Scopre a Mumbai Panjrapole Cow Shelter in Mumbai

Mumbai Off the Track Beaten

Buried deep in the bazares di Bhuleshwar, in sud di Mumbai, ci hè un tesoru inespettatu - un acantinu di quattru acre chì prisenta circa e vacche, è ancu altri animali salvatichi salvati è i pani.

Hè bellu fora di a traccia battezza è, è anche à vive in Mumbai per parechji anni, ùn a mai sapi micca. In ogni casu, dopu avè vistu annunziate in Fiona Caulfield's Love Mumbai Guide, dicia chì incluse nel l'itinerariu turisticu per un amicu chì vi visitava.

L'ingressu à Bombay Panjrapole hè una stonda vicinu da e vendita di saris è di un altru tissu. Hè faciale falzu (è veramente no avemu prima missu). Pudete passà a ghjurnata à cumprà in l'area è ùn mai avè attruvatu! Dintra, ci hè sta pace, chì si senti più piace cum'è in u paese invece di una di e cità più inglesi in India.

Curiosamente, Bombay Panjrapole hè statu stabilitu in u 1834 da un paru d'affari d'affari à guardà i cani strischi è i porchi, chì i britannichi l'avianu ordenatu per esse ghjudicati a notte. I vacche, chì anu purtatu in pruducia lattice per alimentà i strays, eranu secundariu. Ma, in u tempu, multiplicate è diventenu l'attrazioni principali. E sò chjapputi. I zitelli, cù i so gigantesi floppy ears, ricurdaru di i cani in quantu chì venti. Eranu cummossu per l'attinzioni è èranu furtificati per esse alimentati.

Sì avè avè tene i zitelli, andaranu speciaramente Bombay Panjrapole.

Hè ancu cultivatu per avè un significatu religiosu specialu per i Hindus, chì cridanu chì hè propiu di alimentà i vacchi.

Invece chì ci hè moltu bundanza di l'alimentariu, certi di i zitelli tedeschi parevanu belli boni. Fà chì sò stati malati. Parechji signari stittu chì l'alimentariu da fora hè statu pruibitu, cum'è l'animali eranu caduti in malati per l'alimentazione eccessiva.

(Pudete cumprà a pastura per alimentallu).

Bombay Panjrapole si trova in Panjrapole Compound on Panjarapole Road in Bhuleshwar. Oghje ghjornu da 7 am à 1 pratica è 2 ore à 6 ore

Più infurmazione, cumpresu un carte, hè dispunibule nantu à u situ web di Bombay Panjrapole. Pudete vede ancu e mio foto in Facebook è in Google+.