Salone dinosaurale di u museu d'istoria naturali

Smithsonian à Apertu Novu Statu di l'Art Dinosaure Exhibits

U Smithsonian si ponu esse exhibitu unu di i spezii mai tudischi di T. rex. U Museo Nazionale di Storia Naturale hà fattu un accontu di prublema di 50 anni cù u Cossu d'Engineeri di l'Armata Esèrcitu di EE.BB per trasfiriu un scheletru di Tyrannosaurus rex per una eventualizazione in u novu salottu di dinosaurariu di u museu. Conocido cum'è "Wankel T. rex", u fossili raru fu truvatu in u 1988 da Kathy Wankel, un rancher da Angela,

Montana nantu à terri federale vicinu à u Penzaru di Fort Peck à u Montana è u Montana. Hè stata presa da u Cossu di Enzieggi di l'Armata dî Stati Uniti à u Museu di i Muntagni Rucciosi in Bozeman, Montana da 1990 à 2011. U sceletu T-rex hà arrivatu à Washington, DC è serà a funzione centrale di u museu di 31000 piazze sala fossili naziunali.

À u Novu Fossil Hall

U Smithsonian creà un novu salone di vita preistorica in u Museo Nazionale di Storia Naturale chì serà a più grande è più righjilla cumplicata in a storia di u museu. U novu salottu serà rializatu in u 2019 è vi farà spettaculi di a cullizzioni rivali di u museu di 46 miliuna di fossili è prisentate a più ricerca scientifica in paleobiulugia. A vechja esposizione quì hè issa chjusu per inizià a rededicà entera è a renovazione di u spaziu di l'esposizione. Trè dimostrazione interim dinosaurizazione ci anu prisentata per a visitari l'uppurtunità di suttastrate in u mondu anticu di dinosaure è a ricerca paleontoluggistica.

U museu hè pianificatu d'exhibizioni è programmi per u 2015-2019.

"L'ultimi dinosauri americani: Scopre un Munnu Perddu".

Oghje ghjornu. A nova esposizione 5,200 pittorescale, in u sicondu pianu di u museu, ci conta a storia di l'anni finale di dinosauris non-avienti in u Nordu America di u Nordu per una diversità straordinaria di l'animali è i piante scopre in i capi ricchi di fossili di l'infernu Creek Formation in North Dakota, South Dakota è Montana.

Hè strumentu un Triceratops giant, vegetale chì manghja, è un cast di 14 chilometri di u T. rex. L'exhibitu mostra ancu altre fossili, murals di l'ambienti antichi, un video di presentazione è un ghjocu di arcade-style "Cumu serà un fossili". U novu FossiLab hè ancu apertu per i visitori à vede u staffu è voluntiri preparanu è cunservani i fossili. A mostra si seguita nantu à vista finu à a fine di u dinòuru di u museu di a dinosaura è di u fossili.

U Museo Nazionale di Storia Naturale hè unu di i musei più famusi in Washington DC. Hè situatu à 10th Street è a Custituzione Ave., NW Washington, DC. Vede u mappa è direzzione à u Mallu Naziunale.

Vede ancu, u Museuu Nazionale di Storia Naturale Foto per avè qualchissia visità di parechji volte più populari in u museu.

U Smithsonian hè cumpostu di 19 musei cù più di 137 milioni d'ogetti, cumprendi numerosi artefatti storichi insubblictavuli, opere d'arti, specimens scientifichi è exhibiti culturali. Per amparate tutte sse cose, vede Una guida à tutti i Musei Smithsonian.