Peruvian Cockfighting è i Gallos de Pelea

Ogni Cockfights in u Peru sò ben organizati, abbastanza populari è legale bisognu. Ci hè ancu esse quantità significativa di soldi implicata, incù campi di cudi chì struvanu cresceti chì facenu preziosi è pussibuli boni valori.

A maiò parte di cità anu da almenu una scacchita di gallerie, chjamatu coliseu di caldi . I barranchi sò benvenuti in l'arenas, chì sò assai luntanu da esse i loci rossi è tipicu in u paesi induve u fanfarace hè illegale.

Molti migliori - in quantu peruviani - ùn ci piace micca a vista di sti battagghi stupidi, è ùn anu da appruvamentu di u ghjacciu in furia. Ma s'è vo vulete andà à un coperchio in u Perú, preparanu da un spettaculu vunnevuli in quantu stomacu. Ùn hè micca piacevule à guardà cum'è quelle duie gallures du pettu - gallus de pelea in spagnolu - fate è scacciate l'uni à l'altri cume spurs artificiali, è ùn hè micca frecu per vede un rooster perde a so vita in u chjappane.

In casu di decide di assistisce à un eventu, ricordate chì i pugnamuli è l'assozii indirizzi (una parte vocale è assai carricata di tutta l'scena) sò ancu legale. Cockfighting hè un cattivu tristu è tristi, ma hè parti di a cultura peruviana è resta un sport relativamente popular in u Perù .