Truvà Paradisu nantu à i Isuli di Costa Rica

Divertimentu Mundiale, Sugar Sand Beaches è Gorgeous Views Cum'è Viskon

Costa Rica hè un vacanze di sognu per i prugrammi è i amatori per natura, cù i so pristine settei di sabbia, i volcani è l'abbundanza di vita salvatica. Queste isuli fora di a costa sò un paradisu per elli affamati chì un visitore ùn sia micca missu.

Tortuga

Cuncitatu in tuttu u paese cum'è a più bella è idrica d'Isula Costa Rica, Tortuga Island - Turtle Island in inglese - hè un destinazione prediletti d'averebbi.

Questa isula Costa Rica, fora di a costa di a penisula di Nicoya, in a Costa Pacificaria, si trova innumirevuli divertimenti per cumpilizà un ghjornu soleu, da u piraggiu è di peering through bottles di vetrina, à snorkeling è a natari, per camminà in u monticellu boscu. O sapete, ghjustu à a spiaghja per un sole di suli è di sopra à u bellu Pacificu. Ci hè ancu una visita di canopy è zip forre di cursi per l'ànghjuli aventureanu per godighjà. Sè vo site in scuba diving, questu hè u locu per ellu. Pudete vede l'ànghjulu di pesci, i tiburoni, i ghjornu delfini, u polpo, è stingrays. Ci hè ancu un spaziu di buceu cù i battelli drentu; Avete bisognu di una guida per piglià quì. A maiò parte di e barche tombi à Tortuga da Playa Jaco , anche si pò ancu deve un viaghju da Puntarenas o Platja Montezuma . U passaghju in barca, circa 90 minuti da u cuntinente, hè un piacè in u stessu, cù veddi brillanti di u caminu.

Isla del Cano

L'Isla del Cano, di Costa Rica, hè giustu nantu à a Peninsula d'Osa nantu à u Pacificu, hè un locu indispensente per parechje motivi.

Perchè l'isula Costa Rica hè una riserva biologica, i so acqui l'inflate senzillamente cù criatori di mare, perfetta per snorkeling e scuba. I tarritorii, i delfini, è manuscritti di i baleni sò vittighjuti per vapore in u canali. Questa isula bella hè circundatu da a più maiò di coralli nantu à u Pacificu di u Costa Riccu è u spumante.

Ci hè una ragiuna Isla del Cano hè famosa per u scalinatu. Ma u scogliu hè cuntrullatu perchè hè una riserva, perchè chjucu duvete aspittari u to turnu. Fascinantamente, i misteriosi isuli di pietra si sò spargugliati nantu à l'isula - u più grande pesa 2 tunnellati. A so significazione archeologica hè micca cunnisciuta, ancu s'ellu hè certa chì l'isula hè stata aduprata com'è cundimentu per e tribali indigene custieri.

Cocos Island

L'Isula Cocos hè probabilmente a destinazione isulane in più famosa è populari di Costa Rica - u passaghju di ponte di 36 minuti da Puntarenas hè più di valute. Situatu à 340 chilometri da a Costa Pacificaria, l'isula hè un patrimoniu da a UNESCO World Heritage Site è in a listessa classa cum'è a Galápagos; Cocos Ridge di i sumerenti sottucattani passa da Costa Rica à u nordu di u Galápagos. L'Isula Cocos hè a sola parte di u Cocos Ridge chì hè sopra u nivellu di u mari. Jacques Cousteau hà chiamatu Cocos "l'isula più bella di u mondu" per una ragione. E numerosi spezie vegetali è animali sò endemichi à u Cocos, è, cù l'acqua trasfurmata, boschi, fiumi è cascate cascate, una isula hè un locu straordinaria per u scupertu naturale. Hè una di i top 10 siti di scuba diving in u mondu per una ricchezza di a vita marina in i so acqui.

I cacciaturi di i tesoru, fate una cura particulari: Questu isula Costa Ricca hè statu questu un squadre predilettu di pirati è inspiratu a "Isule Treasure" di Robert Louis Stevenson. L'isula sana è l'acqua chì circundanu cumpunia u Cocos Island National Park, una denominazione chì assicureghja i so bè naturali sò protetti.