Norvegiu Labiu Pianu Nùmmuru Internaziunale di i Stati Uniti

Voir leie à l'estonda

Cumpagnia di trasportu internaziunale internaziunale norvedese principià cù 10 nous attraversi trans-Atlanticu da i trè l'aeroporti di l'Urighju cù tariffu chì cumincianu finu à $ 65 un modu, ancu i tassi.

Viaghjatori vicinu à l'aria di Stewart di New York , u TF Green Airport in Providence, RI, è u Bradley International Airport in Hartford, Conn., Seranu capbiliti di u trasportu Norwegian Boeing 737 MAX in Irlanda, l'Irlanda di l'Irlanda è u Regnu Unitu da parte da u 15 di ghjugnu.

Norvegese sarà from Providence à Belfast, Cork, Shannon è Dublin, l'Irlanda, cù Edimburgo, Escocia. Da Stewart, volarà à Belfast, Dublin, Edimburgo è Shannon. And Bradley Airport offre vende à Edimburgo.

I risultati di $ 65 duranu finu à queste ùn hè mancunu surtitu, hà dettu Lars Sande, u vicepresidente sèghinu di a vendita noruega. "Avemu travagliatu cù i guverni in i dui costi di l'Atlanticu per assicurà chì avemu avutu un bonu numaru di u bigliettu", disse, è nutendu chì "uni pochi milla" sarà dispunibili accuminciannu oggi.

A prumma tariffa serà $ 99 un modu, ancu ancu i tassi, disse Sande. "Dopu à quessa, i tribute di u guvernu saranu maiori, perchè e tariffi pò ancu esse un pocu più altu", disse.

U passageru pò salvà affissà una riservazione di u sediu, pre-ordine un servitore di cumpagnia (inclusa alloghji alcoolichi) è pre-paying for handbags chequeed. A cumpagnia di u trasportu di l'aereo ùn impedisce micca i clienti per soprappi.

Norvegianu pò esse pruposti mette tariffi ultra-low per parechje razze, dissi Sande.

"U più impurtante hè chì usamu l'equipaggiu più novu. L'età averagee di a nostra flotta di 170 apparizione hè 3,5 anni ", disse. "Avete bisognu di avè una urganizazione magre. Avemu tutte stu locu in modu chì pudemu offerte e più bellu tariffu.

"Hè impurtante per u Nordu per andà in queste novi per chì pudemu amparà chì i populu americanu chì i tariffa à l'Europa sò stati troppu caru per troppu longa", disse Sande.

"Ci ponu avà ricudiscenu e scopre l'Europa".

A serviziu di l'annu à l'Edimburgo da l'Aigle International di Stewart operarà di ghjornu da u 15 di ghjugnu per a staghjone di l'estate, è trè volte à settimana durante a staghjone d'invernu; di Pruvincia, i rotti operanu quattru volte a simana da u 16 di ghjugnu è trè volte à settimana durante a staghjoni invernu; da Hartford, i voirete operanu trè settimuli di ghjennaghju di u 17 di ghjugnu, è duie volte annantu à u tempu d'invernu.

U serviziu à Belfast da Stewart vi offre 3 volte à settimana durante l'estate è duie volte à settimana durante l'inviu di u 1 di lugliu; duie volte dipoi de Providence da u 2 di lugliu durante l'estiu.

U serviziu di Dublinu da Stewart hè fatta da u 1 di lugliu cù i rotuli di ghjornu durante l'estiu è trè volte à settimana durante a staghjone d'invernu; Pruvucarà avè cinque voli di sittimanali chì partenu da u 2 di lugliu durante l'estiu è trè volte à settimana durante l'invernu.

Volumi trà Shannon è Stewart accumincianu u 2 di lugliu cù volte di volte à sittimanali è da Pruvincia u 3 di lugliu cù un'altra volta di ghjornu. U serviziu di u serviziu di u Cork da Pruvincia cumincià à u 1 di lugliu cù trè volse setmanali durante l'estiu è un servitu duie volte à settimana durante a staghjoni d'inventi.

Nordu elliu Stewart, Bradley è TF Aerugrafii cum'è l'aerolína hà u legatu di vola no solamente in e fora di i centri di i traspurtati legate, ma ancu à i aeroporti più chjuchi, disse Sande.

"Ci hè quelli chì ùn vulianu micca volte da JFK o Boston Logan à l'Europa. Questi cità ci permettenu di offerta diretta in u 737 MAX ", disse.

Sande hà dettu chì u norvedariu hà ancu più cooperazione cù l'aeroporti più chjuchi. "Avemu più attente da esse aeroporti, è noi chì ci anu da esse più viaghjanu è più faciuli per passageri", disse. "À JFK sò solu una piccula aerolinea è parechji ùn devenu micca avà chì ci hè quì. Ma à queste l 'aeroporti, aghji avanti assai d'attenzione da i messageri lucali è di l'area di a catene. "A ghjente serà dispunibule à impegnà per queste l'aeroportu per accede à queste di tariffa fugliale, aghjunse.

In quantu à i destinazioni europei, Sande hà dichjaratu ch'elli eranu un puntu di partenza per i sei apparecchi chì i mosse. "Vi venerà assai più destinazioni europei. U MAX hè un novu avvocu per a Boeing, perch'elli avè bisognu à acquistà a certificazione per vulvaranu più ", disse.

"Quandu hè questu in u locu, puderamu vultà più in Europa".

Avà, u norvedariu solu opera in Edimburgo è Dublinu, disse Sande. "Belfast, Shannon è Cork sò novi cità", disse.

U nurviggisi offre un'unni passaghju chì permettenu i viaghjatori à autocutate, disse Sande. "Pudete vulete andà à Edimburgo è ghjunghje volte à u nostru Boeing 787 Dreamliner fora di Gatwick à a Boston-Logan", disse. "A ghjente pò ancu esse à altre città cum'è Londra, Oslo, Roma è Barcellona. Facemu simplificatu per viaghjà in Europa è sperienze. "

In quantu per più vols di i Stati Uniti, Sande hà dettu di vedà più una volta u norvedariu si vede u successu chì cresce. "Questu annu avemu ricevutu 32 partiti d'aviò da Boeing è avemu 200 più nantu à l'urdinarii in u prossimu dui anni", disse. "Queste novi volsi sò un puntu di partenza. Hè una materia di quandu avè avè ottinutu l'avvena è avè u spertu di cresce u serviziu.

Includite questi novi rutes, u norvedariu avale oghje 55 rotulu di i Stati Uniti, 48 à l'Europa è sette à u Caribe francese. L'altri viaghji novi trà 2017 include: Oakland / San Francisco à Copenhague (28 di marzu); Los Angeles à Barcellona (5 di ghjugnu); New York / Newark à Barcellona (u 6 di ghjugnu); Oakland / San Francisco à Barcellona (7 di ghjugnu); Orlandu à Parigione (u 31 di Lugliu); è Fort Lauderdale à Barcellona (22 d'Agostu).