Museo Quirky Kimono di Giappone

E ci hè un bonus, ancu se miss the kimonos

Seconceitse: In parte di quarchi pocu di i nostri strani dimustratu nantu à stu situ (cum'è questa freccia di elli in Amsterdam è quellu intitulé in Islanda ), i musei pò esse avutru. Particularmente se pensate di u mondu sanu cum'è un museu vivu, l'idea di passà a ghjurnata innecessàri à quattru pareti annunziate viaghjà à tuttu, almenu à i destinazioni abbellante di manera chì i musei ponu esse cunsideratu quì sopra.

Eppuru puderebbe scuntate eccezezioni à questu regula cù certa regulezza, da quelli di listessi à u locu duverete scopre per più below: Japan Itchiku Kubota Art Museum. Dedicata à u travagliu di l'artistu japonesu Itchiku Kubota, chì ripigliò un anticu mudellu di kimono-tinatu à a famiglia, u museu face a tradizione tradizione nipone in una manera chì a fai più bella di quella era.

(Se ancu esse pussibuli).

Itchiku Kubota: U travagliu di una vita

Natu in u 1917, Itchiku Kubota hà guidatu una vita sana da prucessi intensi (in particulari, prissioni durante a Sicunna Guerra Munniera) per avè scupertu Tsujigahana , un anticu stile di kimono ùn era micca usu di u Periodu Muromachi, quasi 400 anni prima. Hà esse u so debut in u 1977, quandu era 60 anni, è dimustrava a so travagliu à u mondu per quasi dui decennii prima chì hà apertu u so museu à e costi di u lagu Kawaguchi, in u 1994.

Una festa di u kimono cum'è un travagliu di l'arti, u museu d'Itchiku Kubota dispunia i kimonos più apprezzati di Kubota in una manera chì ùn esiste micca una cumprenda di Tsujigahana o ancu a significazione di u kimono in a cultura japonesa per appellu. Da e fila longa di i kimonii chì i so disinni cuntiggini cummincianu per creà ritratti panoramichi, à i vistimenti individuali cù l'imaghjinucciu di simbolisimu in Japanese cum'è a Mt.

Fuji, una visita à u museu Itchiku Kubota assicura fascinazione immediata di qualunqui chì mette u pede intrudottu, ancu (è forse specialmente) si ùn avete micca generalmente musei.

L'sola mala nova? Itchiku Kubota hà mortu in u 2003, chì significa chì ùn saria micca pussutu à scuntallu quandu avete visitatu, è ùn ci hè più di u so travagliu di aspittàmente in u futuru. A cumpassione, anche u mondu hà furtunatu chì u so travagliu esistitu.

U Tea Garden di l'Artist

Dopu chì finiscinu a scopra i kimonos, alcune di quelli ghjiru andà per perpende, per andà in a cafe di museu è giardino di tè, chì hè stallatu in l'antico attore di Kubota. Ci sia ripruppatu un tesu u cafe fin'à u japunesi mentre scopre parechji pezzi di u travagliu di Kubota (è di u travagliu d'inspirazione di Kubota d'altri artisti) per venduti, cumpresu i kimonos.

Oltre, pigliate a to drinku fora è divete in u giardinu, chì in i ghjorni stampati vende di Mt. Fuji. Ancu se u celu nuvole risuscitatu nantu à u ghjornu chì avete visitatu, vi assicurà à apprezzà l'estetiche di u giardinu è l'edifiziu, per ellu chì Kubota hà inspiratu da u famusu artista catalanu Antoni Gaudí.

Per esse ghjusti, puderebbenu avè avvistu secondu ciò chì intrinu in u archu di pedra chì apparentemente alluntanale chì vi ricevi à u museu, o l'acquavulazioni d'altri pezzi chì passassi u passaghju à l'entrata principale di u museu.

E avete admittatu: Ci hè un liggeru surrealista di risurricà un artu di vaghjile seculu è a moda, è prisentendu di un modu chì si basa l'admirazioni è di l'amori di millai di visitatori muderni annu.

Cumu ghjunghje à u Museu di Kimono in Giappone

L'aeroporti maiò più vicinu à u museu Articu Itchiku Kubota sò l'aviazione di Tokyo è Narita, serviziu frequente à quale da l'America di u Nordu America è l'Europa face a so maiò possibbili di truvà aiuto à u Giapponese per anticipazione di u vostru viaghju. Da Tokyo (o in altre locu in Japan), viaghjate in traversu à l'estazione Kawaguchiko, poi piglià u reticule "Loop" retro bus à 25 minuti à u museu, chì si trova vicinu à a riva di u Kwaaguchi.

Visita u museu è a Pagoda di Chureito vicinu, un puntu principale per vede u Mt. Fuji in tutti e quattru staciuni (ma in particulare durante a stagione di fiore in i fiori), per un veru spettaculu di vista di Fuji-visu da Tokyo.

Oltre, aghjunghje in u soli à e costi di u lagu Kawaguchi-o, in u mesi di l'estate, un ascenziu a muntagna-per un vittoria di vittime ùn vi mancu pronta in scurdà.