Día de la Candelaria

Feste in Candlemas in Messico

Dia de la Candelaria (chjamata Candela in English) hè celebrata in Messico u 2 di frivaru. Hè principalment una festa religiosa è famigliali, ma in certi lochi, cum'è Tlacotalpan, in l' statu di Veracruz , hè una festa principale cù correggi e incaricati. In tuttu u Messicu in questa data i ghjovani supranate i figuri di u Cristu Infine in bè ghjateveni particularità è i purtemu à a chjesa per esse benedetta, è per esse ghjustu cù famiglia è amichi per manghjate tamale, cum'è continuazione à a festa nantu à u Re Re Re di u Ghjovi .

A presentazione di Cristu à u Tempiu:

2 di ferraghju eranu quaranta ghjorni dopu à Natale, è hè cilibratu da i cattolici cum'è a festa di a Purificazione di a Vèrgine o cum'è a Presentazione di u Signore. Sicondu a lege judaica, una donna era presunta impura per 40 ghjorni dopu à dà nascita, per quessa era costumuratu un criaturu à u tempiu dopu à quellu tempu di tempu avia passatu. Perchè Ghjesù hà da esse stati purtati à u tèmpiu u vennali segondu.

Candela è Groundhog Day:

2 di frivaru cumprova a fine a fine di u puntu di travirsà u solstiziu di l'invernu è l'equinoxe di primavera, chì hè allizione cù a festa pagana d'Imbolc. Dapoi u tempu anticu sta cita hè stata creata per esse un marcatu o predictore di u clima chì vene, chì hè per quessa hè celebrata ancu cum'è Groundhog Day in i Stati Uniti. Ci era un vechju di l'inglese chì si n'andò: "Se Candela hè bella è luminosa, Invernu hè un altru vulutu. Se Candlemas aggrigurà nuvole è acqua, Invernu ùn vene micca. In parechji posti, questu hè tradiziunalmente vistu com'è u megliu tempu per preparà a terra pè u sembra di primavera.

Día de la Candelaria:

In Messico, sta festa hè celebrata cum'è Día de la Candelaria . Hè cunnutta di Candela in inglesu, perchè da u 11 ° Seculu in l'Europa, era una tradizione di purtassi veteli à a chiesa per esse beatu com'è parte di a celebrazione. A tradizione hè stata basatu nantu à u passage biblicu di u Liceu 2: 22-39 chì dice chì quandu Maria è Ghjiseppu pigliàvanu Ghjesù à u tèmpiu, un omu devoti particulare Simeone abbrazzò u zitellu è pricava à u cantu di Simeone: "Ora ti distingue u to U servitore, Signore, secondu a to parolla in pace: Perchè l'ochji sò vistu a salvezza, ciò chì avete preparatu davanti à a faccia di tutti i pòpuli: una luz à a revelazione di i pagani è a gloria di u to pòpulu Israele. A riferenza à a luz hà inspiratu a celebrazione di a benedizzione di e candele.

In Messico Dia de la Candelaria hè un seguitu à e feste di u Re Re Re di u 6 di ghjennaghju, quandu i figlioli ricevenu rigali è e famìglie è amichi riuniscinu à manghjà Rosca di Reyes , un pani dulce specie cù figurini di un ziteddu (chì f U zitellu à Ghjesù) occultatu inside. A persone (o persone) chì anu ricivutu i figurini nantu à u Re Re Re di Ghjornu sò supposti di accede u festa in u Candlema Day. Tamales sò l'alimentariu di scelta.

Niño Dios:

Un altru urdinatore impurtante in u Messicu, particularmente in i lochi induve e tradizione forte, hè chì e famìglia possenu una figura di u Cristu Niu, chì hè chjamatu N iño Dios . A volte, un godparent hè sceltu per u N iño Dios , chì hè dunque rispunsabili di accolti parechji festa entre Natale è Candela. U primu, in u vaghjime di Natale, u N iño Dios hè postu in u Natale , u 6 di ghjornu, u ghjornu di u Rè, u zitellu hè purtatu rigali da i Magi, è u 2 di ferraghju 2, u zitellu hè robatu di robba fina è prisentata in a chjesa. A storia di l'annu, mentre camminava e carrughji di i città Messicana, pudete vèndite u populu di ciò chì pare ch'ellu hè un zitellu chì si seduce in i so braccia, ma nantu à l'appressu vicinu vi vede chì hè veramente una figura di u Figliolu Cristu chì anu avutu.

Puderanu è piglià à una di e stilistichi chì ùn si ferma a storia di questa ora di l'annu riparavanu, riparà è ghjunghjenu u ghjocu Ghjesù.