Tradizioni di Natale in Equadoru

Sè in l'Ecuperu in dicembre, ùn mancà micca i missi in celebrazione in Cuenca chì culminate in u passe di u Niño Viajero , cunzidutu com'è u più grande è u megliu di Natale in tutti l'Equadori. I zitelli formanu una grande parte di e festi annunziendu u Ghjesù infante.

L'urìggini di sta festa religiose hè di u principiu di l'anni 1960 in quandu una statua di u Cristo Niu hè stata missa in Roma per è benedettu da u Papa.

Quandu l'estatua riturnò, qualchissia nantu à a ghjente chì avia vintendu sappiuta, " Ghjè indirizzatu u viaghju! "è a statua addivintau cunnisciuta cum'è u Niño Viajero .

Passe del Niño Viajero

Oghje, i festi di Natale accumincianu prima in u mesi cù Noveni, massi è avvenimenti chicchiami u viaghju di Maria è Ghjiseppu à Betlemme. U punteddu di e celebrazione hè a festa di u travaddu Infant Child, u Passu di u Ninu Viajero u 24 di decembre. Hè un affari di tuttu ghjornu, cù un incontru chì illustra u viaghju di Ghjiseppu è Maria. Cumplicatu da l'stella guidativa, è accumpagnata da l'angiuli, i Re Re, i capelli, pastori è un gran numaru di i zitelli hà vistitu, a desfilia inizio in u Barrio del Corazón de Jesús, da ellu passa à u Centro Historique along Calle Bolívar, finu à ghjugna San Alfonsu. Da quì sopra à a Calle Borrero along à u Sucre finu finu à ghjornu à u Parque Calderón. In u parcu, una rappresentanza di l'edittu d'Erodu, chjamatu per a morte di i zitelli maschile, si mette.

U Niño hè digià fattu à a Catedra di l'Immaculata per i servizii riligiusenti chì glavanu à u nascita di Cristu. A ruta passate per i strati di Cuenca.

Ci sò caratteri illustrativi tematichi riliggiusi è u principal float chì porta u Niño Viajero , sopratu da i clerici. In tempu di a natura riligiosi di a prucissioni, ci hè ancu a influenza nativa.

Cavalli è aridi, cunducente di prudutti lucali, pollastri è dolci marche cù musice, creendu un display riccu, culuritu è ​​musicali. Li ballarini Tucumán realizanu u Baile de Cintas in quali dotze dancari caldi di venti in un polu chì s'assumiglia un poeta di magu. Cliccate nantu à e carte di miniatura per un grande scudo di sta sta parata di culori.

Questa ùn hè micca a sola prucissioni cù una statua di u Figliolu Cristu, perchè ci sò altri, è ogni ghjornu volte in a so famiglia di a chjesa dopu à a fine di l'estatua benedette di u Niño Viajero .

U passaghju di u NiÃŒele Viajero hè u sicondu in una seria di Prughjini di Cuencan chì celebrennu u Canulu . U primu si faci u primu domenicu di l'Avventu. U terzu hè u passatu di u Niño u primu di ghjennaghju, è l'ultimu hè u passe di u Niño Rey, u cinque di ghjennaghju u ghjornu di u Dia di i Reis Magi , l'Epifania, quandu i figlioli ricevenenu rigali di i Magi.

Natale in Quito

In Quito , cum'è in u restu di l'Equadori, i festività di Natale sò una misura di celebrazione religiosa, civica è persone.

In u mesi di dicembre, u Pesebres , o sculture, sò erritti in diversi locales. Sò spessu prufurati, cù scènesi tradiziunali di a manghjatoghja, è i figuri ritta in vestiti lucali o indiani.

A volte, i figuri in u meseu sò reale, omini, donne è i zitelli chì facenu a storia antica.

Inoltre, ci sò i Noveni , riunioni pùbliche di preghiera, himnimi, poesi di religione accumpagnati da incensu è cava chjuchju è i cookies. (Chocolate caliente in u mità di l'estiu pò esse unappealing, ma hè a tradizione chì cunta!)

A vigiglia di Natale, e famìglie chjamanu u Cena di Nochebuena , chì tradiziunamenti include pezzu ricecu o chicken, uva è pezzu, insalate, arròcchju cù u furmagliu, prudutti lucali è vinu o chicha.

Quandu i zitelli sò durmendi, i paisani abbandunate i so presenti à u pedi di i so lecho. A mezzanotti, a Misa del Gallo attrae quantità enormi. Questa massa hè un affittu longu. U Natale hè una ghjurnata di famiglia, cù rigali è visita.

Dopu a celebrazione di Natale, i Ecuatorians creanu effigies o dolls incusati di focu è pirotecnia.

Questi figuri sò rapprisentanu di populi disgregati, i capulaviani naziunale o lucali, famusi o caratteristiche pupulari è seranu ignitedi à a vigiglia di l'annu, à a Festa d'Anzu Viejo .

Feliz Navidad!