Pianu di un trineu di cavallu di Backcountry à Dinner in a Cabin Storia

Questa avventura cena hè cusì Colorado

Quandu avete divuziunate sottu un mantellu in un trinevule rosu rilassatu, tiratu da cavalli massimi di cavalli in draft.

Stu viaghju di trineu ùn hè micca esattamente "scumatura per a neve". Ghjè un trottu scenicu per i montagnes di Colorado, in a strada di una vechja cabina di legno, induve un boninu cena hè serve à a melodia di Johnny Cash.

Benvenutu à l'Armatura BearCat, unu di i tesori più fantastichi di u Colorado ind'i risorse in Vail Valley.

BearCat hè un must make-to per una lista di culliglia di u viaghju di u Colorado, chì pudete passà, esse (è ski) à Beaver Creek vicinu (solu à 15 minuti) o si stabbilianu a lussu di lupia è spa in Cordillera, a comunità di golf golferata.

A propietata BearCat hè una reputazione solidosa è hè cunsiderata unu di i più belli nantu à a regione. L'ultimu propietariu, Ellis "Bearcat" Bearden (da quì u nome), vende u ranch à Cordillera in l'anni 90. Oghje, hè stata rifurpata per a funzione, ma mantene una tonica d'intima chiral. I visitori pudemu tour è pigliate ritratti in dui di e cabine originali.

BearCat hà una storia fascinante chì data di u turnu di u seculu, è i visitanti averanu tutte u sughjettu nantu à i rides guidendu di trineu chì currianu in tuttu l'inguernu.

Dui di i cavalli tradiziunali chì pudete truvà ghjunghjini u trineu sò Percheroni, una razza amica è bella chì si (credendu o micca) più grande è più forte, libra per libbra, più cà un Clydesdale.

Questi cavalli pisancianu di 2.300 liri è, cù i so capanni grossi, sò felice adattati per l'attività di l'inguernu esterno. Hè ancu intesu i cumandamenti di voce è sò assai intelligenti.

I perergenu si poseu cun tranquillità per pose di ritmi cù visitori di ogni età è ùn spookenu à u visu d'un lampu.

U trinevu si venti à traversu a propietaria BearCat, i storichi storichi passini è in u spaziu apertu è i rotulosi di Squaw Creek Valley.

L'animali, cum'è l'alce, cervu è i falchi, sò disposte assai, ancu in l'invernu.

Prugettu una occasioni speciali? U trinevu di 15 persona pò ancu esse risultati per una visita privata.

Dopu u passatu rilassante, volta in a cabina per una cena attinta da TimberHearth in Cordillera.

U cene di trè pratiche sò sirvutu in a Bearden Homestead originale, chì data di u principiu di u XXu seculu, è era restituita da tutte a Fondazione di Preserzione di a Cordillera è i stacci.

Eppuru u manghjà stessu hè casuale di u stilu di buffet, sirvutu nantu à i tavulini di stagni di staghjoni in un spaziu di pranta quantità chì sia assai cumminciale - ùn espera micca u fasgiolu fritto regulare è a BBQ servita nantu à i platti di carta.

U nutrimentu hè unu di i più freschi in u statu. I vostri cunsiglii preferiti cum'è nutrittu alimentu, cum'è e curti curtite (sirvutu cù un cabernet sauvignon vinu rosso au jus con ceboli chablis offi), pezzu vegetale (impastatu di chisuri, zuppi, zappagine e veggie veloute in a pie crustace) è sopopi, sò expertmente preparatu. Preparate per esse surprised.

U cumandamentu accumene una salata verde biologica cun u vinaigrette biancu balsamica, feta, cipolla rossa, pumati è cucumari. Anch'ella cerca un pezzu di pollame Boulder stufa d'arbi cun panzu di pezzina bianca nella salsa.

In parte, diventanu patate papaveri aromatichi è vittimi staghjunali.

I zitelli saranu cuntenti da a menzione di i menu di i zitelli, chì includenu classici italiani, cum'è mac u furmagliu, debbiti di vittoria è una bandita di frutti. (Omeru, l'adulti pò gravitate ancu in questu, puru.)

Assicuratevi di abbandunà u spaziu per a sobremesa: un pudding bread di super ricca sirvutu cù brioche di cinnamonu è un glaze di ganache di cicculata.

Warm up with wine, brew local, un chocolate cibo o hot toddy; a pruprietà hè un bar completo.

Dopu u manghjà, i gonciudine sò invitati à cullettà "annantu à u focu di u focu è fà S'mores, sottu u celu starry.

BearCat also offers horse tours, carriage rides, un viaghju di quattru ghjorni di Vail à Aspen è parechji paesi di backcountry è campighjà.