Visita a Monte Albán

Monte Albán hè un grande situ archéologicu situatu vicinu à a cità di Oaxaca . Hè a capitali di a civiltà Zapotec di 500 aC à 800 dC. U situ hè stallatu nantu à una città aplata di offerta una vera vista di u valdu vicinu. In u 1987, Monte Albán hè aghjustatu à a lista di i siti di e patrimoninu di a UNESCO , in una cità di Oaxaca. Questu hè una di i 10 cità di Oaxaca chì ùn vi manca micca miss.

Capital di a Civilizazione Zapotec

A custruzzioni cuminciò à stu situ in 500 AC, facennu stu primu più grande di i centros urbanos di Mesoamérica di u periodu Clásica. Arrivatu à u culore à u stessu tempu chì Teotihuacan , di entre 200 à 600 AD. In l'annu 800 era in decadenza.

U centru di u situ cuntene una grande piazza, cù un gruppu di strutture piramidiali in u mità, circundatu da altri edificatori. U Edificiu J, alcuni riferiti cum'è l'Observatori Astronicu, tenu una forma pentagòggica pocu è hè allinatu à un angulu cumparatu cù tutti l'altri edifici in a zona. Famiglie nobili vivenu circa u perimetru di u centru cerimonale è i restani di parechji di e so domu pò esse vistu. I casali spessu cuntenenu una sipurtura in u pianu cintrali, tombi 104 è 105 hanu un pittura murale ma sfurtunatamente, questi sò chjusu à u publicu.

A civilizazione zapotecca hà realizatu diversi avanzii impurtanti in astronomia, scrittura è in modu di medicina.

U situ archeologicu di Atzompa hè situatu in un colpu vicinu è hè cunsideratu una cità satellitari di Monte Alban.

U Treasure of Tomb 7

Dopu chì i Zapotecs abbandunonu u situ, hè stata utilizata da i mixtti chì anu ricunnisciutu com'è un locu sacru è riutilizatu unu di i tombi Zapotec, sipolte un di i so domini cun un tesoru incridibile chì includia parechji pezzi d'oru, argentu, preziosa è u bone intricatu inculate.

U tesoru fu truvatu durante l'esercitu guidatu di l'archeologu Alfonsu Casu in u 1931. Hè cunnisciutu com'è tesoru di a Tomb 7, è pudete vede in u Museu di Cultures d'Oaxaca in l'antigo conventu di Santo Domingo in Oaxaca.

Highlights

Certi funti chì ùn sò micca missu di Monte Alban:

Ci hè un museu di u picculu museu chì cuntene un mostru di stelae, funnule funeraria è restos skeletali. Cumpriditi più impurtanti sò stati in u museu di culturas Oaxaca.

Arrivatu à Monte Alban

Monte Alban hè di circa à dui è à mità di u centru di Oaxaca. Ci sò autobus turistiche chì partenu parechje volte à u ghjornu da davanti à l'Hotel Rivera di l'Anghjuli à u Mina Street trà Diaz Ordaz è Mier y Teran. U busu turisticu cose 55 pesos round-trip, è l'ora di partenza hè duie ori dopu da a vostra agenza.

Un taxi da uccidentale di Oaxaca cobrarà circa 100 pesos per ogni modu (accunsente à un prezzu prima). Alternativamente, piacenu una guidata privata per piglià, è pudete combine u viaghju di u ghjornu cù visita à l'antica cunventu di Cuilapan è a cità di Zaachila.

Hours and Admission

U situ archéologicu di u Monte Albán hè apertu à u publicu ghjornu da 8h à 4h30. U museu situ si chjaru pocu prima.

L'ingrata hè ~ 70 pesos per adulti, libere per i zitelli sottu 13. S'ellu vulete usà una camara di video in u situ hè un caru extra. A tarifa di accusazione hè dinò l'ingressu à u museu di u situ. I prezzi pò varià - verificate cù u vostru hotel o guida turistice.

Guida turca Monte Alban

Ci hè un guvernu turisticu dispunibule nantu à u situ per dà un viaghju da e ruine. Cruggiu guidati guvernu uffiziale ufficiale - ponu una identità emesa da u Sicritariu di u Turismo.

Pudete visità Monte Albán in circa un ghjornu, ma chì l'amatori di archeulogica puderanu di passà più tempu.

Ci hè un pocu ombra nantu à u situ archeologicu, cusì hè una bona idea di utilizà a foglia è piglià un caprettu.