Royal Botanic Gardens Melbourne

I Reali Cavaleri Botanicu Melbourne sò in casa di più di 12.000 spezii diffusivi di e piante è un santuariu naturali per a fauna nativa.

In attraversu u fiumu Yarra in sudeste di Melbourne, i Centri di Londra Botanica Reale hè un locu ideale per i caminetti pocu pressu, ghjusta à i rotuli distinti, spotting di vegetali, o svinzione di u ghjornu. Sò aperti à u ghjornu publicu - è libera.

Giardini di cità

I Ghjenui Rossi Reale sò attempu in dui vitture: u situ di 35 ettari in a cità, è l'immubiliare, 363 ettari, i Cangrejici Giudici Botanichi Reale Cranbourne situatu 55 chilometri al sud-est di Melbourne.

Attribuzione di i Ghjurnalli Reale Botanica Melbourne includenu u Lagu Ornamentale, l'Herbarium Naziunale di Victoria, l'Antica Melbourne Observatory, u Rainforest Australian Rainbow è u Jardinu di Conservazione d'Aqua. Un passaghju per tutte l'orti di Melbourne hà du dece à trè ore à un passu ertu.

Fauna

Native wildlife in Royal Botanic Gardens Melbourne includenu cigni neri, bell-aviculari, cacatu, kookaburras, possums, wallabies.

Centru di visitori

U Centru di u Circontabilité Royal Botanic Gardens di Melbourne si trova in a so punta di u suduvestru frontiere di u Santu di Memoria, un memoriale à l'Anzac è tutti quelli chì avianu dopu ad elli in parechje guerri è cunflitti induve l'Australia hà participatu.

L'infurmazioni nantu à i giardini è a visita guidata hè dispunibule in u centru.

Cumu truvà

I ghjardini sò circa un passaghju di 15 minuti da u centru di a cità si vulete caminari.

Diversi trammi in a strada di St Kilda vi purtate à u Domain Rd Interchange.

Caminate versu u Santu di rimborsione è u Vecchio Melbourne Observatory. Da Flinders St Station , piglià u tramu 8.

Se vulete impegnà, 2-, 3 è 4-hour parking hè dispunibule in i strati chì circundanu i jardini. Parcheghju per i disabilitatu hè disponibile sopra Ave Birdwood.