Patrimoniu europeu in Paris: Guide 2016

Peek Inside the City's Most Beautiful and Secretive Places

Si avete mai esce da quellu chì u Moulin Rouge s'assumiglia à u bastille, o vulia passà a reta di a righjunghjia in l'Aglisuni di Parigi per fighjà à i capi di u putere è a decisione, fate da riservà l'espai in a vostra agenda di u Patrimoniu europeu (Journées Européennes du Patrimoine).

Duoppu duie ghjorni à l'annu in Parighja è u restu di Francia, migghiara di munumenti, l'edifici di u guvernu, è i siti privati ​​di interesse abranu e so porte per dà u regnu liberu publicu à e spazii chì sò generalmente micca accessibile.

E da liberu, vi dicu, liberu .

Leggi cunsideratu: Top Things Things to do in Paris

Escezioni, cuncerti, emancimeti è altri avvenimenti festivi sò normalment accumpagnà a visita. Mentre i linii pò esse longu è a pacienza hè sempre necessaria per a Journées du Patrimoine in Parighji, i primi visitatori è cunzignatori di a cità, truvà din l'avvene gratuitu in Parigi per esse un cambiamentu cambiante di passu.

Leggi currispundenti: Una (assai) storia brevi di Parigi

Attrazione di ghjornu di u Patrimoniu Europea in Parigi: 2016 Sites è Special Events

In u 2016, les Journées Européennes du Patrimoine si face u sàbbatu 17 settembre à u domicile 18 settembre. I siti aperti questu annu include tesori ricunnisciuti cum'è

Per una lista completa di siti in u circondu per Parigi aperti per l'occasione di questu annu, visitate u situ web ufficiale (in inglese)

Per più infurmazioni nantu à u persone nantu à l'avvenimentu è di l'attitudini in a cità, pudete ancu visità u centru di informazioni dedicatu à u Ministeru di Cultura è Cumunicazione per u Messaghju di u tempu di l'eventu, da 9:30 a 5:00 p.m. :

Ministère de la Culture et de la Communication
Indirizzu: 182, rue Saint-Honoré, 1er arrondissement
Metro: Tuileries o Concorde

Principi Tips per Disgusting This Free Event?