Perchè Per Visite u Musee du Quai Branly, u Museo Arti di Parigi

Tradizzioni Artificial Scorcià da l'Africa, Asia è Oceania

In apertura in u 2006, u Musée du Quai Branly (Museu Quai Branly, in inglese) hè unu di i novi musei più impurtanti di Parigi, dedicati à arti è artifacti da l'Africa, Asia, Oceania e l'Américas. Hè ancu unu di 3 musei dighjunarii in Parigi dedicatu à l'arti asiatica. Conceiutu cum'è u prughjettu di l'ex-presidente Jacques Chirac (cumu chì u Centre Pompidou era u presidente u presidente), u museu regula tematicamente una mostra indumentaria à a vista di e civilizazioni è u patrimoniu artisticu di e culle indigene in e regiu. Amparatu in un vastu è cunsigliu chì hè stata cunghjunta custituita da Jean Nouvel. In più di i so immensi spazii di spettazioni, u museu, situatu in quasi distanza di a Torre Eiffel , inghennata in u fiumu vicinu à u Senna, si trova un giardinu enormu cù quasi 170 atticciata è parechji pareti verdi culti cultivati ​​cù 150 spezie di e piante. Ci hè ancu una cafe è un ristorante full-service cù a sedentà di a tarrazza, offre una bona vista di u Sena è a torre famosa.

Location and Contact Information:

U Museu di Quai Branly hè situatu in u 7 ° arrondissement di Parigi (distrittu), in una distanza di u Torre Eiffel è micca vicinu à u Musée d'Orsay ..

Per accede à u museu:
Indirizzu: 37, quai Branly
Metro / RER: M Alma-Marceau, Iena, Ecole Militaire o Bir Hakeim; RER C - Pont de l'Alma o Stazioni Torre Eiffel
Tel: +33 (0) 1 56 61 70 00
Visita u situ web ufficiale

Aperti e Billet:

U museu hè apertu à u marti, u marcuri è u domicienu da 11h ago à 7h. (U vostru bigliettu simule à 6h00); Ghjovi, vennari è sabatu di 11h00 a 9h00 (u vostru bigliettu simule à 8h). Cercu u luni.
Ceratu ancu: l'1 di dicembre è u 25 di dicembre.

I Tickets: Vede u prezzi di u tarifaghju attuale. U tarifu ùn hè dispunibule per i visitatori europiani sottu 25 cum'è una identità fotográfica vàlida (ùn manca cù esibizioni tempuranee). L'ingaghjamentu hè liberu per tutti i visitatori in u primu domenu di u mese.

Attrazioni Nearby Quai Branly:

Layout di e cullizzioni permanenti: Highlights

U museu di u Quai Branly hè dispostu in parechje cullizzioni tematichi (vede un guasu completu è guida à i cullezzione à a pàgina web ufficiale).

A cullizzioni permanente in u Musee du Quai Branly detti departai profondati di artisti difetti artistii è culturtali da e culleculi indigene à u mondu, perchè durante una prima visita, pudete cercà à pruvà centru nantu à solu dui, trè o quattru d'elli per apprezzà i cullezzione à u più uveru è sia cun una intrepretazione più larga.

Artifacti sò rotati per regula per offre un'inizzioni di circulazione è per aiutanu à prutezzione di olii fràgliati (tessili, paperchi o artifacti fatti di altri materiali naturali), chì sò vulnerabile à l'esposizione light.

U mudellu di a coltu permanente hè innovativu per a manera chì presenta a regione geocràtici principali: l'Oceania, l'Asia, l'Africa è l'Amélias in modu fluidu, cumplicamenti ligne. I visitori sò animati à observà a grande rotonda trà e diverse cultures: l'Asia-Oceania, Insulindia è Mashreck-Maghreb. À u listessu tempu, ogni seccudu prupone una centru cuncretibbili di l'oggetti chì portanu a vita i culturi è i tradizioni in questa.

'Americhi

Una secta dedicata a culturas indigenasi di l'Amélias hè stata rilizata recentemente, è scopra l'arti è i pratichi culturali di e civilizazioni nativa americana in America di u Sud e America di u Nord. Maschi da Alaska è Groenlandia è i pezzi d'ogiunale da i tribù Inuit sò attraversati, cum'è a furmazione, cintura è toccu da l'indigeni americani Californians. In l'alti cintunarii è sudamericanali, l'arti di l'arte tradiziunali di u mexicanu sò nantu à a mostra, cù costumi è masks di e cullezioni indigeni di a Boliviana è artifacti di parechji culturi.

Oceania

Artifacti in questa sezione sò urganizati da urighjenu geografica, ma ancu altricendu i temi cumuni trà e cullezioni di e regiu Pacificu. Ogni articulu Notabile di l'arte è a vita di u ghjornu da Polinesia, l'Australia, Melanesia è Insulinidia aveitanu in questa alute di u museu.

Africa

I ricchezzi ricchi di u museu sò largamente divizi in secce dedicati à i culturi africani sittintriunali africani, subsahariani, centrale è custieri. Destacani includeu mobuli notevili, ghjuvelli, tessili è ceramica di i culturi Berber di l'Àfrica di u Nord; superb freschi rurale da a regione Gondar d'Etiopia, e maiori maschi e sculture da Camerun.

Asia

A enormissima coleczione di l'arti è l'artefattichi asiatichi rifletti a tremenda diversità di u cuntinente Asiaticu, è i curaturi anu sfasciatu l'intricate influenze inter-culturale chì anu sviluppatu nantu à i mileni.

Sti l'articati di u stile di u minimu è di l'articata di u centru di u centru di u centru di l'Asia è l'artefattiti chì sò stati di a minurità etnica in Chine, include a Miao è Dong.