 1832 è 1848 cù a so famiglia. Scriveu numerosi travaglii maiò, cumprese Les Misérables , è accolti cuntempurrichi littirarii cum'è u pueta Alfred de Vigny è Alexandre Dumas.

Un museu apertu in u situ in u 1903 è rende a tribute à a vita di u scrittore è travagliu cù artifacti, mobili, manuscritti è ritratti persunali. L'exhibitu permanente hè liberu.

Leggi curruscati: Visita a Maison de Balzac, commémorating l'autore di a Comedia umana

Location and Contact Information:

A Maison de Victor Hugo hè situatu in l'antichi apparecchi di u scrittore nantu à l'elegante Place des Vosges , situatu in u 4 arrondissement di Parigi (distrittu), in u corazzu di l'area di Marais.

Adresse è Questu:
Hôtel de Rohan-Guéménée - 6, post des Vosges
Metro: St-Paul, Bastille o Chemin Vert
Tel: +33 (0) 1 42 72 10 16

Visita u situ web ufficiale

Aperti e Billet:

U museu hè apertu Marti à Domenicu, 10 à 6h. Lugliu chjusu è i festivi banki francesi .

Ogni bilettu: L'admission à e cullizzioni permanenti è a mostra hè gratis per tutti i visitanti. A risultati di u prezzu varieghja per esempi tempuranee: chjamate avant.

Sights and Attractions vicinu à u museu:

More Details on the Museum:

L'exhibitu à u Maiso Victor Hugo hè stata destinata à visità un sensu di ciò chì l'esse di l'autore di l'intitulatu accadutu pò esse parechje. Stanza tematica sò disposti cun u mobili, opere d'arti chì anu perteneciutu à l'scrittore o chì ellu stessu creò, è altri articoli preziosi da a colazione persunale di Hugo.

Sicondu u situ web di u museu, i curaturi imaginate l'esporà cum'è un travagliu cronologicu in a vita tumultuosa di Hugo, è organizatu in trè piacenti: "prima l'esiliu", "esiliu" è "dopu l'esiliu". L'autoru avia esiliatu à Bruselas, è dopu à l'Isle di Guernesey, dopu un colpu violu in Francia in u 1851, annullò l'Ordine Rivoluzione è principiatu u Sicunnu Imperu di Napuliuni III.

Chjappi à u museu include l' antica , cù ritratti famigliali di Hugo è significatu à evocà l'anni di l'infanzorone di l'autore. U Red Lounge , invece, décoré in red damask, hè stata dissa à evocà u periodu Romantice è l'autori, artisti è i movimenti littirarii Hugo hà stata assicurata, da Lamartine à a Mérimée è Dumas. I visitori avè una imprevisione immediata di a vita di u ghjornu in l'appartamenti di u visitante à u Dining Room , cù i so candelli di luxe è u suntumpu mobili di u periodu, u studiu Petite , chì hè issa dedicatu à e stanzi più tempurte più tempuranei, u " Ritornamentu da l'Exile Room" , chì palesa opere d'arte dedicatu à Hugo dopu u so esiliu, cumprese u famusu ritrattu da Léon Bonnat è ancu un bustu più cilibu da u scultore Auguste Rodin, è, finalment, di a Camera .