Quale Vechja Viaghjà Vogliu Ghjustu in Paesi Musulmani

Sianu rispittendu à a cultura lucali hè chjaru

Sì menu hè più in a maiò parti di i circles di moda, venendu in paesi musulmani tradiziunale hè solu l'invirtitu: copre. Eccu a parolla da l'esperti di viaghjà in tuttu u mondu, chì offrenu e seguenti dui è don'ts, cù l'accentu di qualchi cosa chì sò malfattenti, si micca avvibbilu pruibitu.

Dressing Dos and Don'ts

Melissa Vinitsky, chì viaghjera è hà vicinu à u Caiu è hà scrittu Women & Islam: Tales from the Road , dice decorum hè a parolla di u ghjornu:

"Quandu i so musulmani sò largamente sottu à l'escena è fora di u reachu, una donna stranera, ancu modestly dressed, hè distinta cum'è una cammisa biulogica scalata sottu à i piani à l'invernu. In più di questa, parechji omi arabi, influinzati da i filmi americani è TV, subscribe à a crede cumunu chì e donne occidentali sò "faciuli".

U respattu, dice chì i cunsigliu sempre chì e cose i vostri brazze è i so ghjambi cù a robba larga. Parechji vitturi femine famosi recomandanu cumprà i vostri capelli in i paesi islamicu per ùn evite micca l'attenzione rude da l'omi. In mosche, ùn hè micca una quistione di scelta: pè e donne, o locale o di viaghjatore, hè un must. I visitatori femini, senza distinazione di a so persuasione religiùncia, anu sempre aduprà i so capelli sanu in mezchi.

Abbigliamento di u vestitariu tradiziunale, di sicuru, ùn hè micca un requisito, perchè ùn vi micca di moltu à pattu un vechju o burka. Ma assai donni sojourners sò interessate à amparà più nantu à e vestiti musulmani tipici è puderanu sceglie pè vistà cusì cù i so viaghji.

Dui di i vistimenti di e donne più cumuni:

Kodici di Vestimentu per i diversi paesi Musulmani

Mentre chì ci sò e reguli ginirali nantu à vestitu in paesi musulmani, vi pudete truvà chì i costi varià sicondu di quale visite.

Pudete saparete i codici di vestiti per ogni paese à Journeywoman, un site web dedicatu à ottimiscia cunsiglii utile di ropa per e donne quandu viaghjanu.

Tips From Travellers Travagliani

Mentri u cunsensu hè chì a pudori hè generale u megliu di pulitica, cunzidira lu modu megliu per u clima è a cultura. Un travagliu viaghjatore cunferisce chì "ùn solu ùn hè impurtante è modestu, ma u vestitu sanu hè più còmico in u calore". Pudete ancu vugliutu di cunsiderà cumu facilmente chì e so scelte di a risorsa vi aiutà à seguitu à i costi cumuni. Per esempiu, in un paisu induve hè l'usu di abbandunà i vostri pezzi per entra una casa, pudete vulete purtari sandali o sapori di scarpi.

Di sicuru, viste per esse respetuosu è per a vostra propia salvezza hè un must. Sicondu parechji vitturi femminili, ùn solu ùn trovi chì i vuvienti seranu apprezzati da e vostre modesti più chjucu, ma puderanu salvà da l'attitudine nant'à a forma di aspetta è di cumenti in bocca.

A Bottom Line

In ssu curtu, si osservate i tradizione di u patrimoniu lucali è viaghjà à i paesi musulmani, puderete serebbe sentu più còmicu fisicu è sociali. Sì avete solu scaccià un pezzu extra, fate puru un capu per vogghiu a testa o spalle, cum'è a necessità.

In i cità islamici, cum'è in un altru locu in u mondu, si rispettu à l'altri, avete più prubabile di guadagnà u so rispettu à u ritornu.

Se viaghjate à Ghjerusalemme, vi vulete cunsultà l'infurmazione di u codice di vestiti da visa iraniana. Avete bisogna sapè chì u codice islamicu di vestimenta per e donne hè influinzatu quandu u vostru avvicina si in u spaziu aereo iraniano, secondu u situ.