Saint André Bessette: La Saint, L'omu Miraculu

Saint André Bessette: L'omu Miraculu di Montreal Turned Saint

L'impurtante analfabbe di u pintore chì hà presu in opera a custruzzione di una di l'estrui religiosi più impurtanti mundiali , u fratellu André -bated Alfred Bessette u 9 d'Agostu di u 1845 in u Mont-Saint-Grégoire rurale 50 km à sud est di Montréal- era una vita Legenda prima di u XXu seculu.

Eppuru ùn hè micca cusì chjaru chì u so status miticu iniziatu, sia micca quellu chì era u primu à dì chì u fratellu André hà cambiatu a so vita.

Ciò chì sapemu chì è migliori di cattolici è non catolici imbrughjenu à Notre-Dame College in Montréal in u 1875 è à u 1904 per incuntrà à un patricia chì infurmanu à guarisce i malati à u preghjunu è u toccu, un monacu d'altitudine di cincuzza chì hà passatu trenta anni malabruzzo travagliu di janitorialu cun miracle-making, un orfanu quasi reffirmatu da a congregazione chì vinia à serve per quattru anni fa cunfirmazione à i so prublemi stomacu chronii è da e dast.

Tales di viru è curaggiu spontaneamente guaritu è ​​a tuberculosi, a malatie di u corbuu è u cancer induce chì averebbenu dopu u visitori u monicu diminutivu, medichi affascinanti. Arcuni mèdichi funu finu à scrive lletri à a congregazione di u fratellu André chì affirmava a so inabilità di spiegà a rimissione di u pazientu.

Ma mentri un pianu di cuttuli abbandunati è candeini di nera crescianu in u stilu di cura di u fratellu André, sustiniau ch'ellu ùn hà nunda di fà cù quelli millaresie di "curaghji" - "Ùn aghju micca rigalu o pò ancu micca qualcosa", disse - è ancu, era trattatu comu un santu di e massi, cumpresa da e donne chì, sicondu u biògrafu Micheline Lachance, ùn eranu micca u generu favoritu di u fratellu André.

A mantenimentu cù i repertorii sexististi di u so tempu, Lachance dici chì u sexta sessu "hà stata annantu à i so nervi".

In regula, i elogni multiplicate à u turnu di u seculu è cum'è l'anni passanu, a so riputazione si sparghjia più di l'internu di u Canada, sedentendu sempri numeri più grande di visitatori in prisentà à a porta di a College, pricate per un miraculu.

Ma ùn tutti ùn sò in l'timore. Quandu i peregrinu anu cresciutu in quantità, a cussidenza chì a cungrigazioni di u disprezzu di a Santa Cruci, preoccupatu chì u fratellu André, un orfan uneducated, a vargogna.

Eppuru u superusu sentenu obligatu à nutari chì u so uneducated status servitore ùn hà micca drittu à furnisce guida spirituale, ricorda à André per mantene a freccia. À elli, u so rolu era di fà i piatti, lavatu di pavimenti, piglià lavà di bugie è responde à e porte, ùn guarì i malati, più pocu inspirate reverence.g i pavimenti, purtendu lavanderie è porte à a risposta, ùn guarì i malati, più menu insurga reverenza.

Ma un zoccu significativu di u publicu ùn pareva importa di ciò chì hà fattu in u so travagliu ghjornu. Avanu sempre in corpu, dumandendu u so cunsìgliu, a cumpassione è u prutezzione di curazione. E in mezu à i so attulazioni di i so congregazioni per frustrà a so missione, u fratellu André manteneu a testa, accittendu silent critique, scorn è umiliazione mentre ricusa à ignilate l'oghji di a preghjetta mandate u so modu. Ma l'afflussu di i visitori persistendi à l'università era diventendu un prublema, cusì tantu chì i lineups eventualmente sfrattate l'operazioni è l'affissà annicatu. I dumandichi eranu tanti chì hà pigliatu sei à ottu ghjornu di u ghjornu di u fratellu André, ogni ghjornu, solu per passà tutte tutte e cose.

Fra fratellu André hà pensatu solu una solu. Per rinvià u trafficu di Notre-Dame College, hà investitu i soldi chì hà dettu custruisce una cappedda, senza fonti in a strada di l'scola cun l'aiutu di i so supporturi in u 1904. A cappella, erigite nantu à u Monti Reale , hè stata fatta in onore di San Ghjiseppu, u santu Fratellu André hà pensatu chì era u veru canali di sti miraculi, miraculi ellu chjamava "atti di Diu". Cumpagnia invucando u maritu di a Virgen Maria in i so appelli per a guariscenza, in l'omi di u fratellu André, era, a più, "U cane di San Giuseppe".

In cuncerta cù i detratorii congregationale di u fratellu André, l'assistenza sanitarie eventuale hè stata attiva, allughjendu una indagine in u 1906 per arrivà à a fondu di tutti questi "miraculi". Dopu tuttu, ùn tutti ùn cridianu micca chì pareva miraculosa, accusendu u monacu di cunnutte u publicu.

Ma e so cagiunonu eranu infatti: l'Archevêque de Bruchési di Montesellu ùn hà pigliatu micca una disciplinaria nantu à u fratellu André, ancu s'ellu era dumandatu da a so pròpia congregazione. Puderia, Bruchési vulia vede a so evoluzione. L 'indagine di salute fù alcanza chjamata. Paria chì senza chì ùn pudia fà stà un monucu u orfanu di pressu.

A u 26 di frivaru di u 1910, a capella di u fratellu André anu ricivutu a benedizzione di u papa. Quandu hè questu questu quì u statu di u fratellu "morsu" hè cambiatu permanentemente.

Hè stata liberata da una vita di travagliu di travagliu, di u zitellu / cumpagnia di i maghjuramenti, hà datu un regnu liberu à dedicate à a so misiunità full-time, perchè guadagnà u dirittu di preside u oratoriu u so propiu ordini ori in contrari. E persiste cusì l'espansione di ciò chì ghjera avutu una capela chjuca senza fonti in un di i siti religiosi più belli cù u mondu, l'Oratoriu di San Giuseppe .

Da un labourer, malignu, "cumminente" per un ministru miraculu chì inspirò a creazione di u puntu più altu di Montréal , pocu chì u fratellu André hà avutu chì u so core battente un ghjornu fussi inculate in vetru in l'Oratoriu di San Giuseppe per milioni per contemplate. Un pocu chì hà dettu chì 10 milioni di fideli avianu una petizioni per a so canonizazione è chì a Chjesa aghjeria pussibile u so caratteru personalmente rispunsevule per a devozione chì hà evucatu in a vita è in morte.

In 1982, u Vaticanu dichjarà beatificatu. È à u 17 d'uttore di u 2010, più di 70 anni dopu chì u fratellu André falleva à l'età di 91 anni in u 6 di jinnaru di u 1937 - u miraculu di Montreal est mannatu ufficialmenti in i libri di storia comu un santu.

Sources: Canadian Broadcasting Corporation, The Gazette , Dictionary of Canadian Biography, The Miracle Man of Montreal , Library and Archives Canada, Oratoriu di San Giuseppe, Le Devoir , Le frère André , Vatican