Otavalo, Ecuador: Famous Market e Festa del Yamor

Famous Market, Fiesta Del Yamor è Scenerese Andino

Se vulete andà in Equadoru, o solu in soldu o cù un tour, unu di i vostri destinazioni hè sicuru chì serà Otavalo per u mercatu famoso di u mondu o a Festa di u Yamor celebratu prima di sittembri.

Situatu à a rivière facilitie di distanza à dui ori à nordu di Quito, (carte da Expedia), parechje viaghji di ghjornu sò dispunibili, ma hè megliu permettà parechji ghjorni per vedà micca solu u famusu mercatu in Otavalo, ma per visità i paesi vicini, in altru paesi seguenu un artighjanisa antica è furnisce assai di i tessili venduti in i so mercati propiu è in Otavalo.

U clima favorevoli face una destinazione tot i staghjoni, ma i mesi più caliu sò di ghjugnu à settembre.

U mercatu di mercatu hè u sabatu, ma i mercati in Otavalo sò aperti tutti i ghjorni. Se risate assai tempiu, pudete sperienze una sperienza di travagliu di ghjornu cumerciu cù u mercatu di l'animali. Pudete in u mercatu à u mercatu (vede u carte), cumprà un alimentu da un vendeur, cammìnanu l'alimentariu è pruduttu u mercatu, è cunzidenu l'arti, l'articuli è i tessili prima di una compra da u mercatu artisanu. Queste otavale sò ritorni di ritratti di u mercatu, ma valute l'aghjustà per un verificatu di l'attività di u mercatu.

U vantaghju di stasigurà un sognu prima di u mercatu vene cumu ghjunghje quandu i gruppi di tour ighjugini è i prezzi tendenu à cullà. Sempre chì và, fà pacu. Hè esse espertu è una volta avete u sbjulinu, divertisce. Se ùn erate micca sicuru chì pudete dumperà u prezzu, piaccione a vostra tècnica prima di u tempu. Pruvenza facendo facci incridibuli davanti à u froncu di u specchiu, chì cammìnanu è reffirmendu i primi parechji prezzi.

Puderete truvà una compra megliu in una di e carru vicinu da Poncho Plaza, induve hè u mercatu artighjanatu principale. Truvate camicie bordate Otavalo, pappagallo o tessili di lignu in furmatu è tapizzi. I tessuti Eqüatoriani sò famusi famosi per a so qualità è a storia.

A storia di u tèmpiu ritrova in i tempi coloniali spagnoli quandu a terra di Quito hè stata accettata à parechji persone, cumpresa una Rodrigo de Salazar chì avia u grantu in Otavalo.

Hà criatu un attellu di tissuti, utilizendu l'indùtani Otavaleño, chì ci sò avanti qualificatori, cum'è a forza di travagliu. In l'annu, cù tecnichi novi è impurtati di l'Spagna, i tessuti in Otavalo furnianu a maiò di tessili usati in tuttu Sud America. L'avessassi di stu successu ecunomicu è chì l'Otavaleños foru obligati da travaglià in i lochi in un sistema di Obraje. Oghji i Otavaleños anu diversificatu e so tecniche di e tecniche in Escocia, è a Hacienda Zuleta hà creatu l'Otavaleño cachemire è creò un mercatu dinò per i so prudutti tessili. Pudete vedà parechji tecniche in i manifestazioni in u Museu Obraje Weaving.

Otavaleños adupratu un vistitu distintivu à a so area. Blushed bordati, colliezii di ghjuvelli, e faldes pè e donne, mentri l'omi poveru u so capelli longdi in braccialetti è ponute trousers bianchi, ponchji è sandali.

I paesi di villaggi Peguche, San Jose di la Bolsa, Selva Alegre, Cotama, Agato è Iluman sò famusi per i so tessili. Visita cù Miguel Andrango Master of the Loom Otavaleño weaver, per una descrizzione di u so cummercializazione, andate à Cotacachi per i merceria di coriu, è à San Antonio per agrumi, marcuri di stampa è muleri artigliati.

Certu, sapete chì i capelli di Panama si sò veramente in Ecuador.

Pudete esse in tempu per a Festa di u Yamour , celebrata annu in u Thanksgiving à u seccudu solstiziu. Essendu vicinu à l'equatori, questu hè a stagione di a racolta. I celebrazioni ritentanu à i ritimi inca di u zitellu chì anu duvintate qualchì simane prima di u solstiziu. Comu parte di l'offerta à u diu di u soli, u corru di u corru era chjamatu à a terra è mischju cù l'acqua finu à u fermentatu, chì crea un licore potente chjamatu chicha . A preparazione di chicha hè sempre duvuta, cù Chicha de Jora u più cunnisciutu, è lubrica i processioni è a festa di a festa. Hè cresce , Pawkar Raymi , hè tenuta in primavera cum'è un tributu à i novi prudutti è di devozione à Pacha Mama , a Terra Madre.

Ùn lasciate micca in l'area senza vede u paese di San Pablo, Mojanda è Yahuarcocha.

U cràteru di u vulcano Cotacachi hè un lavu chjamatu Cuicocho, o u Lavu di i Diu. U Cotacachi / Cayapas Ecològgi Reserva hè stallatu quì per priservà è prutegge e fragile spezie d'andina.

Enjoy the tour of Otavalo and the scenic Anddean highlands!