Napoli, Cemetery Creepy Fontanelle d'Italia

Una pesta più una cità custruita nantu à a calcigna pareghjanu un cimiteru creepy

À a mità di u 17e seculu, un prugramma di a Pesta Bubonica si spargiu rapidamenti in u Regnu di Napuli, ora parte di u paese di l'Italia mudernu. A rata di morte supirava a freccia à quale e chiese puderanu preparà travaglii di funerale, chì i furzati l'assassini di piglià l'action grisly - ghjè à l'urdinu à l'antica reste à una caverna per fassi un spaziu per u mortu novu.

Pensate chì creepy? Ùn avete mai escezu ciò chì accadissi à l'osse dopu à l'intruduce in un locu oghje chjamatu cimiteru di Fontanelle, ognunu stimatu à mantene più di ottu misiru di elli.

Hint: Pudete bisogna à vede a risposta à sta pregunta cù i vostri ochji.

U Cimiteru Indigente di Napoli

Prima di pudè dì ciò chì m'hà accadutu à l'ossi à u Cimiteru di Fontanelle, aghju avutu per spiegà un pocu più di a storia per voi - l'inserimentu di "boni ancu" seguitu l'espanzioni avvilite di pesta era solu l'iniziu di l'macabre goings quì.

Per esse sicura, uni pochi di dicennii dopu, un periodu di grandi inundazioni in Nàpuli résultat in l'ossi di u cimiteru lavatu da a caverna. Quandu l'acque rinfuccò è i bones anu rifurmatu finamente, era ancu in modu più listatu è impuru d'una manera chì prima. Questa hà da guidà i Francesi, chì avè acquistatu a cità à u principiu di u seculu XIX, per designallu cimiteru Fontanelle com'è u locu finali di ripusà per a populazione indigente di Napuli.

Un Creepy Cult of Devotion

Cumu si tuttu chistu era micca abbastanza bellu, una nova epidemica chjamava Nàpuli in u nordu di u XIX secolo (questa ora, era cholera), chì hà permessu di ancu più corpu anonimu chì sò stati riposu à u cimiteru di Fontanelle.

Circundendu u stessu tempu, a parolla di l'esistenza di u cimiteru accuminciau a scappari di Nàpuli, causannu à l'abitanti di a cità per vende per vede per elli, assai si sò simpatici versu l'ossi.

L'altri anu dettu annunziatu, discendu chì, chì i morti intreducianu à u Fontanelle Cimiteru, anu largamente vita di l'invisibilità è l'indigenza, avianu bisognu à guardà a morte, una tendenza chì di u tempu rescindia a furmazione di "culte di devozione" à l'osse .

Queste si facia più ubiquitously finu à u 1969, quandu u Cardinal di Napuli hà pruibbutu nantu à a so sacrilegieza è chjusu u cimiteru.

Cumu visita u Cimiteru di Fontanelle

A bona nova hè chì u Cimiteru di Fontanelle hè statu riabalatu, perchè cum'è un locu storicu, più di un cimiteru in usu attivu. Dittu chistu, ùn avete micca scandalizatu annantu à a caverna è videranu più cavi di ciò chì pudete cuntà, per ùn dì nunda di l'altri alte aleatorii sposti. U Cimiteru di Fontanelle hè cun biddizza in cuntrazzioni per u museu di u museu apertu più stante di u mondu più stanu.

Per visità u Cimiteru di Fontanelle, chì hè liberu di entre di u 2014 di u ghjornu, piglià a Linea 1 di u Metro di Napoli à l'estazione "Materdei", seguite seguenti signali chì ponenu versu Cimitero delle Fontanelle . Oltre, bocca un cabine à "Cimitero delle Fontanelle". U cimiteru hè apertu tutti i ghjorni da 10 am-5 pm è ùn avete bisognu nè un appendementu nè un bigliettu per visita, ma siddu si visite durante l'invernu quandu avete vistutu calidez, postu chì u museu hè tècnicamente altepiu.