Natalli tradizziunali è Dwana in Grecia

L'interni di costumi e tradiziunali grechi chì circundanu u vacanze di Natale

U Natale in Grèmula u sensu hè u tempu d'una volta, è l'aromaticu gustu di i cookies di melomakarona puderà cumpricà e cocchi grechi in u globu.

Spending Christmas in Grecia

Se vi pudeti viaghju in Grecia in u Natale, hè bonu per ricurdà chì assai uffizii, negozii, ustarii, è altri servizii ponu esse chjusu o mantendu un ghjornu inusual durante a sesta di vacanze. Turchìa hè una grande parte di i costi di l'alimentariu grecu di Natale, è ghjè cumunu per truvà questu uccello nantu à a maggiuranza di tavuli greci di Natale.

In certi loca, a festa hè preciduta da un ora di sdegnu. In Grecia, a Tempiu di Natale hè in tuttu giungata da u 6 di dicembre, a Festa di San Nicola , quandu i presentimenti sò scambiati, è duraghje per u 6 di ghjennaghju, a Festa di l'Epifania .

Christmas Displays in Grecia

In generale, ùn espere micca quant'è numarosi salotti di Natale, luci, o l'altri decorazioni occidintali, eccettu, per suprattuttu in li finestri di espatellati è u numaru sempri di numarosi grechi chì anu adopatu i costi occidintali. L'Grecia hè stata un oasi di non-cummercializazioni quandu venga à Natale, anchi si lamenta chì chistu ha cambiatu. Nta l'ultimi anni, a cità di Atena hà patronu vastu esibizzioni di Natale è avvenimenti in a piazza Syntagma è in altre locu in Atene. In ogni casu, cum'è a crisa di guvernu criscinu è persiste, i celebrazione sò stati qualchi tunizati chì Greci attempta di ricuperà da a so crisa finanziaria.

Natale in Grecia hè un tradiziunale un vacanze solenni è religiu.

I Caroli di Natale bello e chjamati calendula hè statu trasmissioni da i bizantini è aghjunghjenu a reverente qualità di a celebrazione.

Greek Elf Lore di Natale

Mentre chì avutri culturi anu elfini di Natale, l'equivalente grecu ùn hè micca cusì benignu. Pienza è ancu spriti perillosos chiamati Kallikantzaroi (o Callicantzari ), presa nantu à e persone solu duranti i dòde ghjorni di Natale, trà l'aligria Natale è Epifania u 6 di jinnaru.

Scrizzioni di elle varieghji, è in un spaziu si credi ch'elle ponu stivali di legnu o di ferru, u megliu per pateghje ghjente, mentri àutri campi insistenu ch'elli sò aggrancati, ùn avianu micca avutu. Riveduta quasi invariabilmente maschili, altri regioni vanu in elli i forme di loi o ancu monos. In i canti, i dòdeci ghjorni di u so putere di forza in una storia di "matriga malvagante" chì a ghjovana hè obligata di camminà solu à un mulaghju per mezu di i doce ghjorni perchè a so madrastra hè a sperata chì u Kallikantzaroi a rimbisce .

U ghjurnale grecu Yule

Certi coglie di mantene e incendi ardenti à e dòdeci ghjorni, per guardà i spìriti chì intervenenu da a chimney, chì hè un interessante investimentu di a visita di Santa Claus in altri paesi. U "logu di yule" in stu casu iniziu era un ghjocu massivu ghjocatu à a fine in a chimney, chì era ardente o, almenu, smarigliate per tuttu u periodu di vacanze. Eppurbe protettivu cum'è l'isopo, cardo è l'asparago sò stati sospettati da a chimenea, per guardà u Kallikantzaroi . L'altri abitanti (forsi più devoti) eranu ridduciuti à u cumerciu simplici è averghjia a carne di u Kallikantzaroi - un bocca più sustuttiva da u latte è i cookies oliianici tradiziunalmenti disposti per Santa. À l'Epifania, a benedizzioni ceremoniali di l'acqui da u sacerdote locale era creatu chì puderà settleghjani i cattivi straniati finu à l'annu dopu.

Certi festivali lucernarii still include representations di questi entiati, chì pò esse una survivanza da i festivals di Dionisiu.