Museo Nazionale Smithsoniano di a Storia Afrikana Africana

All About the American History and Culture Museum in Washington, DC

U museu Naziunale di a Storia Afaranu africana è a Cultura hè un Museo Smithsoniano chì hè apertu à settembre di u 2016 in u Mallu Naziunale in Washington, DC U museu face una varietà di exhibiti è programmi pedagogichi nantu à temi com'è l'esclavità, a ricustruzzione di u Guerra Civile, l'Harlem Rinascenti, è u muvimentu di i dritti civili. Hè u solu museu naziunale dedicatu solu à a documentazioni di a vita, arti, storia è cultura di l'Africanu Americana.

U novu attratore hè statu assai populari da a so apertura è tira assai ghjente di u mondu.

Trasmissioni à u Museu Storicu Afaritanu americanu

A causa di a popularità di u museu, i passagere di entrata crescente hè necessariu di visità. U passaghju di l'intornu timed in u tempu hè dispunibule in ligna through ETIX iniziante à 6:30 am à ghjornu à stalla. Un numaru limitatu di passighjà di passighjà (un per persona) sò dispunibili accuminciannu à 1 ore di l'annata nantu à u locu di Madison Drive di u bastimentu. Ùn avete passighjà passati sò dispunibili i sàbbatu o dumenici. Avanzate per un'antra passata per l'individuu sò liberati mensualmente. A dispunibilità per i biglietti avanzati.

Museu Situazione

U museu Naziunale di a Storia Afrikana Afanasa si trova à 1400 Constitution Ave., NW Washington, DC vicinu à u Monumentu di Washington. I Busti di Metro secondu è Smithsonian è L'Enfant Plaza. Vede u mappa è direzzione à u Mallu Naziunale

Hours

U ghjornu operatu regular hè di 10:00 a.m. - 5:30 a pratica.

Artifact Highlights

Esibizioni Inaugurali

L'esclavitud è a libertà - Studi pirsali sali per u puntu di l'essenza ecunomica è pulitica di l'esclavità, principiendu in u 15u seculu cù u tradimentu d'eslavas transatlantichi, per a Guerra Civile è a Pruclamazione d'Emancipazioni.

A liberazione di difendizione, Defini Libertà: Era di Segregazione 1876-1968 - A mostra ne cumu illustrazione chì l'Africani americani ùn solu surveghjanu micca à i sfidi di l'articuli, ma crafted un rolu impurtante per elli in a nazione, è cumu a nazione hè stata cambiata a consequenza di questi tutt'àutru.

A Changing America: 1968 è Beyond - Ci hè un visitante à migliurà l'impattu di l'Afaritali americani nantu à a vita in i Stati Uniti-suciali, ecunomica, pulitica è culturale - da a morte di Martin Luther King Jr. à a seconda alizzione di u presidente Barack Obama.

Musical Crossroads - Sta spettaculu conta a storia di a musica Africana americana da l'arrivata di i primi africani à u hip-hop di l'oghje. A cullizzioni hè urdinata a través di storii di genre musicale è di temi in quantui chronologicu, chì abbinanu classica, sagrada, rock'n'roll, hip-hop è più.

Taking the Stage - U visitori vi vede cum'è l'Afaritani americani trasfurmavanu e manere chì sò rapprisentati in u teatru, a televisione è a film da sfida di discriminazione raciale è stereotype è stà in prupone à produzce i più d'identità posittiva, autentica è diversa di l'identità è l'avvinti americani.

Espressioni culturale - Questa exposu sserveghja com'è una introduzione per u cuncettu di cultura di u Africanu Africanu u Afrique. Hè scansa l'estilu, l'alimentariu, l'artisticu è a creatività per l'articuli, a danza è u gestu sociali, è a lingua.

Galleria d'Arti Strumentu - Questa scena d'arti illustrà u rolu crítico chì i articuli Afaristani americani soffrenu di pudè a storia di l'arti americanu. Serà traversatu sette stesi tematichi è una cambia d'exhibizioni cambiante. I travaglii include paintings, sculptures, works on paper, art installations, mixed media, photography è media digitale.

Praticà di u postu - L'idea di u locu hè scuritu comu un cumpunente cruciali di l'esperienza Afaritiana à una dimora multimedialità interativa chjamata Hometown Hub. I posti chjappi include: Chicago (vita urbana nìuru è a casa di u ghjurnalettu di u Chicago Defender; Oak Bluffs (oghje in Martha's Vineyard, Mass.); Tulsa, Okla. (Black Wall Street, storja ta 'rivoluzzjoni u rinnovatu); paese (una storia di vita in i campi di rossu), Greenville, Miss., (imaghjini di Mississippi segregate nantu à a lens di photo studio) è Bronx, NY (una storia di a nascita di l'hip-hop).

Fà un modu fora di No Way - Studi in sta galleria amparanu i modi chì l'Africani americani puderà creà in un mondu chì i denali l'oppurtunità. Quessi storii riflettevenu a perseveranza, l'arricchimentu è a résilience dumandati à l'affarianti africani per surviglià è ghjunti in l'America.

Sports Gallery - Questa dimostrazione vurria à i cuntributi di l'atleti, ricunnosce chì i sportini eranu unu di i primi organisimi di più di l'altru mudernu per accettà l'affari africani nantu à termi relattivi di l'ugualità, i sportifichi sò un rollu impurtante in a cultura americana. U artefacti nantu à mostra inclusi l'equipa sportiu; cuncetti, trophies and photos; i ghjurnali di furmazione è i playbooks; è posters è flyer.

Galleria di storia militare - A manifestazione trasmessa un sensu di apprizziamentu è rispettu per u serviziu militari di l'Africani americani da a Rivuluzione americana à a guerra contru à u terroriu.

Situazione: www.nmaahc.si.edu

Attrazioni Prutrezza u museu di storia di u Storicu Afra est