Quale sò i Novi Sittenzi Marinu di u Mondu?

Molti di i maravigghiati di l'omu sò accessibuli via Ocean or River Cruise Tour

I risultati di a campagna di New Seven Wonders of the World anu annunziatu in Lisbona, u Portugallu u 7 di Lulju 2007. A campa di selezziunà i novi sette maravigliose di u mondu induva u settore di u settore di u 1999, è a ghjente in giru di u munnu proposau i so favori à u dicembre 2005. Parechji finalisti di a classi di a cità vinianu annunziati da un pianu internu di i ghjudici annantu à u 1 di jinnaru 2006. U 21 finalisti fùbbenu pubblicati à u situ Web di New7Wonders è più di 100 milioni di voti da u circondu in u mondu sceltu i sete splendore.

In più di 600 milioni di voti vinìanu sceltu à scegliendu i novi Scontri du Munnu, New7Wonders of Nature è i New7Wonders of Cities.

Quale hè questu lista è i so risultati significanu à i viaghjatori? Prima, u so sviluppu è u prucessu di votu attrae assai ochji di vittime interessanti in locu incantevuli à u mondu, quarchi cunnisciuti (cum'è u Coliseu in Roma), ma assai assai menu (poi Petra in Jordan o Chichen Itza in Messico). Sicunna, a lista aiuta à i viaghjatori in a so tarri o a sforzi di pianificazione di viaghju. Ùn avete micca odià prugettu un viaghju per un paese è sapete dopu u viaghju chì avete missu u finalista di 7 Wonders? Eppuru chì a lista hè annunziata nantu à una dicenniu prima, serà in particulare per parechje decenni da vendita.

U cuncettu di i Novi Sennenziose di u Munnu fu basatu nantu à e sette maravigghiori antichi di u mondu, chì era compilatu da Philon di Bizantinu in u 200 aC. A lista di Philon era essinziunà una guida di viaghju per i so cumpagnia ateni è tutti i siti fatti l'omu eranu situati in u bacinu di u Mari Mediterraneu.

Sfortunatamente, solu una di e primi sighjene originali di u mundo anticu permanece oghje - i Pirámide di l'Eggittu. L'altri erani sei maraviglii antichi foru: u Faratu di Alessandria, u Tempiu di Artemisa, l'Statua di Zeus, u Colossu di Rodi, i Giardini di Ghjenza di Babylon, u Mausoleo di Halicarnassu.

Quasi tutti i primi 21 siti finalisti sò accessibule da via cruise ship ou extensions di terra, perchè i amanti di crucero puderanu aduprà sta lista per a pianificazione di viaghju cum'è l'antichi Atene. I New 7 Wonders of the World (è cumu pudete vede di un cruise) sò:

I nominees finalisti di l'altra 14 sò (runners-up) sò:

Tutte questi nominazione finalisti sò facilmente visitati nantu à un viaghju di ghjornu o scursione di a spedizione da un bule cruise salvu in u casteddu di Neuschwanstein in Germania, Stonehenge in Gran Bretaña, è Timbuktu in Mali.