ReelAbilities: NY Disabilities Film Festival Comes to Queens

Questi filmi inspirà micca cum'è l'altru, ma ùn aspetta micca cagiunati chjappi, bè attori in vestiti sexy, o effetti naturali creati da imaginerie generale computer. I ReelAbilities: NY Disabilities Film Festival chì ponu cumportà documentarii, narrativi è shorts annantu à e persone rigulari cù discapacità à trè posti di Queens locu questu weekend. U schedariu seguita.

U sabatu u 12 di marzu, a Società Storia di a Reta disputarà a Voice of the Voiceless , un film silent chì seguita una donna morta manchica mexicana chì hè purtata à a New York City sottu a pretendenza ch'ella hè stata scholarship à una scola d'insignu.

A l'arrivata, ella scopri chì ella hè veramente un seghemente è hà da vendita di lignu di carta in u metro per fà u dirittu per i so segregenti. U direttore, Maximón Monihan, participà à una sessione Q & A dopu. Dumenica 13 di marzu, u Flushing U museu spettarà un Erode u celu: L'Amore di Otto Weidt , un docudrama basatu à a veru storia di una viscotta di Bielorussia chì hà pruspettatu chì i so persunali cecchi, sordi è di l'ebbrei anu da esse mandati à campi di cunfurazioni durante a Siconda Guerra Mundiale. Invece, u direttore Kai Christensen serà nantu à a manu.

Intantu, in u museu di l'Image Moving, Quellu chì hè pussibule schermu u 12 di marzu. U direttore Michael Gitlin, chì serà presente, hà spentu sente anni videotage musicisti, pittori, sculturi è scrittori chì anu un spaziu di l'arti à Creedmoor, un assistenza psichiatra in Queens Village. Tender at times while rough to others, u travagliu sustene chì l'azzjoni creativa pò esse un accorsu umane è holisticu à u trattamentu di malatie mentali.

In seguitu in quellu ghjornu, u 40ghju cuntenutu cù u direttore Madoka Raine in persona. Questa cartulare falesce trà e trè amatori femminili chì uniscendenu forze per celebrà l'anniversariu di un altru amicu, chì si fece un recluse cuncede à una cuncessione di una cuntazione in seguitu un accidenti auto.

U ghjornu dopu, u 13 di aprile, u museu Astoria ponderà à Margarita, cù una Paille .

U direttore, Shonali Bose, vi guardate è discute questu pezzu nantu à una santezza di rete chì hè in una buona di adolescenza chì ci hè una parsunalità cerebrale in l'India. Hè accettata per l'Università di New York è si traspendenu per Manhattan, induve cumencia à scopre a so nova vita è a so sexualità libera. Allora, u direttore Terry McMahon hà da unisce à quelli riguardu à u Dia di Patrick , una storia d'amuri di una ghjuvanottu cù schizophrenie chì rumanziunà una affucazione suicida.

In u 13 di marzu, i Queensland Queens Y vi schjattà u brevi di quattru minuti, Bumblebees , chì ci conta a storia di Vance, un zitellu autisticu chì sfida tutte e pritighisione medica per amparà cumu cammellu è parlà. Allora piglià un novu scopu: datà. A sera pò esse cumpagnia bona , un brevi di settimane nantu à i date online, è 2E: duie pezziunale , un documentale di 54 minuti chì venenu à cuncepzioni cù discorsi d'incastezziunalu incù l'entrevista cù studenti, parenti, maestri, psiculoghi è terapeute.

U ghjornu dopu à meziornu, u 14 di marzu, u locu Forest Hills prumesse l'Ocean di Marina (14 minuti), annantu à un adulescente di u Sindromu di u Mondu chì visita l'oceanu per a prima volta; I Cuntinente (14 minuti), nantu à una donna incinta chì aprenza ch'ella pò esse portatu un zitellu cù u Sindrome di Down; Un carottinu (5 minuti), un documentale per Pieter du Preez, chì hè paralìticu da un accidente ciclista, ma hè sempre u primu C-6 quadriplegi per cumpetilu un triathlon d'Iron Man; Take Me (10 minuti), una narrazioni di una infermiera chì hè dumandatu per aiutà à dui pazienti anu a relazioni sessuale; e Bumblebees .