Pingüins di Puppies Aviary estant crescendo

Una Look Behind the Scenes à l'Avventura di u Avvedimentu

L'Aviazione Naziunale in Pittsburgh hè u zoologique d'occhji primurativu. Hè a so casa à più di 500 pappnase di più di 150 spezie diffirenti da u mondu. Molti di questi creeri sò esotesi, in viulinu è raramenti vistu in i zoos.

Tra d'questi piani sò pinguini africani, chì viranu in l'articulu populari di l'Aviary Penguin Point. Pinguini africani sò "criticamente raffriggiati", è l'Aviary hè travagliatu per assicurà chì l'animali ghjè vicinu per i ghjinirazioni futuri, u voce di Aviary Robin Weber hà dettu.

Sei pinguini sò incubated à l'Aviary in l'ultimi trè anni, incù i dui pinguimelli più recenti in dicembre di u 2014, chjamati Felice è Goldilocks.

Hè ricunnisciute oghje, ma anu sempri a so "penis juveniles", piume grise più ligne in quantu à a colore bianchica è biancu di i so contraparti maiò. Cumminciavanu cresce i piene adultu quandu sò di circa 18 mesi, sicondu Chris Gaus, avoculturalista senior, chì guarda i pinguini.

Pinguìani africani creanu à circa 6 à 10 liri è 18 pulgati altu. Puderanu di 14-20 percentu di u pienu di corpu ogni ghjornu.

"Travemu à parechje pesce", hà dettu Gaus. "I juveni ùn sò micca persu. Vi manghjaranu una varietà di pesci. "

I ghjovani parighjanate sò sempre à calculà u so territoriu, è sò assai curiusi, spessu regnenu nantu à i pedi di i membri di u funziunanti chì limpianu l'habitat. Quandu i visitatori viaghjanu per vede, i pinguini juvinili pusonu à a finestra per vultà dopu à elli, Gaus disse.

I ghjovani pinguini anu un gran gruppu di amici. Nineteen pinguini vivenu in Penguin Point - 10 masci è 9 femine.

I visitori ponu osservà a vita di i pinguini in Penguin Point è pò ancu vede l'animali cù una finestra sottuvanza per ottene una vista di 360 °. Addintu di i pinguini cù i pratiche chì permettenu i picculi gruppi per ottene "nose-to-beak" cù l'animali.

Per vede i pinguini in ogni mumentu, fate u Penguin Cam.

Pinguimelli africani sò designati com'è "critichi in viulenza," chì significheghja chì l'essenza puderia esse extinti in u salvaje. Solu 18.000 parenti dispunibuli sò stati in una salvàtica. In u 1900, ci sò più di 1.4 million penguins. L'animali viranu nantu à a costa sur è sudestu di l'Africa.

Gaus attribuisce a so decadenza à a contaminazione è a so scumparsa di alimentariu per causa di a pollution and overfishing.

L'Avianu hè parti di un programa di ripruduzzione chjamatu "u pianu di survivalità di l'espècia" chì travaglia per rimpruverà l'spezia.

L'Aviari anu ancu un ospitale aziunisticu assai specializatu, induve Dr. Pilar Fish prumesse protokolli utilizati da altri zoos. Quellu di u so travagliu hè un prucedimentu per trattà i peri rotte di i vini in leghje è per un trattamentu per a pneumonia fungosa.

Hà specializata dinò in conservazione, ripruduzzione, crescenu, instalazione di ricerca in u mondu è à pruvà à salvà animali da l'estinzioni.

L'Avianu hè orientatu per a conservazione è cerca di "inspirà un rispettu per a natura", hà dettu Weber.

L'Aviariu, situatu in u Nordu vicinu à 700 Arch Street, hè un destinazione d'all-età, populari per famiglie, data nuttati, i zitelli, è adulti maiori. L'Aviary conta l'attraversati, i pussibuli, i manifestazioni interattivi è l'uppurtunità per alimentà i pani.

Ci hè apertu da 10-5 tutte ogni ghjornu, cù unipo eccezziuni cum'è nutatu cusì.