Porto da Barra

Tuttu ognunu in Salvadoru pare micca scuntrà à Porto da Barra in un puntu o un altru. A piccula spiaggia cù l'acqui calmati, circundatu di forti storichi - São Diogo, Santa Maria è Santo Antônio da Barra - hè assai impastu, in particulari i ghjovi.

A parte di u distrittu Bar, chì si trova à a punta di a penisula occupata da Salvador, è chì furnisce visione grandi di l'amuri di l'alba è di u petani, Porto da Barra hè in un pianu di bellezza quandu u sole si chjalla.

Accuglienza per un passaghju in barca, ghjocu soccer o volleyball, natatione è persone sottu un ombrello di a spiaggia è sippighjenu nantu à qualcunu acqua di cocciutu è savoring acarajés o picolés (popsicles) sò trà i piacè semplice à sta citadina urbana. Pudete ancu troppone nantu à un cerculu di capoeira.

Centenari di Bustle

Porto da Barra hè statu impurtante per seculi. Hè quì chì u Salvadoru fundatore Tomé de Souza (1515-1579), u primu guvernatore generale di u Brasil, ghjunghjite in 1549 cù parechje navi è più di 1000 pirsuni - marineri, suldati, ghjesu di i Ghjesuiti dirigiti da Manuel da Nóbrega, obreri è degredati , o persone forza di esiliu. Souza hà stata cunfidata da una missione da u re di Portugallu Re di Ghjuvanni III - "cresce nantu à e terri di u Brazil una forte forte forte è settore, nantu à Baia de Todos-os-Santos".

Inoltre, u veteranu militariu era mistu impose l'ordine nantu à un territoriu cun un sistema amministrativu fallimentu basatu à capitanei ereditariu è facenu prufittu per i colonizers, pronto.

Meschi prima di a so ghjunta, u rè avia allistatu l'aiutu di u portoghese Diogo Álvares Correia, cunnisciutu com Caramuru, chì era maritatu cù una indigena, Catarina Paraguaçu, è medie relazioni trà indigeni è i porti.

29 di marzu di 1549, a data di l'arribata di Souza (pacífica) hè ufficialmente cunzidiratu u ghjornu di fundazione di Salvadoru - anche era un mesi prima di travagliu di travagliu accuminciatu à ciò chì seconduce chjamatu Alta Città, o Salvador alte.

À l'endroit di a spiaggia, un marcatu commemorativo di a fundazioni di a cità hà una marmura di Malta da u crucianu da u scultore Portugallu João Fragoso è u muru di tile blu è biancu chì representava l'arrivu di Tomé de Souza. U mural murazione da l'artista portoghese Eduardo Gomes hè una nova leghja di u 1949 originale da l'altri artista Portugallu Joaquim Rebucho, installata annantu à u munumentu inauguratu in u 1952.

In March 2013, u munumentu hè statu rinuvutu, dopu a ristorazioni. In più di esse attrazioni in u stessu, hè ancu un puntu vantavevule per u fotos di Porto da Barra.

Porto da Barra in Partying and Music

A spiegazione diventanu certi avvenimenti di Salvador, cum'è tornei sportivi è Espicha Verão, un extravaganza post Carnival replante de live shows. Hè ancu parte di Barra / Ondina (also known as Circuito Dodô), unu di circuiti di Carnival di a cità.

Musica è Porto da Barra sò longu trouve corsi. A spiaggia era un puntu di scontru per i musichi chì pienanu trà Trunculale, cum'è Tom Zé, Gal Costa è Jorge Mautner.

A spiaggia hà inspiratu i canzoni. Caetano Veloso hà scrittu a musica à parolle di Luiz Galvão, aka Galvão, di Os Novos Baianos, chì resultò in u bellu "Farol da Barra", da l'eponymous 1978 album.

John Raymond Pollard, un canzone chì dividie u so tempu trà Salvador è a Nova Yorki, canta in "Porto da Barra" d'aspittà è aspittendu à a spiaggia per una picciotta chì hè "vibrante, picante, igual a acarajé" - vibrante è piccante com'è accarajé.

Tabuleiro Musiquim, un gruppu Salvador, anu u so propiu "Porto da Barra" (vede un video in u so canali YouTube).

Places to Stay in Porto da Barra

Grande Hotel da Barra è l'Hotel Porto da Barra sò posti in stanzi di mare. Albergue do Porto, un alberguellu HI, hè situatu solu un pezzu di a spiaghja.

Questa hè una basa fantastica da quale per scopre u restu di Salvador. I Buses run à Pelourinho, vicinu Ondina è altre distritti. Farol da Barra, u faro è u Museu Nauticu di Bahia à u Santo Antônio da Barra Fort, hè nantu à a Bus Salvador. Per vede tutti i lochi chì si ferma, andà in u so situu è cliccà nantu à "Rota", da "Mapa".

Leghjite più nantu à nantu à stà in Barra.