Semana Santa in Ayacucho, Cuzco, Huaraz e Tarma, Peru

Forsi u celebrennu di a Santa Fiora semperi più famusi in Ayacucho, Pérou, induve a cità sana participa in l'avvene di a Semana Santa. Ci hè un attrattu aghjustatu per parechje celebrantie: un periudu di qualcosa à qualcenu peccati ùn sò ingaghjati.n In u paese, i celebrazioni di a Santa Fiora sò cuncentra in i paesi d'anderee d'altri, induve a misura di cattolica è religioni pagana creanu un pocu di i più culuriti è fervente festivals.

Ayacucho, Cuzco, Huaraz e Tarma, anu mancu anu osservatu di sulleveni longu, ma Ayacucho hè più famosa per i celebrazioni di a Santa Setmana.

In Tarma , chjamata a Perla di l'Andes per a so bellezza scénica, quella bellezza vene cun una festa di ciuri. I torchi induve i prucissièghjanu marchji sò cuparti in catuzzi è archi di fiori, creati da i citadini devoti di a cità. A festa principia u ghjovi cù a prucissiò di a Virgen de Dolores, cuntinueghja cù l'omi di ogni ghjornu è fate cù i tradiziunale di u Domingo di Pasqua. Una tradizione per l'artisani chì creanu l'opuri fiurali hè di finiscinu u ghjornu cun un calientito , tè calente di limonu è chacta (licore di canna) per mantene l'spiritu creativo caluroso.

In Huaraz , à a basa di Huascaran, preparalli annu longu culminate in una settimana cori incisa di celebrazioni. Cumminciare cù Palm Sunday, quandu una effigenza di Cristu hè purtatu in un burru in a cità, è ghjùsu cù Domingo de Resurrección cù pirotecnia è a liberazione di centenari d'occhi, Huaraz observa Semana Santa rituali cù pietà è devozione.

In Cuzco , capitale di l'Imperu Inca, l'osservazioni di a Semana Santa girannu à u Signore di i Temblores . A legenda hà dettu chì l'estatua di Cristu, mandata da Filippu V d'Espagne per aiutà à a cunversione di l'indi, diventa emaciate è inghjùscenu sottu un terrimotu u 31 di maiu di u 1650. L'estatua, sìmuli à a pupulazioni uriginale, hè statu venerata da cum'è u Cristu di i Temblores . I purcelli per e strade sò culle di strisci di tessili tessuti cù u filu di u doru chì stenderanu in li finestali di e case, è hà animatu da i buchji di petra è di i ruvidi.

Un slant differenti à i rituali riliggiusi si vende u Venneri Giuventu chì l'astinenza ùn hè micca praticatu. Invece, i participatori fistinu nantu à dotze pezzi tradiziunali, da sopopi, pesci, i pezzi di patata à i posti. Nanzu à u domenica di Pasqua, celebreghjanu cù alimentazione finisce l'osservazioni di a Semana Santa .

In Ayacucho , a celebrazione famigliali di a Semana Santa più famosa è ben assistita implica a cità sana. I cerimonii cumencianu u venneri dopu à u Rame di Raddianu, cù l'attuzione di a riunione trà Cristu è a so mamma, a Virgine Dolorosa . Dumenimu di Rommu hè una occasione festiva, cù muli è palme si agite in tutta a cità. Durante a settimana, i prucessi di ghjornu è a sera permettenu à i participanti di dimustrà u so devozione. Dopu à i riti tristi di u Vieranu Maghju, u sanu adoptenni un teddu sanu sanu.

Un mercatu aereo apertu cù l'articuli, l'alimentarii è a musica prupara una ghjuvanotta enormosa chì piacereti chicha o chacta cun un masticu di foglie di coca . Una credenita tradiziunale insiste chì, chì Cristu hè oghje mortu, è micca sempre risurrezzione, ùn ci hè nunda cum'è un piccatu. In cunseguenza, i participanti in celebrazioni di santi beni in Ayacucu usanu questu tempu à u partitu è ​​si cumportanu cum'è piacè à i ceremonii di a risurrezzione di u domine.

Cuminciate à l'alba nantu à u Diu di Pasqua, i riti religiosi cummincianu novamenti è culminate in una festa felice di a risurrezzione di Cristu.

Musica, canzone, preghje è pirotecnia fècenu marca u ghjornu, è quandu hè finitu, Ayacuchans si ritiranu à reste - è per pattighjà per l'annu di u prossimu.

Per intervene in e celebrazione, verificate e vols da u vostru area à Lima è altre lucali in u Perù. Pudete ancu cercà per l'alberghi è u locu di i vittura.

Hè megliu per avè riserve per assicurà chì avete un postu per stà. Averete circà l'Ayacucho Hotel Plaza o questi l'hôtel Cuzco per disponibili, tariffi, servizii, situazione, attività è altra infurmazioni.

Legatriche about Semana Santa Celebrazioni: