Un Festival Japanese Bean-Throwing Festival? Non as Silly as it sounds

«Setsubun» hè nantu à u primu ghjornu di primavera è invita in bona furtuna

Setsubun hè una splitica chì diventarà u principiu di a primavera cada annu u 3 di ferraghju, aghjunghje o oghje un ghjornu. Hè u ghjornu prima di u primu ghjornu di primavera, chjamatu risshun . Setsubun hè celebrata cun un Festival di primavera, aka Festival Bean-Throwing, cù avvenimenti simili à l'amici mame maki (bean-throwing) cerimonii per scaccià i dimònii è invita à a felicità.

Chanting 'Out with evil! In Cu Bona Fortune!

Comu parte di stu usu perseverante, centu anni d'anni, e persone chjappà a soia rossu, o fuku mame (fagiuni di fortuna), mentri gridendu Oni-wa-soto (Sti cù i dimònii boni!) È Fuku-wa-uchi (In cù a bona furtuna !).

Hè cresce chì a ghjente pò esse sana è felice si riceranu è manghjanu di fume mame in un nummu equivalenti à a so età. I più ghjovani ghjillani sò amici sta tradizione per i so culori brillanti è i dimònii malvavvi à i fantastichi fugliale.

"I fasgioli sò a vitalità è sò pensati à simbulicà purificà a casa per sparghjera i spiritu maligni chì portanu disgrazia è pratica salutistica", secondu u locu di u stilettu japonesu Savvy.

Celebrazione di Setsubun in Serrimenti è Templi

I cerimonii di vitture ci sò in custodi tanti temples è santu per u paese, induve a ghjente pò esse solu ripiglià fagioli per riceve bona fortuna. In tempii e santu principe, i celebritori giantisi, cum'è i lettini di sumo, attu spessu cum'è u dumillante di bean designatu per una fudda, assai à u piacè di i zitelli. Se vulete evitari e multiparazioni, andate à un sacru di vignetu o tempiu; Pò esse diventitu per unisce l'altri pirsuni chì ghjùnghjenu per aghjunghje i fasgioli.

Celebrating Setsubun at Home

E mai più, e famìglie fegate in casa, ghjucatu fagiali di fortuna fora di a porta o à un membru di a famiglia chì duve un mastru oni (demon), chantendu u so desideriu per "averebbe in bona furtuna". Savvy hà dichjaratu chì sta pratica hè tantu larga chì e famiglie pò piglià una maschera di dimò è soia rossu à a so buttrega locale.

Pudete ancu celebre Setsubun da manghjendu ghjente di fortuna chjamata eho-maki, o pudete fà faccià in a vostra direzione furtunata di invià a bona fortuna per l'annu dopu, sicondu i principii di ying-yang.