Setsubun - U Festival Japanese Bean-Throwing Festival

Una Introduzione à u Festival Japanese Bean-Throwing Festival in February

Setsubun, u festival di u ghjattu in Japan, per celebrà l'iniziu di a primavera, hè osservatu annu u 3 di ferraghju durante u Haru Matsuri (Spring Festival).

Cumu a Lunar celebra annu in tuttu u mondu , Setsubun hè cunsideratu un novu start di tipu. Hè una chance per liberà l'spiriti malevolti chì purtanu a malatia è impediscenu a bona fortuna. E chì sò tutti i spiriti malati più temerati di?

Beans, sicuru!

Ùn hè micca solu alcuni fagioli. E soia rossu cunnisciutu com'è fuku mame (fagioli di furtuna) sò ghjittati fora di a porta in a direzzione di l'spiriti malevolati in ghjustificazione - è quarchi un membru grossu masculinu di a famiglia designatu per fà una mascara demonica è antagonista di gioia per l'occasioni.

I celebrazione di Setsubun diventenu divertenti, affare caòtti in certi cità. E so mani, ghjente è ipidemia à i fasgioli (manghjanu è bona furtuna), prumessi, è freebies sfruttati da espansione publiche - spessu da stede d'ospiti. L'avvenimenti sò televisati, patrocinati è sustinuti assai.

Cum'è cù parechje vacanze, ciò chì era una volta un ritu tradiziunali realizatu in casa hè diventatu un occasione assai cummercializata. I vitture più di masks è colori cù sofferta in tuttu u tempu.

Is Setsubun un Public Holiday?

Ancu u ghjornu di u filu di u filu di u Giappone si celebrà in parechje variazioni in tuttu u paese, ùn hè tecnicumente micca ricanusatu cum'è una festa publicale ufficiale.

Invece, cù a Semana da Uuro è l' anniversariu di l' imperatore , Setsubun hè cunsideratu un festival importante in Giappone . Ghjunti di persone si riuniscenu in tempii buddisti è shrines di Shinto per ricunquistà è sputanu soia torrada. Anu visitate santuati per pricà per a salute è a bona fortuna dopu avè liant beans in casa.

Celebrating Setsubun at Home

Setsubun hè cilibratu publicamente cun fervore, ma e famiglii individuali pò ancu aduprà a tradizione di mame maki (bean throwing) in casa.

S'ellu parechji membri di a famiglia di parturìscenu u stessu annu di u zodiacu cum'è l'annu novu, anu da toccu à l'ogre chì vole vene à u prucessu disgràzia. S'ellu ùn currisponde à u signore di l'animali, u maschile maiò di l'impiegazione di u domiciliu per u rolu.

A persone sceltu per ghjucà a parte d'un ogre o l'spiritu di u male hà vistutu una mascara antidiremi è prova di vene in l'abitazione o a casa. Tutti l'altri ci tira bianchi è cunghjuli: "E fora di u male! In cù a fortuna!" cù a seriranziu, è in u casu di i zitelli, certi volte.

Quandu u "dimòniu" hè spinta, a porta à a casa hè stata chjamata in una simbulu di simbulica, "surtite è sia fora!" gestu. Dopu à l'arrubberevule uffiziu di l'ogre, i zitelli scramble per acquistà nantu à a diversione è di a so mascara.

Arcuni famìglie decide d'entre i capulati privati ​​per observe a sette in una moda menu mercatu. Si viaghja in Setsubun senza l'uppurtunità di visità una casa famigliali, vai per un sacru di vicinu per appellu una versione più tranquila di a festa. Comu solitu, divuzìbuli, ma ùn interferiscenu micca i vignaghjoli chì anu da esse più cà l'opportunità di foto.

Viscosa, publiche

Cerimoniarii pubblicu di rossu cunnisciutu com'è mame maki sò realizati duranti Setsubun cun critichi è canti di " oni wa soto! " (Poveru i dimònii!) È " fuku wa uchi! " (Venite in felicità).

Moderna Setsubun hà sviluppatu in i sponsoriati, eventi televisati cù l'apparenza di i lettini di sumo è i diversi celebriti naziunali. Candy, sobri cù soldi, è rigali picculi sò ancu ghjucati à caccià a multitudine frencia chì si spicca è fughjia à cullà i premiu!

Eating the Setsubun Beans

U cacahuate sò spessu disposti, ma a tradizione chjamava per futu mame (soia torrada) per esse aduprata. Comu parte di u rituali, un mannu hè manghjatu per ogni annu di vita. In assai rigioni, un fagiolo extra hè cunsumatu per una bona mette per simbulizà a bona salute in u novu annu.

A pratica di manghjà a soia principia hà iniziatu à a regione Kansai o Kinki di u Sud-central Jappu, ma era divulgata in u circondu per u paese da i venditi chì vende a soja.

Other Setsubun Traditions

Una volta hè cunsideratu una spezia di Vespere d'annu in Giappone , a ghjente hà celebricatu una forma di Setsubun in Giappone da u 1300. Setsubun hè statu intruduttu in Giappone cum'è tsuina da i Cinese in u VIII sèculu.

Ancu s'ellu ùn hè cum'è cum'è a fuglienza di fasgioli, certi famiglie ancu i praticheghja di a tradizione di yaikagashi induve sardi cù i bè ghjè arghjintinu nantu à e porte per discourager spirituate indiferente da entra.

Eho-maki Sushi Rolls sò tradiziunale manghjatu durante Setsubun per fà a bona fortuna. Ma invece di esse cutucatu in pezzi d'un pezzu unicu cum'è solitu, sò stati sferiti è manghjati cum'è rotuli. Trimate durante l' annu novu Lunar hè cunsideratu micca qualificatu.

U ghjudìddu ghjuvanottu hè dratu per i so qualità è di a salute bona. Se tradotti stritti, una famiglia si trova in silence quandu face a direzione chì a bona fortuna vi vene in u novu annu; a direzzione hè determinata da u simbulu di u zodiacu di l'annu.

Antichi tradiziunali di Setsubun include digestioni, rituali riliggiuzzi extra in sacri, è ancu avè purtatu in l'uttvirtichi esterni per impediscenu spiriti malati di l'oxidazione. Geisha anu participeghja sempre in e tradizione tradiziunale cù disfunttu o disfatta di l'omi cum'è cù i clienti in Setsubun.